حجم بازار سخت افزار بیومتریک به ۱.۷ میلیارد دلار خواهد رسید

اثر انگشت و احراز هویت بیومتریک
تا سال 2026 میلادی به 1.7 میلیارد دلار خواهد رسید و نرخ رشد سالانه آن نسبت به سال 2020 میلادی، 6.9 درصد افزایش خواهد داشت.
فهرست مطالب

مطالعه جدیدی که به بررسی چشم‌اندازها و فرصت‌های موجود در بازار سنسورهای بیومتریک پرداخته است، نشان می‌دهد که حجم بازار جهانی سخت افزار بیومتریک تا سال ۲۰۲۶ میلادی به ۱.۷ میلیارد دلار خواهد رسید و نرخ رشد سالانه آن نسبت به سال ۲۰۲۰ میلادی، ۶.۹ درصد افزایش خواهد داشت.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در نشریه تحلیلگران صنعت جهانی (Global Industry Analysts)، که همچنین به عنوان StrategyR نیز شناخته می‌شود، این حجم بازار سخت افزار بیومتریک از ارزش ۱.۱ میلیارد دلاری بازار در سال گذشته بیشتر است.

پیش‌بینی شده است که بخش حسگرهای بیومتریک خازنی نرخ رشد سالانه ۷.۱ درصدی را ثبت کند و تا پایان دوره بررسی شده به ۷۲۰.۱ میلیون دلار برسد، در حالی که رشد در بخش سنسورهای نوری مجدداً برای دوره‌ای ۷ ساله به نرخ رشد سالانه ۷.۸ درصدی اصلاح خواهد داشت.

این مطالعه که با عنوان «حسگرهای بیومتریک – مسیر بازار و تجزیه و تحلیل بازار جهانی» منتشر شده است، تمام قسمت‌های اصلی و بخش‌های کلیدی بازار را بررسی کرده است.

سنسور بیومتریک

همان طور که در گزارش ذکر شده، بازیگران صنعت حسگرهای بیومتریک سهم عمده ای در رشد این بازار خواهند داشت؛ این بازیگران شامل شرکت‌های Fulcrum Biometrics ، Idex Biometrics ، Infineon Technologies ، NEC Corporation ، Precise Biometrics ، Idemia ، Suprema و ZKTeco USA می‌باشند.

بر اساس این مطالعه، انتظار می‌رود ایالات متحده آمریکا با رقم پیش‌بینی شده‌ی ۳۵۸.۸ میلیون دلار، سال جاری میلادی در زمینه حجم بازار سخت‌افزار بیومتریک بر بازار مسلط باشد؛ این رقم بسیار بیشتر از رقم پیش‌بینی شده‌ی ۲۹۴.۴ میلیون دلاری است که برای بازار چین تا سال ۲۰۲۶ در نظر گرفته شده است. همچنین پیش‌بینی شده است که ژاپن ۶.۴ درصد و کانادا ۵.۶ درصد از حجم این بازار را به خود اختصاص دهند. این در حالی است که آلمان با نرخ رشد سالانه ۵.۶ درصدی در رتبه نخست بازار اروپا قرار دارد.

طبق این مطالعه ، انتظار می‌رود که در دوره‌ی مورد بررسی، ارزش بخش حسگرهای حرارتی به ۳۷۵.۴ میلیون دلار برسد و ایالات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن، چین و اروپا بیشترین سهم را از نرخ رشد تخمین زده‌ شده‌ی سالانه ۶.۶ درصدی داشته باشند. این گزارش اعلام می‌کند که بازارهای ذکر شده، ۳۱۹.۵ میلیون دلار از کل ارقام پیش بینی شده در دوره‌ی مورد بررسی را شامل می شوند.

با یوآیدی، احراز هویت غیرحضوری از جمله احراز هویت سامانه ثنا و احراز هویت سجام را به کمک هوش مصنوعی در کوتاهترین زمان انجام دهید.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه