انعقاد تفاهم نامه همکاری بین یوآیدی و فینووا

همکاری بین فینووا و یوآیدی
فهرست مطالب

با امضای تفاهم نامه بین پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی و فینووا، از این به بعد شرکت های نوآفرینی تحت حمایت فینووا می توانند از خدمات احراز هویت دیجیتال یوآیدی بهره مند شوند. با امضای این تفاهم نامه استارتاپ های نوپای تحت حمایت فینووا می توانند به مدت سه ماه بدون هزینه کسب و کارشان را در برابر تهدیداتی که هویت های نامعلوم کاربران برای آنها ایجاد می کند حفاظت کند.

مرکز نوآفرینی فینووا

تفاهم نامه فینووا و پلتفرم احراز هویت دیجیتال e-KYC یوآیدی

مرکز نوآفرینی فینووا یکی از بازیگران اصلی اکوسیستم کارآفرینی ایران است که فعالیت خود را در ابتدا با راه‌اندازی اولین فضای کار اشتراکی ایران آغاز کرد. این مرکز ابتدا به عنوان مسئولیت اجتماعی شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، با حمایت از استارتاپ‌ها بستری را ایجاد نمود تا کارآفرینان از فرصت هم‌افزایی، یادگیری و شبکه‌سازی بهره‌مند شوند و با حضور در این فضا شانس بیشتری برای رشد و جذب سرمایه مورد نیاز خود به دست آورند. فینووا با سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها و راه‌اندازی شتابدهنده، زنجیره حمایت خود از اکوسیستم کارآفرینی را تکمیل ساخت. برگزاری رویدادهای تخصصی آموزش‌محور و حمایت از رویدادهای کارآفرینی از دیگر فعالیت‌های این مرکز در جهت رشد اکوسیستم کارآفرینی به شمار می‌آید.

احراز هویت یا KYC مانعی بر سر راه استارتاپ ها

از آنجایی که اکثر استارتاپ های تحت حمایت شتابدهنده و فضای کار اشتراکی فینووا در زمینه فین تک هستند، احراز هویت یا همان KYC (Know Your Customer) یکی از فرآیندهای حیاتی برای کسب و کارهای فعال در این حوزه است که عدم توجه به آن می تواند بقای آنها را با خطر جدی مواجه کند.

لذا احراز هویت را می توان به عنوان یکی از گلوگاه هایی دانست که نرخ از دست دادن مشتری و کاهش کیفیت تجربه کاربری را برای کسب و کارهای فین تک به همراه دارد. فینووا نیز با شناسایی دقیق چنین مانعی در استارتاپ های تحت حمایت خود، راه حل پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی را برای شرکت های نوآفرینی خود انتخاب کرده است.

یوآیدی اولین پلتفرم احراز هویت دیجیتال e-KYC در ایران

تفاهم نامه فینووا و پلتفرم احراز هویت دیجیتال e-KYC یوآیدی

 

یوآیدی UID اولین پلتفرم احراز هویت دیجیتال یا همان e-KYC در ایران است که با استفاده از فناوری‌های پیشرفته OCR، تشخیص تصویر زنده Liveness Detection و پردازش تصویر Image Processing، برای اولین بار در کشور امکان احراز هویت و صحت‌سنجی اطلاعات را برای سازمان‌ها بر بستر آنلاین فراهم کرده است. یوآیدی به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال کشور، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی فرایند احراز هویت کاربران سامانه سجام به منظور دریافت کد بورسی و همچنین احراز هویت سامانه ثنا را به صورت بلادرنگ انجام می دهد. همچنین اخیرا از محصول احراز هویت صرافی رمز ارز نیز رونمایی کرده است. دقت فرایند احراز هویت در سرویس یوآیدی بالای ۹۹ درصد می باشد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه