احراز هویت رایگان سهام عدالت در اپلیکیشن ۷۲۴ با یوآیدی

احراز هویت رایگان سهام عدالت با اپلیکیشن 724
فهرست مطالب

آیین‌نامه اجرایی فصل ششم اصل ۴۴ قانون اساسی، با موضوع توزیع سهام عدالت در اواخر سال ۸۷ ، توسط شورای عالی اجرای سیاست های كلی این اصل تصویب شد. از آن زمان، سودهایی برای دارندگان این سهام پرداخت شده است. تا اینکه اوایل امسال خبر امکان آزادسازی سهام عدالت و فروش آن برای دارندگان این سهام منتشر شد. تا به امسال مدیریت سهام عدالت مردم در دست سازمان خصوصی‌سازی بود و طی سه سال اخیر سود حاصل از عملکرد این شرکت‌ها را به حساب سهامداران واریز کرده است. اما از این پس سهامداران با انجام آزادسازی، مدیریت سهام خود را بر عهده می‌گیرند یا ساماندهی آن را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی واگذار می‌کنند. با احراز هویت رایگان در اپلیکیشن ۷۲۴ امکان آزادسازی بدون هزینه سهام عدالت برای کاربران به وجود آمده است.

آزادسازی سهام عدالت

همچنین تا قبل از این، امکان فروش آن وجود نداشت و سهامداران فقط سود آن را دریافت می‌کردند. ولی با آزادسازی، سهامداران به اصل سهام دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

آزادسازی سهام عدالت از طریق سایت سهام عدالت به نشانی samanese.ir امکان‌پذیر است. اما برای این‌کار کاربران باید کد بورسی دریافت نمایند. برای دریافت کد بورسی نیز باید از طریق سایت سجام اقدام می کردیم. خوشبختانه فرایند احراز هویت در سامانه سجام به صورت غیرحضوری امکان‌پذیر می‌باشد.

احراز هویت سهام عدالت به صورت رایگان

اپلیکشن ۷۲۴ بانک سامان با همکاری سرویس احراز هویت دیجیتال یوآیدی کاربرانی را که قصد دریافت کد بورسی دارند، بدون هزینه و به صورت کاملا رایگان احراز هویت می‌نماید. برای این منظور باید وارد اپلیکیشن ۷۲۴ شده و گزینه ثبت نام سجام را انتخاب نمایید.

مرحله اول 724
مرحله اول ۷۲۴

در صورتی که برای دریافت کد بورسی در سجام ثبت نام نکرده‌اید، ابتدا گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در صورتی که فرایند ثبت نام را انجام داده‌اید، گزینه احراز هویت غیرحضوری را انتخاب کنید. سپس کد پیگیری سجام را وارد نمایید.

در این قسمت سریال پشت کارت ملی هوشمند خود را وارد نمایید. در صورتی که هنوز کارت ملی خود را دریافت نکرده‌اید، شماره پیگیری رسید کارت ملی هوشمند را وارد نمایید.

مرحله دوم 724
مرحله دوم ۷۲۴

مانند تصویر زیر، عکس امضای خود روی برگه سفید را گرفته و گزینه ارسال را انتخاب کنید.

عکس امضای کاربر
عکس امضای کاربر

در این مرحله، یک ویدیوی سلفی ۱۵ ثانیه‌ای از خود ارسال نمایید.

ویدیوی سلفی از چهره کاربر
ویدیوی سلفی از چهره کاربر

در صورت صحت اطلاعات وارد شده، پیام اتمام فرایند احراز هویت برای شما نمایش داده خواهد شد.

ارسال موفقیت آمیز درخواست کاربر
ارسال موفقیت آمیز درخواست کاربر

انجام این مراحل جهت احراز هویت رایگان برای امکان فروش سهام عدالت تنها چند دقیقه زمان نیاز داشته و فرایند احراز هویت به صورت درلحظه و با دقت بالا توسط سرویس احراز هویت یوآیدی انجام می‌شود.

در ویدیوی فوق می توانید مراحل احراز هویت در اپلیکیشن ۷۲۴ را به صورت کامل ببینید.

سرویس احراز هویت یوآیدی به عنوان اولین راهکار احراز هویت دیجیتال، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مانند یادگیری عمیق، تشخیص چهره و تشخیص زنده بودن چهره کاربر، فرایند احراز هویت ثنا، احراز هویت سجام برای دریافت کد بورسی و همچنین احراز هویت صرافی رمز ارز را با ضریب خطای کمتر از ۰.۰۱ درصد انجام می دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه