دکتر دری، دادیار دادسرای تهران و کلاهبرداری آنلاین

یوآیدی پلتفرم رگ تک
فهرست مطالب

محمد حسین دری در گفتگو با راه پرداخت با شرح شرایط بانکداری الکترونیکی در ایران و تفاوت آن با دیگر کشورها می گوید: در بانکداری الکترونیک کشورهای شناخته‌شده چیزی با عنوان رمز دوم پویا وجود ندارد. او همچنین اشاره کرد: رمز دوم پویا یاOTP، در واقع یک ابزار برای احراز هویت است. در کشور ما، در سال‌های اخیر تعداد حساب‌های بانکی و تراکنش‌های الکترونیکی و به تبع آن کلاهبرداری آنلاین رشد بسیار زیادی داشته و تعداد حساب‌ها و تراکنش‌های بانکی ما بسیار بیشتر از کشورهای دیگر جهان است. این رشد بی‌رویه در عین حال که موجب سود بعضی از موسسات مالی شده، فضای خوبی را برای ایجاد کلاهبرداری‌های اینترنتی فراهم کرده است.

دری تاکید می‌کند که رشد و توسعه در شرایطی خوب است که بر مبنای یک نظام ایمن و اصولی باشد. او ادامه می‌دهد: رشد بی‌ضابطه حساب‌های بانکی، بدون ایجاد نظام یکپارچه احراز هویت رخ داده است در حالی که باید ابتدا چارچوب‌های امنیتی و ابزارهای احراز هویت ایجاد شوند و بعد رشد و توسعه رخ دهد.

دادیار دادسرای تهران، اصلاح برخی از روندهای فعلی در نظام بانکی و به خصوص اصلاح روال‌ها در زمان افتتاح حساب را در کاهش کلاهبرداری‌ها حیاتی می‌داند. او همچنین به  استارتاپ یوآیدی به عنوان نمونه استارتاپ احراز هویت اشاره می‌کند و ابراز امیدواری می‌کند که با پیدایش و رشد کسب‌وکارهای رگ‌تکی، ابزارهای اصولی برای شناسایی و کاهش کلاهبرداری های آنلاین فراهم شود.

یوآیدی اولین پلتفرم امن احراز هویت دیجیتال

پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی نیز با ارائه خدمات e-KYC می تواند مشکلات کسب و کارهای آنلاین نظیر سایت های آگهی خرید و فروش آنلاین و فین تک در ایران را برطرف کرده و احراز هویت سامانه سجام به منظور دریافت کد بورسی، احراز هویت سمانه ثنا و همچنین احراز هویت صرافی مرز ارز را با بهره گیری از هوش مصنوعی به صورت بلادرنگ Real Time انجام دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه