دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به صورت غیرحضوری

گواهی عدم سوءپیشینه
فهرست مطالب

صدور گواهی عدم سوء پیشینه یکی از خدماتی است که به صورت غیرحضوری از طریق درگاه الکترونیک خدمات قضایی ارائه می گردد. قوه قضاییه اکثر خدمات خود را به صورت غیرحضوری به کاربران و مراجعان خود ارائه می کند. به منظور استفاده از خدمات این درگاه کاربر باید پس از ثبت نام در سامانه ثنا به صورت غیرحضوری و احراز هویت غیرحضوری در سامانه ثنا و صدور رمز شخصی برای او، درخواست خود را ارائه کند.

 

راهنمای کامل ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه به صورت غیرحضوری

 

 

در صورتی که رمز شخصی خود را دریافت کرده اید، با کلیک بر روی عکس زیر وارد درگاه خدمات قضایی شوید.

پس از ورود به درگاه خدمات قضایی در بخش اطلاع رسانی گزینه ثبت درخواست عدم سوءپیشینه را انتخاب نمایید. پس از آن وارد صفحه ای مانند عکس زیر خواهید شد. در این صفحه شماره ملی و رمز شخصی خود را وترد نموده و گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید.

در این مرحله رمز موقتی به گوشی موبایل شما ارسال خواهد شد. در صورتی که رمز موقت را دریافت نکردید، گزینه ارسال مجدد رمز موقت را انتخاب نمایید. سپس رمز موقت ارسال شده را وارد نموده و گزینه ورود را انتخاب کنید.

پس از ورود به این بخش (مانند تصویر زیر) گزینه ثبت درخواست گواهی عدم سوءپیشینه را انتخاب نمایید.

پس از انتخاب ثبت درخواست، وارد صفحه ای مانند تصویر زیر خواهید شد. در این قسمت اطلاعات شما که در سامانه ثنا ثبت شده، نمایش داده می شود. در کادر قرمز رنگ مشخص شده، نام نهاد یا شرکتی که گواهی عدم سوءپیشنیه به درخواست آن سازمان یا اداره صادر خواهد شد را وارد نمایید. سپس گزینه ثبت موقت درخواست را انتخاب کنید.

پس از ثبت موقت اطلاعات درخواست به صفحه پرداخت هدایت می شوید. در این صفحه گزینه محاسبه هزینه را انتخاب نمایید تا سیستم، هزینه ای که باید پرداخت کنید را نمایش دهد.

در این قسمت گزینه پرداخت اینترنتی هزینه را انتخاب نموده و وارد قسمت پرداخت آنلاین شوید. پس از پرداخت هزینه صدور گواهی عدم سوء پیشینه به صورت آنلاین، سیستم به صورت خودکار به صفحه کنونی بازگشته و پس از بررسی صحت پرداخت، درخواست شما ثبت خواهد شد.

درگاه خدمات الکترونیک قضایی، علاوه بر صدور گواهی عدم سوء پیشینه ، بخش ها و خدمات دیگری را نیز به کاربران خود ارائه می دهد. در صورت تمایل به آشنایی با این خدمات لینک زیر را انتخاب نمایید.

راهنمای-درگاه-خدمات

فرایند احراز هویت کاربران سامانه ثنا با مشارکت یوآیدی ، اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور انجام می پذیرد.

یوآیدی با بهره گیری از هوش مصنوعی و الگوریتمایی مانند تشخیص زنده بودن (Liveness Detection)، یادگیری عمیق (Deep Learning) و تشخیص چهره، فرایند احراز هویت غیرحضوری کاربر را به صورت بلادرنگ و با دقت بسیار بالا انجام می دهد. یوآیدی با احراز هویت کاربران اپلیکشین های آپ و ۷۲۴ برای دریافت کد بورسی در سامانه سجام و احراز هویت صرافی های رمز ارز سابقه درخشانی را در فعالیت در زمینه احراز هویت دیجیتال به جا گذاشته است.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه