مترو مسکو از پرداخت با چهره استفاده خواهد کرد

استفاده از بیومتریک چهره در مترو مسکو
مترو مسکو با بانک وی‌تی‌بی (VTB Bank)، بانک صاحب دستگاه‌های پرداخت کرایه بدون تماس فیزیکی در متروی مسکو، همکاری کرده است تا پروژه مشترکی را برای پرداخت کرایه‌ی مترو با استفاده از داده‌های بیومتریک در تمام ایستگاه‌های متروی مسکو در ماه اکتبر 2021 آغاز کند.
فهرست مطالب

بر اساس یک بیانیه‌ی مطبوعاتی، مترو مسکو با بانک وی‌تی‌بی (VTB Bank)، بانک صاحب دستگاه‌های پرداخت کرایه بدون تماس فیزیکی در متروی مسکو، همکاری کرده است تا پروژه مشترکی را برای پرداخت کرایه‌ی مترو با استفاده از داده‌های بیومتریک در تمام ایستگاه‌های متروی مسکو در ماه اکتبر ۲۰۲۱ آغاز کند.

این پروژه از سیستم “پرداخت با چهره” استفاده می‌کند؛ این سیستم به مشتریان اجازه می‌دهد تا با استفاده از فناوری تشخیص چهره با مترو سفر کنند. مشتریان، داده‌های بیومتریک خود را ثبت می‌کنند و یک کارت بانکی را برای این داده‌ها تعریف می‌کنند تا کرایه‌ی مترو از این کارت کسر شود. کرایه‌ی مترو به طور خودکار پس از عبور از گیت پرداخت می‌شود.

وی تی بی بانک

وادیم ایزوتوف (Vadim Izotov) مدیر بخش توسعه و نگهداری محصولات الکترونیکی خاص و معاون ارشد رئیس بانک VTB ، در این بیانیه‌ی مطبوعاتی گفت: «ما از قبل امکان انتقال یکپارچه از یک روش حمل و نقل با وسیله‌ی نقلیه به روش دیگر را فراهم کرده‌ایم و همچنین پرداخت هزینه‌ی سفر با استفاده از کارت‌های بانکی و خدمات پرداخت با Google Pay ، Samsung Pay ، Mir Pay و Apple Pay را ارائه کرده‌ایم. امروز می‌توانیم با تشویق مسافران به استفاده از فناوری آینده – تکنولوژی بیومتریک چهره – در سفرهایشان به پیشرفت بیشتری برسیم.»

بانک VTB به کارت‌های بانکی که با تکنولوژی بیومتریک مرتبط هستند، از جمله تجزیه و تحلیل سفرهای روزانه برای تعیین هزینه سفر مسافران، امکاناتی را ارائه می‌دهد که این امر با در نظر گرفتن سازمان انتقال بین انواع مختلف راه‌های حمل و نقل انجام می‌شود.

این بانک قصد دارد امسال از تکنولوژی بیومتریک برای پرداخت کرایه در تمام ایستگاه های مترو مسکو استفاده کند.

با یوآیدی، احراز هویت غیرحضوری از جمله احراز هویت سامانه ثنا و احراز هویت سجام را به کمک هوش مصنوعی در کوتاهترین زمان انجام دهید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه