Airbnb چرا از احراز هویت آنلاین استفاده می کند؟

اپلیکیشن airbnb
ایربی‌ان‌بی برای مقابله با تهدیدات امنیتی از احراز هویت استفاده می‌کند. این آژانس مسافرتی با تشخیص مسافر بهتر می‌تواند از جامعه دربرابر رزرو جعلی ملک محافظت کند.
فهرست مطالب

آژانس‌های مسافرتی آنلاین مثل ایربی‌ان‌بی به درد سفر و ماجراجویی می‌خورند اما وقتی کاربر غریبه باشد، جلب اعتماد دشوار می‌شود. مسافر و میزبان، بدون احراز هویت، در اقتصاد اشتراکی بی‌دفاع خواهند بود. هر دو طرف باید مطمئن باشند که طرف مقابل هویت درستی از خود ارائه می‌دهد. اما هیچ قطعیتی وجود ندارد. اینجاست که احراز هویت Airbnb وارد عمل می‌شود. در این مطلب سعی داریم تا به بررسی احراز هویت Airbnb و دلایل استفاده از آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

احراز هویت Airbnb

ایربی‌ان‌بی در تلاش برای ایمن‌سازی جوامع تا جای ممکن، از مسافر و میزبان می‌خواهد هویت خود را تایید کنند. به عبارت دیگر، از شما خواسته می‌شود شناسنامه خود را ارائه کنید یا نام قانونی خود را تایید و نشانی خود را اضافه کنید. این اطلاعات از مسافر و میزبان در برابر کلاهبرداری و سایر خطرات مربوط به صنعت گردشگری محافظت می‌کند.

عملکرد احراز هویت ایر‌بی‌ان‌بی چگونه است؟

ایربی‌ان‌بی برای مقابله با تهدیدات امنیتی از احراز هویت استفاده می‌کند. این آژانس مسافرتی با تشخیص مسافر بهتر می‌تواند از جامعه دربرابر رزرو جعلی ملک محافظت کند.
احراز هویت Airbnb صرفا وابسته به ایجاد حساب کاربری نیست. قبل از رزرو ملک یا میزبانی، از شما خواسته می‌شود یک مدرک شناسایی (اعم از پاسپورت، گواهینامه و غیره) بارگذاری کنید یا اطلاعات شخصی دیگری از خود ارائه دهید. گاهی حتی از کاربر خواسته می‌شود از خود عکس بگیرد تا با تصویر شناسنامه تطبیق داده شود. ایربی‌ان‌بی با این روش (تشخیص چهره) از هویت شما مطمئن می‌شود.
شرایط لازم برای اقامت یا میزبانی در این پلتفرم زیاد است. خود ایربی‌ان‌بی کاربران ۱۸ سال به بالا را می‌پذیرد و بعضی از میزبان‌ها از مسافر می‌خواهند قبل از رزرو شناسه معتبر ارائه دهد. اگر شناسه معتبر نباشد، پیش شرط لازم برای رزرو را نخواهید داشت.
بعد از آپلود شناسنامه، دیگر لازم نیست آن را بارگذاری کنید. اما برای تایید هویت خود، مخصوصا اگر با چند دستگاه وارد حساب کاربری می‌شوید، باید مدارک دیگری ارائه دهید.

حریم شخصی در Airbnb

طبق سیاست حریم خصوصی شرکت ایربی‌ان‌بی، تمام اطلاعاتی که در فرایند احراز هویت ارائه می‌شود نزد این شرکت محفوظ است. اطلاعات با استفاده از سیستم کدگذاری امنی که برای انتقال رقم کارت اعتباری توسط سایت‌ها استفاده می‌شود، به ایربی‌ان‌بی و پایگاه داده آن ارسال می‌شود.

احراز هویت ایربی‌ان‌بی چه سودی برای میزبان دارد؟

وب‌سایت ایربی‌ان‌بی به کاربران خود متذکر می‌شود که «این فرایند مبتنی بر تایید هر میزبان یا مسافر، تضمین هویت افراد یا اطمینان از ایمن بودن تعامل با آن‌ها نیست.» به همین خاطر، برای اطمینان از ایمن بودن بیزینس باید از روش پشتیبان کمک بگیرید.
به عنوان مدیر ملک، کلاه خود را قاضی کنید و قوانین منسجم امنیتی را در نظر بگیرید. با اینکه ایربی ان‌بی درخواست شناسنامه می‌کند، هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر می‌خواهید مسافر را بشناسید، سوابق او را بررسی کنید.
ایربی‌ان‌بی با میزبانی بیش از ۲ میلیون مسافر در شب، یک نیروگاه اقامتی است. نظارت بر تمام رزروها در این پلتفرم با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر دشوار است. شما به عنوان مدیر ملک باید بدانید که با استفاده از ایربی‌ان‌بی، درواقع درجه‌ای از مسوولیت را می‌پذیرید. بهتر است برای امنیت بیشتر سهم و تلاش خود را انجام دهید. برای رسیدن به احراز هویت ایربی‌ان‌بی دلخواه، خودتان این کار را انجام دهید.
با تهدیدها و روش‌های مقابله با آن آشنا شوید. هرچه اطلاعاتتان بیشتر شود، بهتر می‌توانید فرایند امنیتی را تقویت کنید و شرایط را تحت کنترل دربیاورید. به کمک یوآیدی می‌توانید میزان اثر بخشی تلاش‌هایتان را بالا ببرید و ریسک عملکردهایتان را کاهش دهید. با یوآیدی و با کمک احراز هویت ثنا می توانید فرایند احراز هویت خود را به صورت غیرحضوری انجام دهید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه