کاهش تقلب دیجیتال با احراز هویت یوآیدی

کاهش تقلب دیجیتال
فهرست مطالب

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید، احراز هویت یوآیدی می‌تواند در کاهش تقلب دیجیتال نقش موثری داشته باشد. احراز هویت یوآیدی برای بهبود عملکرد خود به یک UX یکپارچه نیاز دارد تا به کمک آن هویت مشتریان را تایید کند. به این ترتیب نیز حفظ تعادل به مراتب ساده‌تر خواهد شد. نکته جالب توجه دیگری که در مورد سیستم احراز هویت یوآیدی وجود دارد این است که این سیستم علاوه بر متعادل کردن مشتریان به افزایش ۳۰ درصدی نرخ تبدیل مشتری نیز کمک می‌کنند.

نقش احراز هویت یوآیدی در کاهش تقلب دیجیتال

با توجه به این‌که استفاده از این سیستم منجر به افزایش تراکنش‌ها و فرآیندهای آنلاین می‌شود، امکان کلاهبرداری نیز به مراتب افزایش می‌یابد. از این رو اگر کسب‌وکارها تأیید هویت جامعی برای کاربران جدید نداشته باشند، علاوه بر این‌که خود را در معرض کلاهبرداری بیشتری قرار می‌دهند، نرخ تبدیل و پیشگیری از تقلب را نیز دچار آسیب می‌کنند.

در حالت کلی راه‌هایی برای کاهش تقلب و در عین حال متعادل کردن تأثیر این سیستم احراز هویت بر تجربه کاربر و بودجه وجود دارد، اما چالش اصلی در انتخاب فرد مناسب برای ارائه این محصول خواهد بود. مسئله اینجاست که در بازار شلوغ ارائه دهندگان خدمات مختلف با قابلیت‌های همپوشانی، سازمان‌ها انتخاب عرضه‌کنندگان مناسب را یک مسئله چالش برانگیز می‌دانند.

شکست رایجی که در بسیاری از سازمان‌ها وجود دارد، عدم تعامل با همه ذینفعان داخلی مناسب برای ایجاد یک استراتژی در راستای کاهش تقلب دیجیتال در سطح سازمانی است. زیرا این روش نیز باید با الزامات تجاری سازمان همسو باشد.

کاهش تقلب دیجیتال با احراز هویت یوآیدی شامل چه فاکتورهایی است؟

۱) نرخ تبدیل

طبق تحلیل‌های انجام شده در راستای کاهش تقلب توسط احراز هویت یوآیدی، یکی جنبه‌های پرخطر در زمینه نرخ تبدیل مشتریان شامل افتتاح حساب، ورود به حساب، فعالیت حساب و تراکنش مربوط به آن می‌باشد.

جلوگیری از تقلب در این زمینه‌ها برای حفظ سلامت مالی و بهبود شهرت یک کسب‌و‌کار بسیار حیاتی است. اما مسئله اینجاست که احراز هویت یوآیدی یک اکانت جدید بی‌وقفه فراهم می‌کند. به این ترتیب نیز همه پایه‌های مورد نیاز را پوشش می‌دهد. KYC و AML، پشتیبانی از اسناد، حفاظت از جریان‌های کاربر بدون درز اطلاعات نمونه‌هایی از آن است.

برای کاهش تقلب دیجیتال شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از یک سیستم احراز هویت یکپارچه علاوه بر کمک به تبدیل مشتریان صادق‌ به سایر جنبه‌های مثبت احراز هویت نیز تکیه کنند.

۲) UX

یکی از تصمیمات رایجی که کسب‌وکارها باید اتخاذ کنند، کشف یا کاهش تقلب دیجیتال با استفاده از یک UX یکپارچه برای مشتریان است. طبق تحقیقات صورت گرفته UX خوب یک قربانی رایج برای کشف تقلب است. در این راستا در بیش‌تر موارد استفاده از احراز هویت چند عاملی (MFA) رایج است. اما این روش احراز هویت برای همه کاربران مثبت نیست. بلکه نتایج کاذب بسیاری دارد که منجر به ناتوانی کاربران خوب برای دسترسی به خدمات می‌شود.

با توجه به اینکه UX اکنون یک میدان نبرد متمایزکننده حیاتی در محیط کسب و کار دیجیتالی است، تیم‌های تشخیص کلاهبرداری همکاری تنگاتنگی با تیم‌های UX دارند تا اطمینان حاصل کنند که نیاز آن‌ها کاملا متعادل است.

در این میان لازم به توضیح است که سیستم احراز هویت یوآیدی دارای چندین لایه محافظ است که از شکل‌گیری هر گونه UX بی‌نظم جلوگیری می‌کند. این سیستم از بازخورد بی‌درنگ کاربر استفاده می‌کند. در صورت بروز هر گونه مشکل در عکس‌های ارسالی از اسناد هویتی یا چهره نیز به کاربران هشدار می‌دهد. علاوه بر این، سیستم احراز هویت یوآیدی سعی دارد که از استخراج داده‌ها استفاده می‌کند تا مشتریان مجبور نباشند وقت خود را برای پر کردن فرم‌ها صرف کنند و بتوانند بر روی پلتفرم‌های کسب‌وکار تمرکز کنند.

۳) سازگاری و مقیاس‌پذیری

سیستم احراز هویت یوآیدی به داشتن یک محصول کامل برای احراز هویت و کاهش تقلب دیجیتال افتخار می‌کند. یوآیدی این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند که محصول را مطابق با نیازهایشان سفارشی سازی کنند.

نکته قابل تامل اینجاست که در بسیاری از سازمان‌ها، کشف تقلب به عنوان جزئی از یک استراتژی گسترده در مورد اعتماد و ایمنی است. اما مسئله اینجاست که بیش‌تر از این که نامگذاری تیم کلاهبردار اهمیت داشته باشد، تیم‌های اعتماد و ایمنی بر روی ایمن سازی تعاملات در هر جایی که مشتری با نام تجاری ملاقات می‌کند، تمرکز می‌کنند.

یوآیدی یک چارچوب محافظت از تقلب را که در سازمان شما کار می‌کند، ارائه می دهد و نیازهای دقیق شما را شناسایی کرده و به کاهش تقلب دیجیتال کمک شایانی می‌کند. از این رو می‌تواند نیاز به یک راه حل چند جانبه را تا حد زیادی کاهش دهد.

نتیجه گیری

محصول احراز هویت یوآیدی بهترین گزینه برای کاهش تقلب دیجیتال و راهنمایی برای رهبران جهت مدیریت امنیت و ریسک برای کشف تقلب آنلاین و اثبات هویت است.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه