شرکت های هویت دیجیتال : دستورالعمل ها و الگوها

شرکت های هویت دیجیتال دستورالعمل ها ، الگوها و نحوه انتخاب‏
فهرست مطالب

شرکت های هویت دیجیتال در حال تغییر و ترویج نحوه فعالیت آنلاین ما هستند. خرید و بهره برداری مشتری برای هر کسب و کاری که امروز بخواهد رشد کند بسیار مهم است. به همین دلیل ، شرکت های هویت دیجیتال، هنگام برنامه ریزی استراتژی تجارت و سازمان های جهانی در هر بخش ، از شرکای مرجع تجاری هستند.

به همین ترتیب ، شناسایی دیجیتال نه تنها در محیط آنلاین بلکه در هواپیمای آفلاین نیز انجام می شود. ادغام دستگاه های دیجیتال در محل فروش و انواع دیگر دستگاه ها و مکان هایی که افراد به آنها دسترسی دارند فعالیت های جامعه را پیش می برد.

شرکت های هویت دیجیتال

شرکت های هویت دیجیتال سازمان ها یا مشاغلی هستند که به توسعه راه حل های فناوری متمرکز بر تأیید صلاحیت هویت کاربران اختصاص دارند.

این شرکتها که در بخش Regtech قرار دارند. معمولاً استارتاپهای نوآورانه ای هستند که محصولات و خدمات خود را بر روی فرآیندهای دیجیتالی کردن مشتریان متمرکز می کنند. به عنوان ارائه دهندگان نرم افزار و دیجیتالی سازی SaaS ، این حوزه برای فعالیت مشاغل در اینترنت با امنیت ، تضمین و اطمینان بسیار مهم است.

به دلیل دیجیتال شدن تمام بخشها ، به ویژه بخشهای حساس مانند بانکی (Fintech) ، سرمایه گذاری (Wealthtech) یا بیمه (Insurtech) ، نیازهای شناسایی هویت دیجیتال سر به فلک کشید و اهمیتی را که امروزه دارد کسب کرد.

در همان زمان که این تغییر اتفاق می افتاد ، دولت ها و موسسات همه ایالت ها قانون‌گذاری را به گونه ای شروع کردند. مجموعه‌ای از الزامات مشخص ایجاد شد تا شرکت ها بتوانند از طریق خود مشتری هویت وی را احراز کنند. رویه های ظریف به روشی کاملاً از راه دور.

بنابراین ، فرایندهای شناسایی دیجیتال برای فعالیت شرکت ها و موسسات هم به یک تعهد فنی و نظارتی تبدیل شد.

انواع اصلی خدمات شرکت های احراز هویت

شرکت های هویت دیجیتال طیف وسیعی از محصولات و خدمات جامع متناسب با نیازهای همه مشاغل یا موسساتی را که هم در سایت و هم در اینترنت حضور دارند ارائه می دهند:

شناسایی

مفهوم شناسایی به خودی خود تبیین می شود: روشی است برای اطمینان از مطابقت هویت فرد با فردی که قرار است در هویت مورد نظر حضور داشته باشد و فعالیت کند. بنابراین ، هرگونه کلاهبرداری در هویت به منظور انجام عمدی جرایم اضافی از بین می رود.

به ویژه برای بخش مالی و بانکی ، که حتی نیازهای هویت دیجیتال خاصی نیز دارد ، این فرآیند به طور گسترده به عنوانKYC (مشتری خود را بشناسید) شناخته می شود.

بنابراین ، شرکت های هویت دیجیتال باید یک راه حل جامع برای تأیید هویت ارائه دهند که ایمن ، سازگار با مقررات کشور یا منطقه مشتری ، قابل اعتماد و همه کاره باشد تا بتواند با راحتی و راحتی در سیستم ها ، کانال ها و برنامه های مشتری ادغام شود.

احراز هویت

به عنوان تأیید هویت کاربر برای بار اول و لازمه تأیید اعتبار بعدی کاربرد دارد. پس از ثبت و تأیید هویت کاربر ، وی باید بتواند به محصولات ، خدمات و سیستم عامل های موجود دسترسی پیدا کند.

بنابراین ، راه حل های احراز هویت کاربر برای هر کسب و کار و مشتریان آن بسیار مهم است. شرکت های هویت دیجیتال تلاش می کنند راه حل های احراز هویت پیشرفته ، آسان و سریع ارائه دهند که از نظر امنیت و تجربه همچنان به نیازهای فنی و قانونی احترام بگذارند.

امضای الکترونیک

خدمات امضای الکترونیک ارائه شده توسط شرکت های هویت دیجیتال نمایانگر بخشی اساسی از فرآیند است. امضای الکترونیک هویت کاربر را به یک سند ، گواهینامه ، ضبط یا هر نوع رسانه پیوند می دهد.

شرکت ها و سازمان ها یک روش دیجیتال ، سریع و ایمن برای برقراری روابط قراردادی با مشتریان خود از راه دور و آنلاین دارند. ارائه دهندگان هویت دیجیتال می توانند راه حل های جامعی را برای امضای الکترونیکی ساده ، پیشرفته و مطابق با شرایط ارائه دهند.

کاربرد راه حل های شرکت های هویت دیجیتال

راهکارهای تایید هویت طراحی شده اند تا شکل کامل سازمانهایی را که آنها را با استفاده از ایجاد محدوده بی نهایت فرصت برای تجارت یا سازمان مورد نظر، متحول می کنند، تغییر دهند.

عملیات و فعالیتهایی که قبلا ارائه آنها غیرقابل تصور بود به لطف امکاناتی که راه حلهای ارائه شده توسط شرکتهای هویت دیجیتال ارائه می دهند ، امکان پذیر است.

رویکرد شرکت های ارائه دهنده خدمات اهراز هویت دیجیتال

شرکت های هویت دیجیتال بر روی تجربه کاربر تمرکز می‌کنند. آنها نه تنها باید به نیازهای مشتریان خود رسیدگی کنند بلکه به نوبه خود به فکر مشتریان خود باشند. اجرای راه حل های هویت دیجیتال با رویکرد کیفیت باعث کاهش بسیار مهم هزینه می‌شود. جذب مشتری را تقویت می کند و به لطف ماهیت ابتکاری و تعهد خود به رشد شرکت ها و سازمان ها ، مدل های تجاری را مقیاس پذیر می کند.

چارچوب تنظیماتی برای شرکت های احراز هویت دیجیتال

شرکت های هویت دیجیتال باید به عنوان شرکای RegTech در زمینه تنظیم مقررات که بر مشتریان آنها تأثیر می گذارد ، متخصص باشند. راه حل های آنها نه تنها باید با مقررات فعلی سازگار باشد ، بلکه باید هوشیار باشند تا با قوانین، پیش از اجرای آنها همخوانی داشته باشند.

در چارچوب عملیات آنلاین ، استانداردهای AML (مبارزه با پولشویی) و eIDAS (شناسایی الکترونیکی ، تأیید اعتبار و خدمات اعتماد) برجسته هستند.

تایید توسط شخص ثالث

انتخاب یک شرکت هویت دیجیتال آسان نیست. با این حال ، در بسیاری از موارد ، علائم خاصی وجود دارد که می تواند ما را وادار به انتخاب یک ارائه دهنده خدمات نسبت به دیگری کند.

بدنه های رسمی و مهر و موم با کیفیت اعطا شده توسط موسسات صدور گواهینامه بسیار مهم است. جوایز به دست آمده و همچنین این واقعیت که به عنوان یک مرجع صدور گواهینامه شناخته می شود ، عناصر اصلی هستند که تأیید می کنند که ما با یک تامین کننده با کیفیت روبرو هستیم.

شرکت یوآیدی به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مانند Liveness detection و Deep Learning روزانه بیش از ۵۰ هزار احراز هویت موفق انجام می دهد. این موارد احراز هویت برای دریافت کد بورسی در سجام با اپلیکیشن های آپ و ۷۲۴ و احراز هویت ثنا برای دریافت خدمات قوه قضاییه به صورت غیرحضوری انجام می گردد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه