Deep Nostalgia و تبدیل عکس های قدیمی به ویدیو

تبدیل عکس به ویدیو
فهرست مطالب

سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) جدید، به نام Deep Nostalgia، با روح بخشیدن به عکس های قدیمی، به کاربران امکان می دهد با تبدیل عکس های قدیمی خود به ویدیو آنها را زنده کنند. سرویس Deep Nostalgia که توسط شرکت MyHeritage ایجاد شده است، از الگوریتم های شرکت هوش مصنوعی D-ID برای ایجاد فیلم های عمیق استفاده می کند. فیلم های ایجاد شده مشابه عکس های زنده ای است که امروزه تلفن های اندرویدی و آیفون های اپل ارائه کرده اند.

نکته جالب تر در مورد Deep Nostalgia این است که چهره مورد نظر را تجزیه و تحلیل کرده طوری آنها را متحرک می سازد که کاملا واقعی به نظر می رسند. این پلتفرم به این منظور است که به کاربران امکان می دهد لبخند عزیزان درگذشته را زنده کنند و شاید قاب عکس های دیجیتالی از آنها ایجاد کنند. چیزی شبیه به پرتره های زنده و آثار هنری که در فیلم ها و کتاب های محبوب هری پاتر دیده می شود.

بنان

روش کار Deep Nostalgia به این صورت است که وقتی کاربر می خواهد از تبدیل عکس به ویدیو در MyHeritage استفاده کند، عکسی را آپلود می کند، هوش مصنوعی عکس را بزرگنمایی کرده و چهره را در آن افزایش می دهد. سپس بر اساس زاویه آن در عکس، آن چهره را با یک سری ادغام می کند. این فیلم ها، فیلم های ضبط شده کوتاه از شخصی است که سر خود را حرکت می دهد و چشمان خود را برهم می زند. نتیجه این است: “یک تصویر واقعی از چگونگی حرکت و نگاه فرد موجود در تصویر”.

 

 

ویدیوهای ایجاد شده فقط چند ثانیه طول می کشد و هیچ صدایی ندارند. بنابراین بیشتر شبیه GIF هستند. این شرکت می گوید عکس هایی را که بارگذاری می کنید به هیچ سیستم عامل شخص ثالث منتقل نمی شود و اگر عکسی را بدون ثبت نام در آن بارگذاری کنید، بعد از تبدیل به طور خودکار حذف می شود. این پلتفرم فقط در حال حاضر می تواند با عکس های تک نفره افراد کار کند، اگرچه دامنه دوربین هایی که می توان از آنها گرفت تقریباً بی حد و مرز به نظر می رسد.

وب سایت MyHeritage اجازه می دهد تا در حال حاضر فقط پنج عکس به صورت رایگان بارگذاری و به ویدیو تبدیل شود. پس از آن کاربران باید اشتراک بگیرند.

تجزیه و تحلیل توسط موسسه جهانی مکنزی نشان می دهد که می توان تکنیک های یادگیری عمیق را در کنار تجزیه و تحلیل های سنتی تر، در سراسر صنایع به کار برد. یادگیری عمیق به عنوان یک فناوری مهم برای بسیاری از صنایع، از جمله بیمه، مراقبت های بهداشتی و خرده فروشی به کار می رود.

تبدیل عکس به ویدیو فقط گوشه ای از توانایی های هوش مصنوعی می باشد. هوش مصنوعی در حال نفوذ به همه ابعاد زندگی ماست. کاربرد آن از مدیریت اشیا گرفته تا مطالعه، سرگرمی و یا احراز هویت در گوشی، احراز هویت غیرحضوری بانک و یا محل کار، همگی تحت تاثیر هوش مصنوعی هستند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱۹ میانگین: ۳.۱]

15 دیدگاه دربارهٔ «Deep Nostalgia و تبدیل عکس های قدیمی به ویدیو»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه