چگونه فناوری های احراز هویت را ارزیابی کنیم

ارزیابی فناوری های احراز هویت
فهرست مطالب

اگر فکر می‌کنید که تمامی راه حل‌های احراز هویت موجود در بازار و تفاوت آنها شما را گیج کرده است، این تنها مشکل شما نیست! با توجه به اینکه همه شرکت‌های موجود در حوزه تایید هویت ادعا می‌کنند سریع‌ترین و دقیق‌ترین راه‌حل را برای کمک به شما در شناخت و اعتماد مشتریان خود دارند، تصمیم‌گیری اینکه کدام یک واقعاً بهترین راه احراز هویت مشتری است، می‌تواند دشوار باشد.وجود اصطلاحات فنی ، شناخت بهترین ارائه‌دهنده خدمات احراز هویت را چالش برانگیزتر می‌کند. آیا راهکار احراز هویت شما واقعا به هوش مصنوعی نیاز دارد؟ چه تفاوتی با یادگیری ماشین دارد؟ الگوریتم آن چیست؟ ارزیابی فناوری های احراز هویت چگونه صورت می‌گیرد؟

رمزگشایی هوش مصنوعی و یادگیری ماشین

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، که زمانی فناوری‌های پیشرفته به حساب می‌آمدند، اکنون به عنوان یک راه‌حل احراز هویت به‌عنوان نقش‌آفرینی در جدول هستند. نکته کلیدی این است که اطمینان حاصل شود فروشنده، منابع مناسب را برای توسعه الگوریتم‌های پیچیده سرمایه‌گذاری کرده و آنها را روی داده‌های مناسب آموزش داده است.

اهمیت داده‌های کلان

برای به حداکثر رساندن دقت هوش مصنوعی – و جلوگیری از تعصب – باید مجموعه داده‌های گسترده و متنوعی داشته باشید.

درک معیارهای دقت

دقت، معیار اندازه‌گیری این است که راه‌حل تأیید هویت شما چقدر بازیگران بد را از پلتفرم شما دور نگه می‌دارد و به مشتریان قانونی اجازه ورود می‌دهد. اگرچه این موضوع ساده به نظر می‌رسد، اما راه‌های زیادی برای اندازه‌گیری دقت وجود دارد.

 ترتیب هماهنگی سیگنال‌های خطر

ترتیب هماهنگی به شرکت‌ها اجازه می دهد تا تجربه ای بدون اصطکاک را برای مشتریان قانونی خود فراهم کنند و بررسی دقیق برای افراد در معرض خطر را افزایش دهند. باید بیاموزید که چگونه ترتیب هماهنگی می‌تواند منجر به تبدیل بیشتر و همچنین بازدارندگی بیشتر از تقلب شود.

تشخیص زنده بودن

دیپ فیک‌ها، ربات‌ها و حملات جعل پیشرفته، استفاده از تشخیص زنده بودن را ضروری کرده‌اند تا ارزیابی فناوری های احراز هویت به راحتی انجام شود و مطمئن شوید شخصی که برای سرویس شما ثبت‌نام می‌کند، شخصی است که در کارت شناسایی نشان می‌دهد و از نظر فیزیکی حضور دارد. اما تمامی تشخیص‌های زنده بودن یکسان ایجاد نمی‌شوند.

اهمیت امنیت در درجه اول

مهم نیست که الگوریتم‌های شما چقدر پیچیده باشد، اگر حفره های امنیتی وجود داشته باشد که مجرمان بتوانند از آنها سوء استفاده کنند، همه چیز خود را از دست خواهید داد.

فرآیند ۱۰۰٪ خودکار یا نیمه خودکار؟

اگرچه بسیاری از راه حل‌های احراز هویت دیجیتال ادعا می‌کنند که کار خود را به صورت ۱۰۰ درصد خودکار انجام می‌دهند، اما چنین چیزی واقعیت ندارد. یک راه حل خودکار می‌تواند بسیاری از انواع تراکنش ها را مدیریت کند، اما نمی‌تواند همه آنها را مدیریت کند. یوآیدی اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور است که فرایند احراز هویت کاربران را با الگوریتم های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین نظیر تشخیص چهره و تشخیص زنده بودن چهره کاربر انجام می دهد. فرایند احراز هویت غیرحضوری با یوآیدی به صورت آنی و با دقت بالای ۹۸ درصد انجام می پذیرد. برای دریافت مشاوره رایگان جهت احراز هویت کاربران خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه