ثبت نام ثنا : نحوه و مراحل ثبت نام سامانه ثنا در منزل

ثبت نام سامانه ثنا
ثبت نام سامانه ثنا به‌صورت آنلاین و در منزل قابل انجام است. رونمایی اخیر قوه قضاییه از فرایند احراز هویت این سامانه با مشارکت یوآیدی، این قابلیت را به کاربران می‌دهد که ثبت نام ثنا را به‌صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری از منزل خود انجام دهند. از این رو کاربران این فرصت را خواهند داشت که با احراز هویت غیرحضوری و ثبت نام سامانه ثنا در منزل در وقت، انرژی و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و در عین حال از کلیه خدمات غیرحضوری قضایی سامانه ثنا نیز بهره‌مند شوند. ثبت نام سامانه ثنا برای دریافت ابلاغیه‌ها و پیگیری روند پرونده‌های قضایی، مشاهده دادنامه، قرار نهایی و همین‌طور حکم نهایی دادگاه الزامی است. ضمن این‌که سایر خدمات قوه قضاییه نیز در حال حاضر عموماً از طریق این سامانه و صرفاً به‌صورت آنلاین قابل دسترسی است. بر همین اساس موضوع این مطلب از یوآیدی را به معرفی نحوه و مراحل ثبت نام سامانه ثنا در منزل اختصاص داده‌ایم. در ادامه پس از ارائه ویدیویی مختصر اما مفید در مورد نحوه ثبت نام در سامانه ثنا به‌صورت غیرحضوری، مراحل ثبت نام ثنا را به‌طور دقیق توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.
فهرست مطالب

ویدیوی احراز هویت و ثبت نام سامانه ثنا در منزل

در ویدئوی زیر می‌توانید به‌طور کامل مراحل ثبت نام ثنا را مشاهده کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا و احراز هویت

به منظور استفاده از خدمات قوه قضائیه در وب‌سایت عدل ایران، ثبت نام سامانه ثنا الزامی است. برای ثبت نام الکترونیکی ثنا لازم است ابتدا وارد وب‌سایت آن شده و اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. پس از ثبت نام اولیه نیز وارد مرحله احراز هویت ثنا خواهید شد که در ادامه کامل و دقیق به آن خواهیم پرداخت.

در حالت کلی، مراحل ثبت نام سامانه ثنا در منزل به‌صورت آنلاین شامل دو مرحله است:

  • مرحله اول – ثبت نام اولیه
  • مرحله دوم – احراز هویت

خدمات یوآیدی

یوآیدی علاوه بر احراز هویت غیر حضوری سامانه ثنا ارائه دهنده خدمات احراز هویت سجام  و  احراز هویت اداره کار نیز می باشد و از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های تشخیص چهره و الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده کرده است و از این رو می‌تواند بهترین گزینه برای احراز هویت باشد.

مرحله اول – ثبت نام الکترونیکی سامانه ثنا

  • به صفحه https://u-id.net/sana مراجعه کنید.
  • روی لینک “احراز هویت آنلاین سامانه ثنا” موجود در صفحه بالا کلیک کنید.
  • وارد صفحه اصلی سامانه ثنا شده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.

اطلاعات خواسته شده شامل شماره ملی، تاریخ تولد، شماره سریال شناسنامه و عدد تصویر کد امنیتی هستند. ضمن این‌که لازم است شرایط و الزامات احراز هویت و ثبت نام در سامانه ثنا را نیز که در کادر سمت چپ تصویر نمایش داده می‌شوند مطالعه کرده و رعایت کنید.

توجه به الزاماتی از قبیل رعایت حریم خصوصی، دارا بودن دوربین به منظور احراز هویت، استفاده ترجیحی از مرورگر Google Chrome و مواردی از این دست را فراموش نکنید. اکنون می‌توانید دکمه “ادامه” را فشار داده و وارد مرحله بعدی ثبت نام ثنا شوید.

  • در صفحه جدیدی که به نمایش در می‌آید، شرایط استفاده از سامانه را مطالعه کرده و سپس دکمه “تایید” را بزنید.
  • در این مرحله از ثبت نام سامانه ثنا لازم است مشخصات شناسنامه‌ای خود را در کادر خواسته شده وارد کنید.

شماره ملی، تاریخ تولد، نام، نام خانوادگی، نام پدر، تابعیت، شماره شناسنامه، محل صدور شناسنامه، دین، محل تولد، جنسیت و وضعیت تاهل از جمله اطلاعاتی است که لازم است در این مرحله از ثبت نام برخط ثنا در اختیار سامانه قرار دهید. پس از تکمیل اطلاعات می‌توانید با فشار دادن دکمه “مرحله بعدی” به مرحله بعد بروید.

  • این مرحله شامل اطلاعات تماس شماست. لازم است اطلاعاتی نظیر شماره تلفن ثابت، همراه و پست الکترونیک خود را – در صورت وجود – وارد کرده و با فشار دادن دکمه “مرحله بعدی” آن را پشت سر بگذارید
  • در مرحله بعد لازم است اطلاعات مربوط به اقامتگاه خود (محل سکونت و کار) را در کادرهای مربوطه وارد کنید
  • با زدن دکمه “مرحله بعدی” نوبت به مشخص کردن میزان تحصیلات و شغل می‌رسد.

پس از ثبت کلیه اطلاعات، در صورتی که نیاز به ویرایش یا افزودن اطلاعات جدید نداشته باشید – که از طریق فشردن دکمه “مرحله قبلی” در هر مرحله امکان‌پذیر است – می‌توانید دکمه “ثبت اطلاعات اولیه” را فشار دهید.

پس از فشار دادن این دکمه، یک کد به شماره تلفن همراه شما – که هنگام ثبت اطلاعات آن را ارائه کرده‌اید و به اسم شخص خودتان است – ارسال می‌شود.

  • در این مرحله لازم است شماره همراه و کد امنیتی ارسال شده را وارد کرده و دکمه “تایید کد امنیتی” را فشار دهید.
  • اکنون نوبت به پرداخت هزینه احراز هویت می‌رسد.

در این مرحله لازم است از میان کارگزاران معرفی شده از طریق سامانه، یک کارگزاری را انتخاب کرده و نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و احراز هویت اقدام کنید.

  • پس از پرداخت هزینه، روی دکمه “شروع احراز هویت غیر حضوری” کلیک کنید.

صفحه بالا به صورت خودکار پس از اتمام پرداخت برای شما باز می‌شود. پس از بازگشت، با فشار دادن دکمه “شروع احراز هویت غیر حضوری” صفحه مربوط به یوآیدی باز می‌شود. این مرحله که مرحله دوم یعنی احراز هویت ثنا است را در ادامه توضیح خواهیم داد.

ثبت نام سامانه ثنا

مرحله دوم – احراز هویت سامانه ثنا

  • در صفحه باز شده دکمه “شروع فرایند احراز هویت” را فشار دهید.
  • در این بخش، روی صفحه سفید در داخل کادر قرمز، صفحه داخل کادر را امضا کرده و گزینه “ادامه” را انتخاب کنید.
  • اکنون در مرحله پایانی، کافی است مطابق نمونه زیر، چهره خود را درون کادر مربوطه قرار دهید تا یک ویدیوی سلفی ۸ ثانیه‌ای از شما گرفته شود.
  • در صورت انجام درست مراحل فوق، یک پیام با مضمون “درخواست احراز هویت شما با موفقیت ارسال شد” به صورت زیر ظاهر خواهد شد.

اگر همه مراحل به درستی انجام گرفته و ثبت نام شما در سامانه و احراز هویت‌تان تایید شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی رمز شخصی سامانه ثنا به شماره همراه‌ شما ارسال خواهد شد.

با استفاده از این رمز شخصی یا کد ثنا، قادر خواهید بود از کلیه خدمات غیر حضوری و آنلاین سامانه ثنا اعم از مشاهده ابلاغیه الکترونیکی، مشاهده دادنامه، مشاهده قرار نهایی و حکم نهایی دادگاه و طیف گسترده‌ای از خدمات دیگر قضایی برخوردار شوید.

توجه داشته باشید که این رمز شخصی برای شما صادر شده است و نباید در اختیار افراد دیگر قرار گیرد. ضمن این‌که لازم است در حفظ و نگهداری از این رمز کوشا باشید و آن را به خاطر سپرده و حتماً در یک جای مناسب ذخیره کنید.

خطای سرویس ثبت احوال در سامانه ثنا

ممکن است خطایی از سمت ثبت احوال مبنی بر عدم وجود عکس کاربر در سامانه ثبت احوال نمایش داده شود. در این صورت کاربر باید با مراجعه به اداره ثبت احوال نسبت به حل این مسئله اقدام نماید. احراز هویت غیرحضوری صرفاً برای اشخاصی ممکن است که عکس آن‌ها در اداره ثبت احوال وجود داشته باشد و در غیر این‌صورت، امکان احراز هویت ثنا به‌صورت آنلاین و غیر حضوری وجود نخواهد داشت.

نکات قابل توجه هنگام ثبت نام سامانه ثنا در منزل

سامانه عدل ایران هیچ گونه پیامکی مبنی بر پرداخت هزینه در ازای مشاهده الکترونیکی ابلاغیه قضایی، برای کاربران و شهروندان عزیز ارسال نمی‌کند. لذا هرگونه پیامکی که وعده مشاهده ابلاغیه قضایی در ازای دریافت هزینه را دارد، جعلی بوده و فاقد اعتبار است. توجه داشته باشید که کاربران برای پیگیری پرونده قضایی خود فقط باید به سامانه ثنا مراجعه کرده و پس از ثبت نام و احراز هویت، از خدمات آن استفاده کنند.

گاهی برای برخی کاربران این مسئله پیش آمده که هنگام ورود به سایت با خطای “Site is not secure” یا “سایت ایمن نیست” مواجه شده‌اند. برای حل این مسئله در تنظیمات مرورگر خود بر روی گزینه “Advance” کلیک کرده و لینک را انتخاب کنید تا سایت بارگذاری شود.

در صورتی که با صفحه‌ای مانند تصویر فوق مواجه شدید، کافی است به ترتیب زیر عمل کنید:

  • به صفحه اول سامانه بازگشته و مرحله اول فرایند ثبت نام خود را تکرار کرده و گزینه ادامه را انتخاب کنید.
  • سیستم به صورت خودکار شما را به صفحه احراز هویت هدایت خواهد کرد.
  • در صورتی که پرداخت را انجام داده‌اید، سیستم به صورت خودکار تشخیص خواهد داد و شما تنها باید کارگزاری که با آن پرداخت کرده‌اید را انتخاب کرده و فرایند احراز هویت را تکرار نمایید.
  • توجه کنید که به دلیل حفظ امنیت کاربران، کاربر بیشتر از سه مرتبه قادر به انجام فرایند احراز هویت با یک کارگزاری نخواهد بود. در صورت تکرار بیش از سه بار، کارگزاری خود را تغییر دهید.

در صورتی که با این پیام مواجه شدید بدین معنی است که ممکن است ویدیوی شما دارای خطاهای زیر باشد:

  • وجود چندین چهره در ویدئو
  • مناسب نبودن نور محیط (انعکاس نور بر روی چهره و یا تاریک بودن محیط)
  • نبودن چهره در ویدیو
  • فاصله چهره از لنز دوربین

هموطنان ساکن خارج از کشور ممکن است هنگام ثبت نام سامانه ثنا در منزل با خطای “عکس شما در سامانه ثبت احوال موجود نیست” مواجه شوند. این دسته از کاربران می‌توانند جهت حل خطای مذکور به مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی یا میخک به آدرس زیر مراجعه کنند :

 https://mikhak.mfa.gov.ir/form/landing.xhtml 

ضمناً رعایت شئونات اسلامی حین گرفتن ویدیوی سلفی الزامی است.

در صورت بروز مشکلی غیر از موارد مطرح شده نیز می‌توانید با پشتیبانی قوه قضاییه تماس حاصل فرمایید.

جمع‌بندی

چند سالی می‌شود که قوه قضاییه ابلاغ کلیه اوراق قضایی و خدمات خود را همسو با دیجیتالیزه کردن فرایندهای دولتی آنلاین کرده است. از این رو مطابق با قانون دادرسی الکترونیکی، برای دسترسی به بسیاری از خدمات قوه قضا لازم است ثبت نام سامانه ثنا و احراز هویت آن را انجام دهید.

نحوه ثبت نام در سامانه ثنا هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری صورت می‌گیرد. در ثبت نام الکترونیکی ثنا برای احراز هویت غیرحضوری می‌توانید از یوآیدی کمک بگیرید. 

ثبت نام سامانه ثنا

سوالات متداول

این سامانه توسط قوه قضاییه و به منظور مشاهده ابلاغ اوراق قضایی و ثبت شکایات و دادخواست‌ها ایجاد شده است.

پس از ثبت نام اولیه و احراز هویت سامانه ثنا، رمز شخصی برای کاربران بلافاصله صادر و ارسال خواهد شد.

این خطا معمولاً به دو دلیل اتفاق می‌افتد:  (۱) کیفیت پایین دوربین   (۲) تاریکی محیط یا نور کم

پس از اتمام ثبت نام سامانه ثنا یک رمز شخصی (کد ثنا) برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از این کد اوراق قضایی نظیر ابلاغیه‌ها، دادنامه‌ها، قرار نهایی و حکم نهایی را دریافت و مشاهده کرده و روند رسیدگی به پرونده‌ها را پیگیری کنید.

خیر… سامانه سنا به منظور ثبت روزمره مبادلات ارزی راه‌اندازی شده است‎.‎

به صفحه اول سامانه ثنا بازگشته و بعد از ۳۰ دقیقه فرایند احراز هویت را دوباره انجام دهید‎.‎

توصیه ما این است که فرایند احراز هویت ثنا را با کمک یک گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید (Android) انجام دهید.

ترجیحاً برای سیستم عامل ‏iOS‏ از مرورگر ‏Safari‏ و برای سیستم عامل ‏Android‏ از مرورگر ‏Chrome‏ استفاده کنید.

لازم است هموطنان ساکن خارج از کشور برای حل خطای عدم وجود عکس در سامانه ثبت احوال به مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی یا سامانه میخک به آدرس https://mikhak.mfa.gov.ir/form/landing.xhtml مراجعه نمایند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱۵ میانگین: ۳.۳]

238 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام ثنا : نحوه و مراحل ثبت نام سامانه ثنا در منزل»

  1. سلام من احراز هویت انجام دادم رمز برام ارسال شده ولی میخوام عدم سویه پیشه بگیرم میزه رمز یا کد ملی شما با مرحله قبل یکی نیست مشکلش چیه؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. چنانچه فرایند احراز هویت شما انجام شده و رمز شخصی شما ارسال گردیده، اما در استفاده از آن به مشکل برخورده اید، مشکل رو باید با قوه قضاییه در میان بگذارید. به این منظور با شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ مربوط به پشتیبانی قوه قضاییه تماس بگیرید.

    2. سلام وقت بخیر من تمامی مراحل رو انجام دادم و در آخر پیامی حاوی
      احراز هویت غیرحضوری شما با موفقیت انجام شده است اومد ولی شماره تلفن از من نخواست که پیامک برام ارسال بشه برای سامانه ثنا. ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. ابراهیم نصیرپور

        سلام. یکی از مراحل ثبت نام در سامانه ثنا مربوط به اطلاغات تماس هست. پیامک به همون شماره ای میاد که اونجا ثبت کردید.

        1. سلام من در حال انجام اطلاعات اولیه به پرداخت رسیدم ولی چون کارتم رو پیدا نکردم از پرداخت انصراف دادم الآن نوشته که باید ابطال شماره دریافت وجه رو بزنم ولی هر چقدر که میزنم یه پیام time out میاد و دیگه دسترسی به پرداخت رو نمی‌ده . به روز رسانی هم میکنم ولی اتفاقی نمیفته ممنون میشم کمک کنید

          1. سجاد باقرپور

            سلام وقت بخیر
            برای حل این مشکل، شناسه پرداخت ۱۶ رقمی که در صفحه پرداخت مشاهده میفرمایید را یادداشت فرموده و با مراجعه به اپلیکیشن آپ، از قسمت خدمات قضایی، بخش پرداخت “قبض قوه قضاییه” با وارد کردن شناسه ۱۶ رقمی پرداخت را انجام بدهید. بعد از اینکه پراخت انجام شد به صفحه پرداخت سامانه ثنا مراجعه کنید و به دکمه روزرسانی را کلیک کنید دراین صورت پرداخت انجام شده و می توانید فرایند را ادامه دهید

  2. سلام، صفحه در همان حالت “فرآیند احراز هویت غیرحضوری شما در حال انجام است، لطفا تا اعلام نتیجه صبر کنید” باقی مانده است نه اعلام موفقیت می کند و نه اعلام خطا. در این حالت چکار باید انجام داد؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. اگر مرحله ویدیوی زنده رو انجام دادید، احراز هویت شما از سمت یوآیدی به اتمام رسیده و بقیه مراحل مربوط به قوه قضاییه است که باید با پشتیابی قوه قضاییه تماس بگیرید و کد ملی خودتون رو اعلام کنید تا وضعیت احراز هویت شما رو بررسی کنند. اما اگر هنوز مرحله ارسال ویدیو رو انجام ندادید و با این مشکل مواجه شدید، فرایند احراز هویت رو از اول انجام بدید. هیچ مشکلی نداره.

      1. سلام من هم این مشکل رو دارم.فیلم هم دریافت کرد و تو قسمت فرایند احراز غیر حضوری شما در حال انجام است گیر کرد و رفرش کردم زد دسترسی شما به این سیستم مجاز نیست.زنگ زدم به شماره ای که پایین صفحه بود گفتن از اول برو ولی من میدونم نباید از اول انجام بدم چون هم مبلغو واریز کردم هم عکس و امضا و فیلممو قبول کرد و همچنان بلاتکیلیف موندم

  3. با سلام
    مراحل احراز هویت به طور کامل انجام شد و رمز شخصی هم دریافت شد. برای ویرایش تصویر احراز هویت با خطا مواجه می شوم. با وجود پرداخت وجه ویرایش خطای عدم پرداخت وجه می دهد. و اگر کارگزاری دیگری را هم انتخاب کنیم پس از پرداخت مبلغ اولیه اجازه احراز هویت نداده و اخطار اینکه این شخص قبلا احراز هویت شده را می دهد.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در صورتی که رمز شخصی دریافت کردید، فرایند احراز هویت شما به اتمام رسیده و برای انجام سایر امور باید با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

    2. سلام ثبت نام اولیه را انجام دادم پرداخت وجه هم انجام شده برای احراز هویت شرکت غدیر رو انتخاب کردم ولی به دلایلی میخواهم احراز هویت را با شرکت یو آی دی ادامه بدم چطور میتونم شرکت رو تغییر بدم

      1. سجاد باقرپور

        سلام وقت بخیر
        با تشکر از حسن انتخاب شما 🙂
        شما باید با یک کارگزاری ۳ بار تلاش ناموفق داشته باشید که بتوانید کارگزاریتون رو عوض کنید.

  4. سلام. وقت بخیر.
    پس از فرایند احراز هویت غیر حضوری پیام زیر پیامک می شود:
    عدم تایید : عدم تطابق تصویر شخص با تصویر ثبت احوال
    مشکل از کجا میتواند باشد؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. ممکن است به این دلایل باشد:
      الف. وجود چندین چهره در ویدئو

      ب. مناسب نبودن نور محیط (انعکاس نور بر روی چهره و یا تاریک بودن محیط)

      ج. نبودن چهره در ویدئو

      د. فاصله چهره از لنز دوربین

  5. باسلام
    من مقیم کشور کانادا هستم. چندین بار برای ورود به وبسایت عدل‌ایران و ثبت الکترونیک کد ثنا اقدام کردم اما ظاهرا وبسایت از خارج از ایران باز نمی شود.
    ممکن است راهنمایی کنید چطور میتوانم برای دریافت الکترونیک ثنا اقدام کنم؟
    ممنون

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. هموطنان خارج از کشور برای احراز هویت به این آدرس مراجعه نمایند:
      https://international.adliran.ir/sana/index?officecode=50042

  6. سلام
    من میخوام احراز حویت انجام بدم میگه سامانه با مشکل مواجه شده لطفا چند دقیقه بعد تلاش کنید و پیاپی این ارور تکرار میشه.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. ترجیحا برای سیستم عامل ‏ios‏ از مرورگر ‏safari‏ و برای سیستم عامل ‏android‏ از مرورگر ‏chrome‏ استفاده شود.‏ ضمنا توصیه ما این است که با گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید این فرایند را انجام دهید‎.‎

  7. سلام
    من ثبت نام کرده ام وپرداخت برای احراز هویت انجام شده.اما وقتی می خواهن احراز هویت کنم پیغام «روش انتخاب شده معتبر نیست »را دریافت می کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. بعد از انتخاب کارکزاری یوآیدی و پرداخت، دکمه شروع برای شما فعال می شود و با انتخاب دکمه شروع می توانید فرایند احراز هویت خود را انجام دهید.

  8. سلام من در حین فرایند احراز هویت در سامانه ثنا اشتباهی استان رو به جای استان تهران زدم استان البرز و ادامه دادم و احراز هویت با موفقیت انجام شد. بعد هنگام ثبت درخواست دریافت گواهی عدم سو پیشینه متوجه اشتباهم شدم که دیگه آدرس رو نمیشد اصلاح کرد. آیا باید دوباره احراز هویت کنم؟ آیا احراز هویت اگر یک بار انجام شده باشه بازم میشه انجام بشه بصورت آنلاین اگر بهم ندن گواهی عدم سو پیشینه؟ (میدونم اشتباه خیلی مضحکی بوده!)

    1. چون شما احراز شده اید دیگه ممکن نیست که به صورت حضوری احراز هویت انجام بشه.
      لطفا با پشتیبانی قوه قضاییه پیگیری کنید:
      ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰

    2. سلام من ثبت نام را انجام دادم و برایم رومز عبور هم آمد و وقتی وارد میشوم همه اطلاعاتم و عکسم درست هست اما یک اس ام اس با موضوع عدم تایید عکس یا امضا هم آمد ه که علت عدم تایید را کمبود نور عنوان کرده . البته در صفحه پروفایلم عکسم هست
      آیا درست هست یا باید کاری انجام دهم
      با تشکر

    1. سلام دوست عزیز
      برای اینکه در حین احراز هویت نیاز به ضبط ویدیو هست و سیستم عامل باید اجازه دسترسی به دوربین رو به مرورگر بده تا بتونه ضبط کنه. هنگام مشاهده پیغام اجازه دسترسی بدهید تا مشکل حل بشه.
      اگر با پیغامی مواجه نمیشد، به تنظیمات نرم افزار مرورگرتون (مثل کروم یا فایرفاکس) برید و اجازه دسترسی به دوربین رو روشن کنید.

    1. با سلام من میخواستم تو سایت قوه قضاییه ثبت نام کنم شماره شناسنامه و همه اطلاعات رو طبق مندرجات شناسنامه وارد کردم ولی با خطای« تصویر شخص در سامانه ثبت احوال موجود نیست» مواجه شدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  9. با سلام
    من از طریق کامپیوتر در سایت ثنا ثبت نام کردم و مبلغ ۹ هزار تومان رو هم پرداخت کردم وقتی وارد سایت شما شدم چون سیستمم دوربین نداشت از طریق گوشی اقدام کردم. اما نمیتونم وارد مراحلی که توی سیستم از من خواسته بود بشم. میشه لطفاً راهنمایی بفرمایید که باید چیکار کنم؟! ممنون

    1. سلام
      شما باید مراحل رو از ابتدا در وبسایت https://sana.adliran.ir/?officecode=50042 مجدد طی کنید. نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیست.

  10. سلام
    بعد از ثبت امضا و ارسال ویدیو ارور میده و مینویسه سیستم با مشکل مواجه شد. با مرورگر کروم اندروید انجام دادم. مشکل چیه؟

    1. مشکل از خود سایت قوه قضاییه است. در حال حاضر قوه قضاییه در حال بروزرسانی است و در صورت امکان چند ساعت دیگر تلاش کنید.

  11. سلام من ثبت نام کردم مراحل احراز هویتم انجام دادم با موفقیت.ولی رمز ورود به ثنا و اون پیام کوتاهی که گفتین نیومده.ساعت۱۲و۴۰دقیقه انجام دادم.چقدر طول میکشه پیام بیادو اگرنیومد باید چیکار کنم؟

    1. سلام ارور invalid.keyhan.key به چه دلیل میاد؟ من همسرم اتباع خارجه هست ولی دیروز شناسنامشو از ثبت احوال گرفتیم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

  12. سلام ، بار اول خطای نور کم رو داد بعد چند دقیقه باز امتحان کردم احراز هویت شدم و رمز شخصی برام ارسال شد ولی بعد یک دقیقه از طرف قوه قضاییه پیام اومد عکس شما تایید نشد . علت عدم تایید زاویه نامناسب دوربین
    من باید بازم احراز هویت بشم یا تو ویرایش اطلاعات عکس رو تغیر بدم ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام. شما باید به قسمت ویرایش تصویر و امضا بروید. در این مرحله شما باید هزینه ۳۶۰۰ تومان پرداخت کرده و روند رو مثل دفعه قبل تکرار کنید.
      هنگام ویدئو گرفتن، دوربین روبروی صورت خود باشد. پس زمینه و نور مناسب و تمامی موارد را رعایت کنید.

      1. سلام و وقت بخیر
        پس از ثبت اطلاعات پیام تایید احراز هویت و رمز آمد اما چند دقیقه بعد پیام عدم تایید عکس آمد ولی در سیستم گزینه ای تحت عنوان ویرایش تصویر و امضا وجود ندارد. لطفا راهنمایی نمایید.
        متشکرم

        1. ابراهیم نصیرپور

          سلام و وقت به خیر. شما با ورود به سامانه https://sana.adliran.ir/?officecode=50042 میتوانید بر روی گزینه ویرایش اطلاعات کلیک کرده، و پس از طی کردن مراحل اولیه دکمه ویرایش عکس امضا و تصویر را کلیک کنید.

          به خاطر داشته باشید این مرحله همانند مرحله احراز هویت است و برای عکس مناسب باید چهره در کادر قرار گرفته و زاویه دوربین، وضوح تصویر، حجاب اسلامی و عکس پس زمینه مناسب باشد.

  13. سلام ، وارد ویرایش تصویر شدم ۳۶۰۰ رو هم واریز کردم دوبار پشت سرهم خطا داد پیام شما اجازه دسترسی به این سرویس رو ندارید یعد من یه بار هم وارد شدم تصویر تایید شد ولی آخر بازم پیام دسترسی به این سرویس رو نداد ، چیکار باید کنم ؟؟
    پس زمینه و نور رو هم رعایت کردم .

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این مشکل قوه قضاییه هست. با پشتیبانی قوه هم لازم نیست تماس بگیرید. ما به اطلاع قوه رساندیم و در حال رفع این خطا هستند.

    2. سلام من امضا زدم ولی وقتی خواست به دوربین دسترسی پیدا کند که عکس بگیرد اشتباهی اجازه ندادم وبا اینکه چندبار وارد شدم دیگر عکس نمیگیرد باید چیکار کنم؟؟

      1. ابراهیم نصیرپور

        سلام. Chrome را باز کنید؛
        در بالا سمت چپ، روی «بیشتر» بیشتر و سپس تنظیمات کلیک کنید؛
        در بخش «حریم‌خصوصی و امنیت»، روی تنظیمات سایت کلیک کنید؛
        روی دوربین یا میکروفون کلیک کنید؛
        سایت‌های مجاز و مسدودشده را مرور کنید؛
        برای برداشتن استثنا یا اجازه موجود: در سمت چپ سایت، روی «حذف» Delete کلیک کنید.
        برای مجاز کردن سایتی که قبلاً مسدود کرده‌اید: در بخش «مسدودشده‌ها»، نام سایت موردنظر را انتخاب کنید و اجازه دوربین یا میکروفون را به «مجاز» تغییر دهید.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. خیر نیازی به این کار نیست. هوش مصنوعی یوآیدی، با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق، تغییرات جزئی در چهره رو شناسایی میکنه و میشناسه.

  14. پیام اومد تصویر شما با تصویر ثبت شده در ثبت احوال مطالقت ندارد . من ریش دارم چندین ساله باید ریشمو بزنم یا حضوراً برم برای احراز هویت ؟؟

  15. سلام من احراز هویت انجام دادم یعنی هزینه را پرداخت کردم عکس و امضا هم فرستادم اما بعد از ارسال عکس پیام میده منتظربمانید.تا چند دقیقه فرصت هست و برنامه منقضی نمیشه؟

    1. ویدئو ۵ ثانیه ای از خودتون گرفتید؟ و اگر بله، نتیجه ای که به شما نشان داده شده چه بوده است؟
      اگر منظورتون پیامک هست که هنوز دریافت نکردید باید به پشتیبانی قوه قضاییه زنگ بزنید: ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰

  16. سلام من تو قسمت آپلود ویدئو، دوبار ویدئو گرفتم که هر دوبار رو زده نامعتبر و بعد نوشت شما بیش از حد مجاز درخواست داده اید. در صورتی که تو سایت زده تا ۳ بار امکان آپلود ویدئو هست. و نوشته با پشتیبانی کارگزاری تماس بگیرید. الان من باید چی کار کنم. یعنی باید یک دفعه دیگه هزینه پرداخت کنم؟ ممنون میشم راهنماییم بفرمایید.

    1. سلام. شما نیازی نیست دوباره هزینه پرداخت کنید. مراحل را از اول در سامانه ثنا (sana.adliran.ir) طی کنید. از اول هدایت میشوید صفحه یوآیدی و مراحل را طی کنید.
      زاویه مناسب، نور مناسب، وضوح تصویر نکاتی است که حین ویدئو گرفتن باید به آن توجه کنید.

  17. رضا دهقان فارسی

    سلام
    من بابت تصویر و امضا پیام اومد که تایید نشده. الان از چه لینکی باید دوبار اهراز هویت کنم. چون تو سامانه sana.adliran.ir میرم میگه شما قبلا ثبت نام کردید.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام.

      پیامکی که برای شما آمده شامل نام کاربری و رمز عبور است. در همان وبسایت ثنا که خودتون اشاره کردید تشریف میبرید یه قسمت داره به اسم تغییر اطلاعات.

      وارد حساب کاربری میشید یه قسمت داره که میتونید تصویر خودتون رو تغییر بدید. وارد اون قسمت میشوید یه هزینه مجدد ۳۶۰۰ تومان پرداخت میکنید و فرآیند رو از اول طی میکنید.

      1. سلام من غیر حضوری ثبت نام کردم کد شناسه ورمز شخصی هم گرفتم الان ثبت نام من تکمیل شده یا باز باید حضوری به دفاتر قضایی برم ؟

  18. سلام وقت بخیر. پشتیبانی عکس برای ثبت در ثنا. تا وارد میشم پیام عدم دسترسی میده. با پشتیبانی تماس گرفتم گفتند یا تنظیمات دوربین گوشی تنظیم کنید که تنظیم کردم روی سلفی یا از دفاتر قوه قضائیه وقت بگیرید حضوری مراجع کنید رفتم دفتر اولا شلوغ بود هر مراجعه کنند تا حدود یک ساعت می‌شنوند تا به کارشون رسیدگی بشه و دوم برای این کارهای مجزا که نیاز به و قت چندانی نداره باید منتظر بمونیبهتر نیست یک قسمت رسیدگی جدا بزارند.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در مورد رسیدگی به این موضوع با شما موافقم. مسئولیت رسیدگی به این مسئله در حیطه اختیارات قوه قضاییه می باشد.

  19. سلام، من خارج از ایران هستم، با وب سایت اینترنشنال ادل ایران دات آی آر وارد شدم، مشخصات را که پر میکنم برای ثبت نام در ثنا آخر سر میزنه تصویر شخص در ثبت احوال وجود ندارد، ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. امکان احراز هویت غیرحضوری فقط برای هموطنانی وجود دارد که برای کارت ملی هوشمند خود ثبت نام کرده اند و عکس آنها در پایگاه داده ثبت احوار موجود می باشد.

  20. خطای سرویس ثبت احوال: تصویر شخص در ثبت احوال وجود ندارد. ثبت نام غیرحضوری صرفا برای کسانی ست که تصویر آن ها در ثبت احوال موجود باشد
    سلام سایت به من این خطارو میده در حالیکه من مادربزرگم بالای ۸۰ سال هستند و به دلیل ظربه‌تی که بهشون وارد شده نمی‌تونن از خونه بیرون بیان چطور باید تصویرشونو تو ثبت احوال وارد کنیم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. امکان احراز هویت غیرحضوری فقط برای هموطنانی وجود دارد که برای کارت ملی هوشمند خود ثبت نام کرده اند و عکس آنها در پایگاه داده ثبت احوار موجود می باشد. به منظور پیگیری بیشتر این مورد به سازمان ثبت احوال مراجعه نمایید.

      1. وقتی مشخصات و ۹هزار تومان رو‌دادم و به قسمت احراز هویت رسیدم بعد از امضا در مرحله عکس ، عکس گرفته میشه و‌تایید میشه صفحه استپ میکنه و میزنه توکن شما تمام شده و منتظر بمانید مجدد از اول شروع میکنم و فقط تا این مرحله پیش میره

  21. سلام برای من در قسمت بررسی وضعیت میگه «فرآیند احراز تصویر و امضای غیرحضوری شما در حال انجام است، لطفا تا اعلام نتیجه صبر کنید».
    درصورتی که این پیامک اومده «ویرایش اطلاعات شما تایید نشد. علت عدم تایید: زاويه نامناسب دوربين –
    شما میتوانید بدون پرداخت هزینه تا سقف سه بار با کارگزار انتخاب شده فرآیند ویرایش اطلاعات را دنبال کنید.»
    ولی از هیچ لینکی نمیتونم مجدد وارد بشم و بررسی وضعیت هم مدام میگه تا اعلام نتیجه صبر کنید. چیکار کنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. فرایند ثبت نام رو از اول دوباره طی کنید و همون کارگزار رو انتخاب کرده و فرایند احراز هویت خودتون رو بدون پرداخت هزینه مجدد، انجام بدید.

  22. من درست بعد از واریز مبلغ روی لینک احراز هویت کلیک کردم ولی با ارور “توکن شما منقضی شده است” مواجه شدم. چند بار سعی کردم، متاسفانه جوابی نگرفتم.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. یک مشکل فنی در قوه قضاییه پیش اومده که بعضا این خطا رو میده. لطفا بعد یه مدت دوباره امتحان کنید.

  23. سلام وقت بخیر
    پس از پرداخت وجه در سامانه ثنا هنگام انجام مرحله احراز هویست، پیغام میده توکن شما منقضی شده باید چیکار کرد؟
    سپاس

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. یک مشکل فنی در قوه قضاییه پیش اومده که بعضا این خطا رو میده. لطفا بعد یه مدت دوباره امتحان کنید.

  24. سلام
    من موقع ثبت نام در سامانه الکترونیکی ثنا با خطای : تصویر شخص در ثبت احوال وجود ندارد مواجه میشم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. احراز هویت غیرحضوری مخصوص کسانی است که برای کارت ملی هوشمند ثبت نام کرده اند. برای این منظور نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام نمایید.

  25. سلام،
    من خارج از کشور هستم. در مرحله احراز هویت کارگزاری رو انتخاب کردم و پول رو هم پرداخت کردم ولی بعد از زدن دکمه ابراز هویت پیغام (خطا در سمت سرور-بازیابی اطلاعات اشخاص حقیقی از سرورثبت احوال) میده. چند روزی هست که به این پیغام خطا بر می خورم. باید چیکار کنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. اگر از طریق سایت international وارد شدید و این خطا رو دریافت می کنید، اگر امکانش هست کد ملی خودتون رو در اختیار ما بزارید تا مشکل رو بررسی کنیم.

  26. سلام. احراز هویت چهره به هیچ عنوان انجام نمی‌شود. چندین بار وارد و خارج شدیم. در حالی که هزینه دریافت نموه است. هیچ یک از شماره های پشتیبانی پاسخگو نیستند و حتی شماره های انفورماتیک قوه و همچنین شماره‌های دیگری که در اینترنت وجود دارد و شماره‌ای که در همین سایت شما ذکر می فرمایید کلاً قطع می باشند. به هیچ عنوان دوربین این نرم افزار کار نمی کند.
    ثبت نام ناقص مانده است.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. لطفا اطمینان حاصل کنید که کیفیت دوربین گوشی بالا باشد و اجازه دهی توسط مرورگر گوشی برای استفاده از دوربین گوشی توسط سایت، فعال باشد.

  27. رضا عباسی مقدم

    سلام من برای ویرایش عکس به علت عدم تایید اقدام نمودم بعد از تایید توسط یو ایدی ، در سامانه ثنا این پیغام اومده که کاربر محترم : شما اجازه دسترسی به این سرویس را ندارید . میخواستم بپرسم مشکل چیه ؟ و چه کار باید کرد ؟ ممنون

  28. سلام
    من میخوام تصویرم را ویرایش کنم، موقع پرداخت هزینه ۳۶۰۰ تومن میزنه مبلغ تراکنش اصلی نا معتبر است
    چه کنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این مشکل مربوط به قوه قضاییه است. برای اخذ جواب با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  29. سلام موکل من در امریکا ساکن است و ازمانیکه وارد سایت اینترنشنال عدل ایران می‌شود برایش پیام می آید که هیچ تصویری از شما در اداره ثبت احوال وجود ندارد با توجه به اینکه کارت ملی ایرانیان مقیم خارج از کشور هنوز تعویض نشده است و متاسفانه این سایت هیچ پشتیبانی هم ندارد موکل بلاتکلیف مانده است لطفا راهنمایی بفرمایید

  30. با سلام و خسته نباشید
    ویدیو تصویر من ارسال نمیشه و خطا میده چندین بار امتحان کردم ولی متاسقانه همچنان خطا میده ممنون میشم در این خصوص راهنمایی کنید.

  31. سلام
    من موقعی که ثبت نام کردم موهام رو تراشیده بودم الان اگه بخوام عکسم رو عوض کنم چکار یاید کنم؟
    با تشکر

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام.
      شما برای ویرایش تصویر خود می توانید با مراجعه به سایت https://sana.adliran.ir/?officecode=50042 مراجعه کنید و وارد قسمت “ویرایش اطلاعات” شوید. در این قسمت اطلاعات تماس و هویتی خود را به همراه تصویر خود میتوانید ویرایش کنید. در این مرحله با پرداخت ۳۶۰۰ تومان، دوباره فرآیند احراز هویت را درست مانند قبل طی خواهید کنید.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. Chrome را باز کنید؛
      در بالا سمت چپ، روی «بیشتر» بیشتر و سپس تنظیمات کلیک کنید؛
      در بخش «حریم‌خصوصی و امنیت»، روی تنظیمات سایت کلیک کنید؛
      روی دوربین یا میکروفون کلیک کنید؛
      سایت‌های مجاز و مسدودشده را مرور کنید؛
      برای برداشتن استثنا یا اجازه موجود: در سمت چپ سایت، روی «حذف» Delete کلیک کنید.
      برای مجاز کردن سایتی که قبلاً مسدود کرده‌اید: در بخش «مسدودشده‌ها»، نام سایت موردنظر را انتخاب کنید و اجازه دوربین یا میکروفون را به «مجاز» تغییر دهید.

  32. سلام در مرحله تصویر امضا میزنه توکن شما منتقضی شده و هنگام بازگشت میزنه فرایند اخراز هویت شما هنوز شروع نشده است ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  33. با سلام ؛ من وقتی میخوام ثبت نام کنم در مرحله اول بعد از دادن مشخصات کد ملی و… پیام میده که ؛ ((خطای سرویس ثبت احوال : دارنده کد ملی با دردست داشتن شناسنامه به اداره ثبت احوال محل سکونت مراجعه فرماید)) چرا؟؟؟
    ۱- من یکساله برای کارت هوشمند ثبت نام کردم
    ۲- شماره سریال که ثنا میخواد منظورش شماره سریال شناسنامه های قدیم هست یا جدید؟ تشکر

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این خطا از سمت قوه قضاییه است. لطفا با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید. و اینکه شماره سریال شناسنامه ای که الان دارید رو باید وارد کنید.

  34. سلام وقت بخیر. برای من خطای عدم تطابق عکس با تصویر ثبت احوال را می داد . سه بار از یک کارگزاری هم امتحان کردم. الان می خواهم با یک کارگزاری دیگه وارد بشم بعد از کم کردن پول پیغام می ده شما بیشتر از سه بار این کارگزاری را انتخاب کردید و دیگر قادر به این کار نخواهید بود. درصورتی که من کارگزاری ام را عوض کردم با دو کارگزاری دیگز هم امتحان کردم باز همین خطا را می دهد ممنون می شم کمک کنید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. لطفا یکبار دیگه بعد چند دقیقه امتحان کنید و اگر جواب نگرفتید با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  35. سلام علت خطا در سمت سرور(بازیابی همه آگهی ها) چیه این پیام ممنون میشم جواب بدی ۲روزه اینطوریه

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این خطا از سمت قوه قضاییه است. لطفا با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  36. ارسلان رحمن پور

    سلام خسته نباشید در سامانه ثنا ثبت نام کردم ولی کارگذاررا اشتباهی انتخاب کردم چطور میتوانم کارگذار را تغیر دهم

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. آیا هزینه رو پرداخت کردین؟ اگر پرداخت کردین که باید با همون کارگزاری ادامه بدین. ولی اگر هنوز پرداخت نکردین میتونید از اول این مراحل رو طی کنید.

  37. سلام وقت بخیر من ساکن کشور استرالیا هستم و برای دریافت سو پیشینه نیازمند ثبت نام در ثنا هستم ولی با خطای تصویر شما در سامانه موجود نمیباشد ثبت نام برای کاربرانی مجاز است که تصویر آنها در سامانه ثبت احوال موجود میباشد
    نشان داده میشود
    ممکنه راهنمایی کنید ؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این مشکل از سمت سازمان ثبت احوال است. تنها کسانی می توانند به صورت غیرحضوری احراز هویت انجام دهند که تصویر آنها در ثبت احوال موجود باشد. بنابراین جهت اخذ رمز شخصی باید حضوری مراجعه نمایید.

  38. سلام. پس از ثبت امضای الکترونیم در قسمت ضبط ویدیوی احراز هویت دکمه شروع رو که میزنم و کلمات رو میخونم دیگه دکمه پایانش فعال نمیشه و ویدیویی ضبط نمیشه که بخوام آپلود کنم، مشکل از کجاست و راه حل چیه

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. به نظر میرسد کارگزاری انتخاب شده از طرف شما، یوآیدی نیست. اگر مایل باشید، کارگزاری خود را به یوآیدی تغییر داده و فرایند احراز هویت خود را انجام دهید.

  39. با سلام
    جهت ثبت نام ثنا در سایت
    https://international.adliran.ir/sana/index?officecode=50042 از خارج از کشور تمام اطلاعت از جمله محل اقامت ، شغل و مدرک تحصیلی را وارد می کنم ولی پیغام “ اطلاع ثبت نام عیر واقعی است “ می دهد ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این خطا از سمت قوه قضاییه است. برای حل مشکل با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید و یا با مدارک هویتی به سفارت ایران مراجعه نمایید.

      1. سلام و درود، ثبت نام اولیه کامل انجام شد و مبلغ ۹۰۰۰ تومان هم پرداخت کردم اما برای احراز هویت که از طریق گوشی میخوام وارد بشم میگه تصویر شما در ثبت احوال موجود نیست(کارت ملی همون کارت قدیم هست و اقدامی هم بابت هوشمند سازی نکردن) برای رفع این مسئله چکار کنم؟!

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در صورت امکان شماره تماس خودتون رو به همراه توضیح مختصری از مشکل به وجود اومده به آدرس Support@uid.ir بفرستید تا مشکل شما دقیق تر بررسی بشه.

  40. سلام،
    خارج از کشور ساکن هستم و برای دریافت گواهی عدم سو پیشینه از سیستم ثنا مرحله ثبت اولیه اطلاعات رو انجام دادم، ولی برای احراز هویت لیست کارگزارها رو نشون نمیده و مینویسه: خطا در سمت سرور ( خطا در بازیانی لیست شرکت ها ). ممنون میشم راهنمای بفرمایید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این خطا از سمت قوه قضاییه است. برای حل مشکل با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید و یا با مدارک هویتی به سفارت ایران مراجعه نمایید.

  41. سلام، همه مراحل رو انجام دادم ولی پیام میاد که ” احراز هویت تایید نشد. علت: زنده نبودن تصاویر”
    لطفا راهنمایی کنید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در صورتی که از چهره خود ویدیوی سلفی می گیرید و با این خطا مواجه می شید،احتمالا به دلیل یکی از دلایل زیر است:
      الف. وجود چندین چهره در ویدئو

      ب. مناسب نبودن نور محیط (انعکاس نور بر روی چهره و یا تاریک بودن محیط)

      ج. نبودن چهره در ویدئو

      د. فاصله چهره از لنز دوربین

  42. سلام برای احراز هویت نه تومن از حسابم کسر شد همه مراحل رو رفتم بعد از گرفتن ویدیو همش در حال بارگزاری میموند و بعد از تمام شدن تایم میومد شما به توکن قوه قضاییه نیاز دارین حتی چندین بار مراحل رو از اول رفتم باز هم انجام نمیشد که بصورت حضوری رفتم و پنج هزار و پونصد هم اونجا ازم گرفتن و در رابطه با اون مبلغ اولیه جواب درستی به من ندادند،من چطور میتونم پیگیری کنم؟

  43. سلام وقتتون بخیر
    برای ثبت نام در مرحله اول بعد از وارد کردن کدملی و تاریخ تولد و …. بعد از زدن گزینه ادامه خطا (خطا در سمت سرور-بازیابی اطلاعات اشخاص حقیقی از سرورثبت احوال) میده. چند روزی هست که به این پیغام خطا بر می خورم. باید چیکار کنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این خطا از سمت قوه قضاییه است. برای حل مشکل با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱ – ۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  44. سلام من ثبت نام انجام دادم رمز شخصی اومد ولی بعد یه پیام اومد فیلم تایید نشده هرچی هم تلاش میکنم دوباره وارد اهراز هویت نمیشه

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در صورتی که رمز شخصی دریافت کرده اید، نیازی به احراز هویت مجدد نیست.

  45. سلام‌من ثبت نام غیر حضوری را انجام دادم با موفقیت،یوزر و پس هم اومد،کل مراحلش همین بود؟مرحله دومی نداره که لازم باشه به دفتر قضای یا جایی بریم؟الان ثبتنام من کامله؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در صورتی که رمز شخصی برای شما فرستاده شده، فرایند ثبت نام و احراز هویت شما به درستی انجام شده و نیازی به ثبت نام مجدد نیست.

  46. سلام من ثبت نام کردم وبعداز امضا به مرحله ثبت چهره کلید روشن چهره واسه من فعال نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. Chrome را باز کنید؛
      در بالا سمت چپ، روی «بیشتر» بیشتر و سپس تنظیمات کلیک کنید؛
      در بخش «حریم‌خصوصی و امنیت»، روی تنظیمات سایت کلیک کنید؛
      روی دوربین یا میکروفون کلیک کنید؛
      سایت‌های مجاز و مسدودشده را مرور کنید؛
      برای برداشتن استثنا یا اجازه موجود: در سمت چپ سایت، روی «حذف» Delete کلیک کنید.
      برای مجاز کردن سایتی که قبلاً مسدود کرده‌اید: در بخش «مسدودشده‌ها»، نام سایت موردنظر را انتخاب کنید و اجازه دوربین یا میکروفون را به «مجاز» تغییر دهید.

  47. سلام وقت بخیر
    چطوری میتونم در سامانه ثنا پرداختی انجام بدم…چون ی شماره برداشت وجه میخواد که من چنین شماره ای ندارم و فقط ی شناسه پرداخت برام ارسال شده برای پرداخت

  48. سارا فریدونی

    سلام من ثبت نام کردم و رمز هم گرفتم لطفا روش دریافت سوپیشینه را هم بفرمایید متشکرم

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. Chrome را باز کنید؛
      در بالا سمت چپ، روی «بیشتر» بیشتر و سپس تنظیمات کلیک کنید؛
      در بخش «حریم‌خصوصی و امنیت»، روی تنظیمات سایت کلیک کنید؛
      روی دوربین یا میکروفون کلیک کنید؛
      سایت‌های مجاز و مسدودشده را مرور کنید؛
      برای برداشتن استثنا یا اجازه موجود: در سمت چپ سایت، روی «حذف» Delete کلیک کنید.
      برای مجاز کردن سایتی که قبلاً مسدود کرده‌اید: در بخش «مسدودشده‌ها»، نام سایت موردنظر را انتخاب کنید و اجازه دوربین یا میکروفون را به «مجاز» تغییر دهید.

  49. ملینا مهرانی

    سلام و وقت بخیر
    پس از ثبت اطلاعات پیام تایید احراز هویت و رمز آمد اما چند دقیقه بعد پیام عدم تایید عکس آمد دوباره احراز هویت کردم تو سایت نوشت که تایید شده ولی پیامی برام ارسال نشد یعنی تایید شده؟

  50. سلام تور مرحله احراز هوبیت کارگذاری را انتخاب کردم و پرداخت انجام دادم ولی تو قسمت شروع احراز هویت نمیره
    ممنونمیشم کمکم منید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. برای احراز هویت، از مرورگر گوگل کروم استفاده کرده و دسترسی مرورگر به دوربین گوشی رو فعال کنید.

  51. سلام من احراز هویت کردم با موفقیت هم انجام شد ولی چاپ اطلاعات رو می زنم برگه سفید میاد هیچی نشون نمیده کسی چکار کنم

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. چاپ اطلاعات به فرایند یوآیدی ارتباطی ندارد. لطفا جهت راهنمایی بیشتر با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  52. This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want?HaHa). You definitely put a new spin on a topic thats been written about for years. Great stuff, just great!

  53. سلام
    وقت بخیر ،خسته نباشید
    سامانه ثنا ثبت نام کردم ، ابلاغیه آمده که قبل از حضور در دادگاه امضا در ثنا ثبت کنید ، لازم که دوباره برم دفاتر خدمات قضایی ، چه کاری باید انجام بدم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. هاتف کوزه چی

      سلام. اگر شما در سامانه ثنا ثبت نام کرده اید، با حساب کاربری خودتون وارد بشید و بعدش در داخل سامانه امضای خودتون رو ثبت کنید. نیازی به مراجعه حضوری نیست.

  54. سلام برادرم ۱۵ سالشه ولی هنوز شناسنامه ش عکس دار نشده موقع ثبت نام میگه امکان ثبت نام غیر حضوری فقط برای کسانی وجود دارد که تصویرشان در ثبت احوال ثبت شده میخواستم بدونم اگه به صورت حضوری بریم دفترخدمات قضایی می تونیم براش کد ثنا بگیریم یا خیر؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. احراز هویت غیرحضوری فقط برای افراد بالای ۱۸ سال انجام میشه. افراد زیر این سن باید به صورت حضوری مراجعه کنند.

  55. سلام وقت بخیر
    ثبت نام‌اولیه انجام دادم برای سلفی گرفتن پیغام میگه media rcorder فعال باشد
    لطفا راهنمایی بفرمایید، ممنون

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این پیام درخواست مجوز برای دسترسی به دوربین هست احتمالا. این درخواست دسترسی باید توسط کاربر تایید بشه.

  56. سلام ببخشیدما چند بار برای احراز هویت غیر حضوری اقدام کردیم ولی چون درست تصویر روتو کادر نبود انجام نشد دوبار تو دوتا کارگزاری اقدام کردیم وشش بار شد الان میگه سقف احراز هویت پرشده است.وما دسترسی به دفتر خدمات قضایی نداریم.لطف کنید راهنمایی کنید چطور میتونیم باز احراز هویت غیر حضدری انحام بدیم

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. لطفا جهت راهنمایی بیشتر با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  57. حسین رحیمی دراباد

    من درامریکا هستم کارت ملی من قدیمی است ولی شناسنامه من جدید است می توانم درثنا ثبت نام کنم راهنمایی فرمایند

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. خیر فقط افرادی می توانند به صورت غیرحضوری هویت خود را احراز کنند که کارت ملی آنها قدیمی نباشد

  58. سلام وقت بخیر
    ببخشید من مراحل احراز هویت رو انجام دادم
    اما هنوز برام هیچ پیامی که نتیچه چی شد و نام کاربری و رمز عبور رو نفرستاده
    میخواستم بدونم ارسال نتیجه از طریق پیامک زمانبر هست یا باید تلفنی پیگیری کنم ؟
    ممنون

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. نتیجه احراز هویت نهایتا تا یک یا دو ساعت برای شما ارسال میشه. چنانچه پیامی دریافت نکردید با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  59. سلام وقت بخیر من ساکن امارات هستم با اینکه سوال من تکراری است مبنی بر اینکه هنگام ثبت نام در ثنا خطای سرویس ثبت احوال میاید که تصویر شخص در ثبت احوال وجود ندارد ایا امکان اینکه به کنسولگری مراجعه شود و افرادی که مربوط به ثبت احوال کار میکنند یا تدابیری اتخاذ شود که افرادی مانند من این مشکلاتشان حل شود و کارت هوشمند دریافت کنند امکان پذیر هست یا نه .
    سپاسگزار خواهم شد اگر جواب دهید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام
      بله مشکل شما با مراجعه به سایت میخک حل میشه. جهت حل این مسئله به مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی یا میخک به آدرس https://mikhak.mfa.gov.ir/form/landing.xhtml مراجعه نمایید.

      1. با سلام
        من احراز هویت غیر حضوری انجام داده ام ولی در آخر پیام برام میاد عدم تطابق تصویر شخص با تصویر ثبت احوال ؛ ۳ بار امتحان کردم ولی همین پیام اومد . همه پیام های سایت شما هم مطالعه کردم ولی جوابی پیدا نکردم . من ۳ سال پیش برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده ام و صادر شده است ولی هنوز تحویل نگرفتم . به سایت میخک هم مراجعه کردم ولی گزینه ای برای حل این مشکل پیدا نکردم . چه کاری باید انجام بدهم ؟

  60. با سلام
    با اینکه برای کارت ملی هوشمند هم ثبت نام کردیم ولی بازم خطای (تصویر شخص در ثبت و احوال وجود ندارد ) می دهد . لطفا راهنمایی بفرمایید

  61. مینا روحنوازفر

    سلام. برای ثبت نام خطای سرویس ثبت احوال میدهد که تصویر شخص در ثبت احوال وجود ندارد.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. اگر عکس شما در ثبت احول وجود دارد احتمالا این خطایی است از سمت ثبت احوال. در صورتی که عکس شما در ثبت احوال نیست، برای احراز هویت باید به صورت حضوری اقدام کنید. بدلیل اینکه احراز هویت غیرحضوری مختص اشخاصی است که عکس آنها در ثبت احوال موجود می باشد.

  62. سلام من احراز هویت انجام دادم همزمان دو پیام اومد یکی احراز هویت موفقیت امیز یکی هم گفته بود عکس تایید نشد . رمز ورود هم داده بود کامل وارد میشد و عکس ثبت احوال رو گذاشته بودن پس زمینه .
    اومدم اینجا سوالات رو خوندم به دو سه نفر همین مورد گفته بودید دوباره عکس عوض کنند و به اشتباه افتادم چون ثبت نام که کامل بود حالا عکس عوض کردم با این نرم افزار و دوربین گوشی عکس افتضاح رو جایگزین عکس ثبت احوال کردم . راهی نیست مجدد عکس ثبت احوال برام گذاشته بسه

  63. براي من همون قسمت اول كه ميخوام شماره ملي و سريال شناسنامه رو وارد كنم ارور ميده كه تعداد استعلام بيش از حد مجاز تعريف شده

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این پیام زمانی نمایش داده میشه که بیشتر از ۳ بار برای احراز هویت غیرحضوری اقدام کردین. برای حل این مشکل با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  64. سلام
    بعد از پرداخت وجه و کلیک بر روی گزینه “شروع احراز هویت غیر حضوری” این خطا رو می گیرم: اعتبارسنجی شماره همراه شخص ناقص است.
    شماره همراهی که دادم مال خودم نیست. چکار باید انجام بدم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. برای احراز هویت حتما باید شماره همراهی رو وارد کنید که به اسم خودتون باشه. یعنی شماره همراه باید به اسم شخصی باشه که کد ملی اون شخص وارد میشه.

  65. سلام من ثبت نام اولیه انجام دادم وقتی میخوام وارد مرحله اهراز هویت بشم مینویسه درخواست شما در حال بررسی میباشد لطفا چند لحظه صبر کنید الان یک روزه اینجوریه

  66. سلام من یکبار وارد سایت شدم و وسط وارد کردن اطلاعات اینترنت قطع شد حالا که دوباره برای ثبت نام وارد میشم میگه استعلام شما از ثبت احوال بیش از تعداد مجاز است چیکارکنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. به دلیل اینکه فرمودید این خطا در مرحله ثبت نام رخ میده، از سمت قوه قضاییه س. برای حل این خطا با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  67. با سلام
    من احراز هویت غیر حضوری انجام داده ام ولی در آخر پیام برام میاد عدم تطابق تصویر شخص با تصویر ثبت احوال ؛ ۳ بار امتحان کردم ولی همین پیام اومد . همه پیام های سایت شما هم مطالعه کردم ولی جوابی پیدا نکردم . من ۳ سال پیش برای کارت ملی هوشمند اقدام کرده ام و صادر شده است ولی هنوز تحویل نگرفتم . به سایت میخک هم مراجعه کردم ولی گزینه ای برای حل این مشکل پیدا نکردم . چه کاری باید انجام بدهم ؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. احتمالا عکس موجود در ثبت احوال با ویدیوی ارسالی شما همخوانی ندارد. برای بررسی موضوع به پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  68. سلام من رسید کارت ملی هوشمند دارم و یعنی ۳ سال پیش واسه کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم ولی هنوز کارت ملی نیومده ولی رسیدش رو دارم. با این حال همون اولش خطای
    خطای استعلام از ثبت احوال تصویر شما در ثبت احوال موجود نمی باشد میزنه

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این مشکل از سمت قوه قضاییه است و برای حل آن با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  69. سلام
    وقتتان به خیر
    بعد از مراحل احراز هویت، این خطا داده می‌شود…
    “احراز هویت غیرحضوری شما تایید نشد. علت عدم تایید: عدم تطابق صوت با متن مرجع ”
    در صورتیکه تمام مراحل خوانش تصویر را انجام دادم. فقط گفتم شاید هم کلمات باید بیان شوند و هم ویرگول بینشان. درست هست؟
    و اینکه با ایفون و سافاری مراحل را انجام دادم. نور محیط خوب بود و تنها یک تصویر در قاب بود.
    لطفا راهنمایی بفرمایید که چه طور باید خوانش تصویر انجام شود و به طور کلی این ایراد برطرف شود. ممنونم

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. شما کارگزاری یوآیدی رو انتخاب نکرده اید. مراحل احراز هویت با یوآیدی بسیار ساده و در عین حال بسیار دقیق هستند.

  70. سلام و عرض ادب
    در مرحله ثبتنام پیام عکس شما در ثبت احوال موجود نمیباشد میاد
    الان ۲هفته هست که برای کارت ملی جدید مادرم اقدام کردم
    خواستم بدونم چه موقع عکس در ثبت احوال موجود میشه که بتونم مادرم رو ثبتنام کنم
    مادرم بسختی حرکت میکنن و نمیتونم حضوری ببرمشون ثبت احوال

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این مشکل از سمت قوه قضاییه است و برای حل آن با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  71. سلام
    در سامانه ثنا برای واریز وجه ۹ هزار تومان با پیغام تراکنش غیر مجاز مواجه میشم.
    چند مرتبه تکرار کردم و با مرورگرهای مختلف و همچنین کارگزاری های مختلف ولی فایده ای نداره
    چیکار کنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این مشکل از سمت قوه قضاییه است و برای حل آن با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  72. سلام، من كارگزاري حامي شريف رو انتخاب كردم و همش ارور ميده، چطور ميتونم كارگزاري رو عوض كنم و با يوآيدي احراز هويت كنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. برای تغییر کارگزاری باید سه بار احراز هویت رو با کارگزاری انتخاب شده انجام بدید. بعد از سه بار می تونید کارگزاری رو عوض کنید و با پرداخت هزینه ۹ تومن احراز هویت خودتون رو انجام بدید.

  73. سلام وقتتون بخیر
    من هنگام ثبت نام با این خطا روبرو میشم: “خطای سرویس ثبت احوال: تصویر شخص در ثبت احوال وجود ندارد. ثبت نام غیرحضوری صرفا برای کسانی ست که تصویر آن ها در ثبت احوال موجود باشد”
    به ثبت احوال مراجعه شد و تصویر من در ثبت احوال موجود بود.
    چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. این مشکل از سمت قوه قضاییه است و برای حل آن با پشتیبانی قوه قضاییه به شماره ۰۲۱۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید.

  74. سلام
    ثبت نام اولیه انجام دادم و کارگزاری غدیر را انتخاب کردم و در زمان ارسال عکس موبایل هنگ میکنه و به مرحله بعدی نمیره
    چیکار باید بکنم؟؟
    به نظر شما ایراد از کارگزاریه؟؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در این مورد باید با کارگزاری مربوطه تماس بگیرید. فقط در صورتی می تونید کارگزاری تون رو عوض کنید که سه بار احراز هویت انجام داده باشید و فرایند ناموفق باشد.

  75. سلام
    بنده اطلاعات اولیه را ثبت کردم و پس از انتخاب یوآیدی و پرداخت ، روی دکمه شروع احراز هویت کلیک کردم ولی بعد از پیغام “درحال بررسی پرداخت وجه از درگاه اینترنتی و انتقال به سایت کارگزار” پیغام “نتیجه پرداخت هنوز مشخص نیست” نمایش داده می‌شود .
    دفعه دوم هم پرداخت کردم بازهم همین پیغام نمایش داده می‌شود.لطفا راهنمایی بفرمایید.

  76. سلام من وقتی میخوام احراز هویت کنم میگه توکن شما منقضی شده است. بهم اجازه نمیده کارگذاری دیگه ای هم انتخاب کنم
    لطفا راهنمایی کنید

  77. سلام. من برای کارت ملی هوشمند بیش از شش ماه پیش اقدام کردم و هنوز دریافت نکردم البته کد رهگیری دارم… ابرای احراز هویت از سایت ثنا خطای «تصویر شخص در ثبت احوال وجود ندارد». با وجودی که ایران نیستم و امکان ثبتنام حضوری ندارم، ممنون میشم راهنمایی کنید که چطور میتونم به صورت انلاین این مسیله رو‌ حل کنم.

  78. سلام من ساکن ایرانم برای گرفتن کارت ملی هوشمند هم اقدام کردم،ولی الان موقع ثبت نام خطا میاد که تصویر شخص در ثبت احوال موجود نمی‌باشد،
    چرا این خطا میاد
    چیکار کنم؟

  79. علی رضا محمدی

    باسلام من از خارج از کشور اقدام به ثبت نام غیر حضوری در سامانه ثنا کردم و تا مرحله ثبت مشخصات اولیه پیش رفتم ولی در قسمت پرداخت با مشکل مواجه شدم و بعد از زدن کلید بک از سامانه خارج شدم. الان نه رمز عبوری دارم مه بتونم وارد بشوم و ادامه روند احراز هویت را ادامه بدهم و نه سیستم اجازه انجام فرایند ثبت نام مجدد و شروع از نو را میدهد. لطفاً راهنمایی بفرمایید . ممنون

  80. سلام وقتتون بخیر من هرکار میکنم دوربین سامانه فعال نمیشه ک ویدیو رو بگیرم ارسال کنم،تنظیمات گوشیمو چک کردم مشکلی نداره

  81. سلام وقت بخیر. من میخوام توی ثنا ثبت نام کنم و کانادا هستم همه اطلاعاتمو درست وارد کردم ولی در اخر میزنه اطلاعات برای شخص حقیقی نیست. چیکار باید کنم؟ ممنون

  82. با عرض سلام و خسته نباشید
    ایا با ثبت نام در سامانه ثنا اینترنشنال امکان دیدن ابلاغیه از طرف دادگاه وجود داره،جوری که به موبایل و شماره تماس ایران نیازی نباشه؟
    چون در خارج از کشور امکان گرفتن تکست با شماره ایران وجود نداره اساسا
    متشکرم

  83. سلام ،من ثبت‌نام در سامانه ثنا انجام دادم و پیامک برای من آمد احراز هویت من با موفقیت انجام شد و یک کد شخص برای من ارسال شد ،اما یگ پیامک دیگر به مضمون عکس و امضای من به علت شئونات اسلامی تایید نشده !!
    الان باید چکار کنم ممنون

  84. رومینا حسینی

    سلام من خارج از کشور هستم مراحل احراز هویت رو انجام دادم و تایید هم شد نوشت با موفقیت انجام شده . اما فراموش کرده بودم حجاب را رعایت کنم . میخوام مرحله عکس و ویدئو و ویرایش کنم و دوباره انجام بدم چطور میشه؟ چون از طریق سایت قبول نمیکنه .

    1. سجاد باقرپور

      سلام
      احراز هویت شما انجام شده است ولی باید عکس پروفایل خود را ویرایش کنید اگر از طریق سایت حل نشد لطفا با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید

  85. سلام من ثبت نام رو با موفقیت انجام دادم و بعد از دریافت رمز شخصی ، پیامک دیگه ای گرفتم که نوشته بدلیل عدم رعایت حجاب اسلامی عکس تایید نشده . حالا چون خارج از کشور هستم دیگه نمیتونم وارد بخش تغییر اطلاعات در سامانه ثنا بشم ، سایت اینترنشنال هم بخش تغییر اطلاعاتش کار نمیکنه . دو تا سوال داشتم از خدمتتون
    اول اینکه الان مشکلی وجود داره با احراز هویتم یعنی میتونم اقدامی بکنم از طریق سایت دیگه ای عکس جدید رو بذارم؟
    دوم اینکه کلا این عکسی که بدون حجاب داده بودم و تایید نشده از سیستم پاک میشه یا ذخیره میشه و مشکل ساز میشه برام ؟
    ممنون

    1. سجاد باقرپور

      با سلام
      برای اشخاصی که تایید هویت می شوند ولی حجابشان رعایت نشده باشد نیاز به تغییر عکس پروفایلی خود دارند که نیازمند مراجعه به قسمت ویرایش می باشد. لطفا در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید

  86. فرزانه حسینی

    سلام برای من احراز هویت با موفقیت انجام شده و رمز شخصی هم اومده دو سه هفته پیش ،حالا برای اینکه به محل کارم این احراز هویت رو تحویل بدم باید از کدوم قسمت سایت بگیرم جوابشو؟بعد چه مدت جوابش میاد؟ایا پیامک میشه یا از جای خاصی از سایت باید پرینت بگیریم ؟

    1. سجاد باقرپور

      سلام
      جهت دریافت رسید ثبت نام ثنا به قسمت سامانه ثنا مراجعه کرده و از پروفایل خود پرینت بگیرید.

    1. سجاد باقرپور

      سلام
      ثبت نام سامانه ثنا، محدودیت زمانی ندارد و هر زمان که مایل باشید می توانید در آن ثبت نام بفرمایید

  87. من ثبت نام کردم تا مرحله اخرم رفتم ولی عکسم مشکل داشت و ب من پیام احراز هویت شما نامعتبر است بهم نمایش داد و پیامکشم اومد
    من رمزی دریافت نکردم و دیگه جاییم نیست که ویرایشش کنم میشه راهنمایی کنید؟

  88. باسلام، برای ثبت نام بر خط، با کدملی که وارد میشوم و بعد از دریافت کد تایید از طریق پیامک، تنها یک درگاه برای تایید هویت هست که با انتخاب آن اجازه رفتن به مرحله پرداخت داده نمیشه. مرورگر، رایانه و تلفن همراه های مختلف رو هم امتحان کردم، و همچنان همین مشکل وجود داره. ممنون میشم راهنماییم کنید. تشکر

    1. سجاد باقرپور

      لطفا با شماره تلفن پشتیبانی یوآیدی تماس حاصل فرمایید همکاران بنده راهنمایی خواهند کرد

  89. سلام
    الان چند ماهه از یوآیدی برای احراز هویت اقدام می کنم و تا مرحله آخر می رم اما آخرش پیغام خطای اشکال در سامانه میده. پشتیبانی هم راهکار درستی ارائه نمی دهد. سامانه شما کی قراره درست شود؟! تا کی باید منتظر بمونیم؟

    1. سجاد باقرپور

      سلام
      با عرض پوزش به دلیل خطای پیش آمده، سامانه در حال حاضر پایدار می باشد و میتوانید احراز هویت خود را تکمیل بفرمایید.

  90. سلام من رفتم دفتر قضایی شکایت کردم از عدل ایران برام پیام شکوائیه اومده به همون خطی که به دفتر خدمات قضایی دادم،ولی رمز ثنا برام نفرستاده که برم تو سامانه نگاه کنم ببینم ابلاغیه چیه؟از خود دفتر هم پرسیدم چرا برام رمز ثنا نیومده گفتش که زیر ۱۸سال نمیشه ثنا باز کرد،خب اگه نمیشه ثنا باز کرد،اگه برام ثنا باز نکرده؟پس چرا برام پیامک اطلاعیه شکوائیه اومده؟ممنون میشم اگه زود تر به سوالم پاسخ بدین🙏🙏

    1. سجاد باقرپور

      سلام
      متاسفانه تیم یوآیدی در این زمینه اطلاعی ندارد. ما صرفا احراز هویت دیجیتال را انجام می دهیم لطفا برای دریافت راهنمایی با شماره پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید

  91. ۱.وقتی ثبت نام می کنیم قید شده میشه موبایل یکی از اشنایان باشه!
    ۲. شخصی که خارج از کشوره چه جوری از سیم کارت ایران اینجا استفاده کنه!
    ۳.در صورتی سیم کارت غیرفعال باشه چه باید کرد؟!!

    1. سجاد باقرپور

      سلام
      برای ایرانیان خارج از کشور، پیام از طریق اپلیکیشن های پیام رسان مانند آی گپ ارسال می شود.
      برای اطلاع بیشتر لطفا با پشتیبانی قوه قضاییه با شماره ۰۲۱-۵۷۷۹۸۰۰۰ تماس بگیرید

  92. سلام
    من در خارج از کشور هستم و باید شماره ثنا بگیرم. ولی روی لینک عدل ایران برای خارج از کشور که رفتم و اطلاعاتمو وارد کردم خطای تصویر شما در ثبت احوال وجود ندارد را دریافت میکنم.
    در جوابهایی که دادید دیدم که گفتید در صورت دریافت این خطا باید به سامانه میخک مراجعه کنیم. ولی بعد از ورود به سامانه میخک در هیچکدام از خدمات پیشنهادی تایید تصویر یا چیزی شبیه به آن را ندیدم.
    چکاری بایدبکنم تا بتوانم درخواست شماره ثنا را ثبت کنم؟
    با تشکر

  93. سلام و وقت بخیر، ممنون از اینکه انقدر ساده و کامل توضیح دادید ❤️
    فقط یه سوال داشتم، تو یه رپورتاژی از یه رسانه (فکر میکنم اقتصاد آفرین بود اگر اشتباه نکنم!) نوشته بود برای ثبت نام حقوقی، باید در دفتر خدمات قضایی ثبت شده باشه تا بشه ثبت نام کرد، خواستم بدونم این درسته؟

  94. علیرضا صالحیون

    سلام من می خوام ثبت نام اولیه را انجام بدهم. پیغام می ده به دلیل عدم وجود تصویر در اداره ثبت احوال امکان پذیر نیست.
    باید چیکار کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه