رشد ۷۰ درصدی آمار احراز هویت سجام در اسفند ۱۴۰۰

رشد 70 درصدی آمار احراز هویت سجام در اسفند 1400
بر اساس آمارهایی که شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) منتشر کرده است، در اسفند ماه سال 1400، پنج استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و مازندران بیشترین آمار احراز هویت سجام را به خود اختصاص دادند. این در حالی است که طبق آمارها، پنج استان خراسان جنوبی، یزد، بوشهر، سمنان و  چهارمحال و بختیاری کم‌ترین میزان ثبت‌نام در سجام را در کل کشور داشتند.
فهرست مطالب

بر اساس آمارهایی که شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) منتشر کرده است، در اسفند ماه سال ۱۴۰۰، پنج استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و مازندران بیشترین آمار احراز هویت سجام را به خود اختصاص دادند. این در حالی است که طبق آمارها، پنج استان خراسان جنوبی، یزد، بوشهر، سمنان و  چهارمحال و بختیاری کم‌ترین میزان ثبت‌نام در سجام را در کل کشور داشتند.

 استان‌هایی با بیشترین میزان ثبت نام سجام در اسفند ۱۴۰۰

طبق گزارش ماهانه‌ای که شرکت سپرده گذاری مرکزی در مورد  اسفند ماه سال ۱۴۰۰ منتشر کرده است، تعداد کل ثبت‌نام‌های سرمایه‌گذاران بازار سرمایه در سجام در این ماه ۲۶۷ هزار و ۶۰۲ نفر و تعداد کل احراز هویت‌های انجام شده ۲۳۴ هزار و ۲۴۷ مورد بوده است. نکته قابل توجه این است که تعداد ثبت‌نام سجام در بهمن ماه ۱۴۰۰ معادل ۱۳۹ هزار و ۳۴۸ و تعداد کل احراز هویت شده‌ها  ۱۳۷ هزار و ۹۰۵ مورد بوده است. مقایسه‌ی آمارهای بهمن ماه و اسفندماه ۱۴۰۰ خبر از رشد بیش از ۷۰ درصد در ثبت‌نام و احراز هویت سجام در استان‌های کشور می‌دهد.

در جدول زیر، ۵ استان پیشتاز از نظر تعداد ثبت نام‌های انجام شده در سامانه سجام در بهمن ماه ۱۴۰۰ به تفکیک هر استان نشان داده شده است:

نام استان تعداد ثبت نام‌های سجام
تهران ۴۵,۴۶۴
اصفهان ۲۰,۲۶۵
خراسان رضوی ۱۹,۵۶۱
خوزستان ۱۶,۳۸۶
مازندران ۱۳,۹۵۶

۵ استان با بیشترین میزان ثبت نام در سجام در اسفند ۱۴۰۰

رشد 70 درصدی آمار احراز هویت سجام در اسفند 1400

 استان‌هایی با کمترین میزان ثبت نام سجام در اسفند ۱۴۰۰

بر اساس آمارهای شرکت سپرده گذاری مرکزی، پنج استان خراسان جنوبی، یزد، بوشهر، سمنان و چهارمحال و بختیاری کمترین میزان ثبت نام در سامانه سجام در اسفند ماه ۱۴۰۰ را داشته‌اند. در جدول زیر، آمار دقیق ثبت نام این ۵ استان را مشاهده می کنید.

نام استان تعداد ثبت نام‌های سجام
خراسان جنوبی ۱,۸۴۷
یزد ۲,۰۱۳
بوشهر ۲,۱۱۹
سمنان ۲,۱۵۶
چهارمحال و بختیاری ۲,۳۳۲

۵ استان با کمترین میزان ثبت نام در سجام در اسفند ۱۴۰۰

سامانه سجام یک «سامانه ثبت اطلاعات جامع مشتریان» است که به منظور الکترونیکی‌سازی و خودکارسازی فرآیند جمع‌آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان طراحی شده است. این سامانه موجب افزایش دقت، سرعت و کارایی جمع‌آوری اطلاعات مشتریان می‌شود.با یوآیدی می‌توانید احراز هویت غیرحضوری از جمله احراز هویت سامانه ثنا و احراز هویت سجام را به کمک هوش مصنوعی و تشخیص چهره در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهید.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه