ویژگی های ۷ بانک برتر حوزه بانکداری دیجیتال در اروپا

online-banking-digital-money-technology
فهرست مطالب

به راحتی می توان گفت که صنعت بانکداری طی چند سال گذشته به طور غیرقابل برگشتی پیشرفت کرده است. گزینه های بانکداری دیجیتال به طور چشمگیری افزایش یافته است. مشتریان نیز به طور فزاینده ای جذب این روش جدید برای مدیریت پول خود شده اند.

به ویژه در سراسر جهان ، در دنیای بانکداری دیجیتال و فین تک ، فعالیت های گسترده ای انجام شده است. با ظهور بانک های جدید رقیب ، بانک های موجود در حال گسترش تکنولوژی خود هستند. مشتریان نیز به سمت بانکداری غیرحضوری سرازیر می شوند.

پیشرفت بانکداری دیجیتال

به عنوان مثال ، Revolut مستقر در لندن فقط در مدت دو سال تعداد مشتریان خود را از ۱.۵ میلیون نفر به ۱۰ میلیون نفر افزایش داد (فوریه ۲۰۱۸ – فوریه ۲۰۲۰). دفتر مرکزی N26 نیز در بین ژوئن ۲۰۱۸ تا فوریه تعداد مشتریان خود را دو برابر افزایش داده و به بیش از ۵ میلیون نفر رسانده است.

این سازمان های آنلاین اغلب در رویکرد خود نسبت به تجارت بسیار آینده نگر و باهوش هستند.

در بانکداری دیجیتال به دنبال چه چیزی بگردیم؟

هنگام انتخاب بانک دیجیتال احتمالاً در مرحله اول باید سه عامل اصلی مورد بررسی قرار گیرد. این موارد عبارتند از: “امنیت” ، “هزینه ها و هزینه ها” و “عملی بودن”.

امنیت

هر بانک دیجیتالی که انتخاب می کنید باید از امنیت بالایی برخوردار باشد. این شامل فرآیندهای ورود به سیستم مانند شناسایی تأیید ، و همچنین مجوزها و مجوزهای آنها است که به آنها امکان فعالیت می دهد.

هزینه ها

یکی از مزایای بزرگ انتخاب بانک دیجیتال در مقایسه با یک بانک سنتی این است که کارمزد و شارژ آنها اغلب می تواند کمتر باشد زیرا هزینه های عملیاتی و سربار بالاتری دارند.

عملی بودن

آیا بانک دیجیتال مورد نظر شما متناسب با نیاز شماست؟ آیا شامل کارت نقدی بین المللی ، یک برنامه کاربردی آسان و ویژگی های مورد نیاز شما مانند دسترسی به تجارت یا دسترسی شخصی است. مطمئن شوید که یک بانک دیجیتال متناسب با نیازهای خود انتخاب کرده اید!

۷ بانک برتر حوزه بانکداری دیجیتال در اروپا

در اصل ، ایجاد لیستی از ۷ بهترین بانک دیجیتال در اروپا کار دشواری است. همه بانک های جدید و رقیب که در آنجا هستند ، پیشنهادات منحصر به فردی دارند و مشتریان مختلف از کشورهای مختلف را به خود جلب می کنند. طبقه بندی آنها بر اساس تعداد مشتری ، ارقام درآمد و میزان دسترسی آسان نیست.

ما لیستی از ۷ بانک دیجیتال را جمع آوری کرده ایم که به اعتقاد ما چیز خاصی به بازار می آورد. این می تواند به دلیل اندازه ، ویژگی های منحصر به فرد یا شهرت آنها در بازار باشد.

Revolut

Revolut سازمانی Fintech است که در انگلستان تاسیس شد و در حال حاضر در ۳۳ کشور جهان فعالیت می کند. آنها با بیش از ۱۰ میلیون کاربر به راحتی بزرگترین بانک دیجیتال هستند.

محبوبیت آنها احتمالاً از آنجا ناشی می شود که آنها کارمزد بسیار کم و همچنین خدمات اضافی مانند وام شخصی ، مبادله ارز بدون کارمزد ، نقل و انتقالات بین المللی رایگان ، بیمه تلفن ، بیمه مسافرتی و معاملات ارزهای رمزپایه را ارائه می دهند

آنها به دلیل رویكردهای آینده نگرانه در امر بانكی ، عزم راسخ خود در اولویت قرار دادن مشتریان و توانایی انطباق با بازار و انعطاف پذیری در فن آوری و خدمات ، بعنوان یكی از بانك های پیشرو در بازار شهرت دارند.

Valyuz

Valyuz در لیتوانی ثبت و تنظیم می شود و به عنوان یک موسسه پول الکترونیکی پیشرو شناخته می شود. آنها برنامه های بسیار سریع و ساده ای دارند که برای کاربران وفادار آنها بسیار کاربرپسند هستند.

آنها به لطف دانش فنی و شهرت برای خدمات عالی مشتری در لیست ما هستند. بانکداری با Valyuz به کاربران امکان می دهد:

از برنامه های تلفن همراه Apple و Android استفاده کنید

انتقال وجهی را با ۳۵ ارز به ۲۱۲ کشور انجام دهید

MasterCard اعتباری دریافت کنید

ارز را با نرخ های عالی مبادله کنید

از فناوری برتر احراز هویت غیرحضوری ایمن استفاده کنید

چندین امضا کننده برای یک حساب داشته باشید

سرویس احراز هویت ایمن مانند احراز هویت یوآیدی برای کاربران سامانه ثنا همه ویژگی های یک بانک دیجیتال را برای ارائه خدمات دیجیتال به مشتری فراهم می کند.

بانکداری دیجیتال با مونزو

مونزو – دفتر مرکزی آن در انگلیس – یکی دیگر از بانک های بزرگ دیجیتال است و بیش از ۳.۶ میلیون مشتری دارد.

اگرچه مستقر در انگلستان است اما Mastercard که با حساب بانکی صادر می شود به شما امکان می دهد از خدمات آنها در هر کجا که پذیرفته شود استفاده کنید. برای کمک به این موضوع ، آنها همچنین اطمینان حاصل می کنند که مشتریان بابت هزینه های بین المللی هیچ هزینه ای ندارند. محبوبیت آن از خدمات بسیاری ارائه می شود:

می توانید بودجه ها را از طریق برنامه تنظیم کنید

از سرویس احراز هویت دیجیتال برای ورود استفاده کنید

می توانید پرداخت های بدهی مستقیم پرداخت کنید

سود پس انداز را کسب کنید

پول خود را در “قالب” های جداگانه سازماندهی کنید

سرانجام ، اگر حقوق خود را در حساب مونزو قرار دهید ، آنها می توانند یک روز زودتر پول را به شما بدهند – اگر این خدمات ارزش افزوده عالی نیست ، ما نمی دانیم که چیست!

Starling

Starling Bank از انگلستان اغلب به عنوان “عزیز” دنیای بانکداری دیجیتال شناخته می شود. در سال ۲۰۱۹ حساب شخصی آنها برنده بهترین بانک انگلیس و بهترین حساب جاری ۲۰۱۹ شد. در حالی که حساب تجاری آنها جوایزی نیز کسب کرده است.

این بانک توسط رئیس بانکی باتجربه Anne Boden در ژانویه ۲۰۱۴ تأسیس شد و بسیاری از تحلیلگران به طور منظم ستارلینگ را از نظر مدل کسب و کار و رویکرد به مشتریان تحسین می کنند.

N26

این بار از آلمان ، N26 یک بانک کاملاً مجاز و دارای مجوز است و با بیش از ۵ میلیون کاربر یکی از بازیگران بزرگ دنیای بانکداری دیجیتال است.

این حساب های خرده فروشی و تجاری رایگان و بدون هزینه پنهان به کاربران خود می دهد و حتی تا ۱۰۰۰۰۰ یورو بیمه سپرده دارد. آنها همچنین به دلیل ویژگی منحصر به فرد خود شناخته می شوند که به مشتریان امکان می دهد حساب های فرعی را برای هر هدفی که می خواهند ایجاد کنند. این “فضاها” به کاربران امکان می دهد اهداف مالی را تعیین کرده و پیشرفت خود را در جهت هدف دنبال کنند.

Hello Bank

سلام بانک بانکی دیجیتال از بلژیک است و در سال ۲۰۱۳ توسط BNP Paribas ایجاد شد تا بانک کاملا آنلاین آنها باشد. آنها به دلیل همگام بودن با آخرین روندها و نوآوری های فناوری شناخته شده اند و به دلیل درک آنها در مورد چگونگی طراحی یک برنامه بانکی در اطراف افراد شلوغ مورد تشویق قرار گرفته اند.

اگرچه رایگان نیست ، هزینه حساب پایه بانکی آنها فقط ۱ یورو در ماه است و این امر باعث می شود وب ، برنامه و تلفن همراه ، کارت نقدی و توانایی انجام سفارشات دائمی و بدهی های مستقیم داشته باشید. خدمات دیگر آنها عبارتند از:

خدمات کارگزاری

بیمه

ذخیره حساب ها

حسابهای جاری

کارت های اعتباری ویزا

کارتهای پیش پرداخت

Reobellion

آخرین مورد در لیست ما Reobellion neobank اسپانیایی است. اگرچه آنها فقط حدود ۱۵۰،۰۰۰ کاربر دارند ، ما فکر می کنیم که Rebellion به دلیل برخورداری از رویکرد هدفمند نسبت به نسل جوان و تمرکز بی شائبه خود در بازه سنی ۱۶-۲۵ مشتری ، شایسته جایگاه در میان ۷ نفر برتر است. علاوه بر این ، آنها اولین بانک رقیب در اسپانیا بودند که مجوز بانکی را دریافت کردند و شماره های حساب بین المللی بانک (IBAN)  را ارائه دادند.

برای حفظ کاربران جوان خود ، Rebellion تلاش می کند تا یک پا جلوتر از بازی بماند. آخرین نمونه این پیشنهاد آن برای استفاده از Google Maps ” یا موقعیت مکانی” است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا از فناوری های مکان تجاری که یک نقطه عطف جدید و قابل توجه در بانکداری دیجیتال است ، بهره کافی را ببرند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱ میانگین: ۴]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه