همکاری های یوآیدی با سازمانها و کسب و کارها

cooperation
فهرست مطالب

مدل های هویت “سنتی” دیگر برای اطمینان از امنیت به صورت آنلاین کافی نیست. برای مثال، استفاده از گذرواژه ها به صورت جداگانه دیگر نیازهای جامعه ای را که به شدت به انجام آنلاین امور متکی است، برآورده نمی کند. با توجه به اینکه مجرمان دائما در نقاب مصرف کنندگان و مشاغل به دنبال جعل و کلاهبرداری هستند، باید اقدامات بیشتری برای محافظت از کاربران انجام شود. هویت های دیجیتالی برای حل همه این چالش ها طراحی شده اند. آنها نه تنها اعتماد ۱۰۰ درصد را در همه بخشهای زنجیره ارزش ایجاد می کنند، بلکه برای هدایت فراگیر به همه بخشهای جامعه، تامین امنیت از طریق شناسه های بیومتریک منحصر به فرد – مانند تشخیص چهره – و ایجاد تجربه بدون اصطکاک و تعلل برای مصرف کنندگان مفید می باشند. یوآیدی، اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور، فرایند احراز هویت را با استفاده از ویژگی های بیومتریک چهره کاربر انجام می دهد. همکاری های یوآیدی با اتکا به محصولات متنوع و بسیار دقیق و سریع با کسب و کارها و شرکتهای گوناگون، انجام می گیرد. در ادامه به همکاری های یوآیدی و شرکت ها و نهادهایی که با یوآیدی در زمینه احراز هویت همکاری دارند خواهیم پرداخت.

فرایند احراز هویت در سامانه سجام قبلا به صورت حضوری و با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولتی انجام می گرفت. اما با شیوع کرونا و لزوم رعایت ملزومات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، شرکت سپرده گذاری مرکزی مجوز احراز هویت غیرحضوری را توسط ارائه دهندگان سرویس احراز هویت غیرحضوری صادر کرد. به این ترتیب فرایند احراز هویت سجام با همکاری یوآیدی، آغاز شد.

آپ

همکاری یوآیدی با اپلیکیشن آپ (آسان پرداخت) و ۷۲۴ بانک سامان

آپ یک اپلیکیشن خدمات پرداخت است که امکانات پرداخت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. با صدور مجوز مربوطه مبنی بر امکان احراز هویت سجام به صورت غیرحضوری، آپ این امکان را با همکاری یوآیدی بر روی اپلیکیشن خود راه اندازی کرد. محمدرضا اسکندریون، مدیرعامل آپ در مورد همکاری یوآیدی و آپ می گوید: “شرکت یوآیدی در خصوص ایجاد امکان احراز هویت غیرحضوری برای کاربران و متقاضیان آپ با ارائه بسته نرم افزاری مورد نیاز و تشخیص زنده بودن تصاویر متقاضیان و ارائه خروجی حاصل از آن، به نحو احسن عمل کرده است.”

اپلیکیشن ۷۲۴ نیز برای مشتریان خود، خدمات پرداخت ارائه می دهد. همزمان با امکان احراز هویت سامانه سجام به صورت غیرحضوری، ۷۲۴ نیز همکاری خود را با یوآیدی آغاز کرده و امکان احراز هویت دیجیتال برای دریافت کد بورسی را به خدمات خود افزود.

724

همکاری با قوه قضاییه

سامانه ثنا خدمتی است که توسط قوه قضاییه به منظور امکان مشاهده ابلاغیه های حقوقی توسط شهروندان راه اندازی شده که هم اکنون علاوه بر ارسال ابلاغیه الکترونیکی، خدمات دیگری نیز به این سامانه اضافه شده است. قوه قضاییه به منظور احراز هویت کاربران خود در سامانه ثنا، با یوآیدی همکاری کرده و از این سرویس استفاده می نماید. فرایند احراز هویت ثنا قبلا به صورت حضوری و با حضور در دفاتر خدمات قضایی انجام می شد که طی مصوبه ای غیرحضوری سازی خدمات قضایی در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفت. قوه قضاییه اولین نهاد دولتی است که از احراز هویت دیجیتال برای ارائه خدمات خود استفاده می نماید. 

قوه قضاییه

سایر همکاری های یوآیدی

جدیدترین محصول یوآیدی، راهکار احراز هویت صرافی رمز ارز می باشد. در این محصول همه فرایند احراز هویت کاربران صرافی های رمز ارز به صورت دیجیتال انجام می پذیرد و کاربران طی مدت چند دقیقه احراز هویت می شوند. صرافی ارز دیجیتال اکسیر، در زمینه احراز هویت کاربران خود با یوآیدی همکاری دارد. احسان قاضی زاده، مدیرعامل صرافی اکسیر در مورد همکاری با یوآیدی می گوید: “یوآیدی مجموعه تخصصی است که در زمینه احراز هویت فعالیت دارد و به همین دلیل تخصصی بودنش است که بهتر از هر کسب و کار دیگری KYC را درک میکند و میتواند نیازهای احراز هویت کسب و کارها را برطرف کند.” یوآیدی به منظور احراز هویت در مرحله افتتاح حساب و ارائه خدمات بانکی، با بانک تجارت نیز قرارداد همکاری امضا کرده است.

احراز هویت دیجیتال، یکی از نیازهای اساسی کسب و کارها و سازمانهای کشور برای ارائه بهتر خدمات به مشتریان خود می باشد. سرویس احراز هویت یوآیدی به عنوان اولین راهکار احراز هویت دیجیتال، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مانند یادگیری عمیق، تشخیص چهره و تشخیص زنده بودن چهره کاربر، فرایند احراز هویت ثنا، احراز هویت سجام برای دریافت کد بورسی و همچنین احراز هویت صرافی رمز ارز را با ضریب خطای کمتر از ۰.۰۱ درصد انجام می دهد. 

لوگو اکسیر

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه