جذب مشتری با رابطه کاربری و احراز هویت

فرایند جذب مشتری
فهرست مطالب

خدمات شبانه روزی به منظور جذب مشتری برای هر شرکتی بسیار مهم است. فرآیند ثبت نام و عضویت مشتریان در شرکت یا سازمان در فرآیند خرید ضروری است. تعریف، بررسی و تنظیم دقیق فرآیند یک ضرورت اصلی برای رشد قیف و جذب مشتری و رشد شرکت است. بنابراین، درک چگونگی فرآیند پردازش مشتری باید به گونه ای انجام شود که در هنگام ارائه تجربه کافی به کاربران، با نیازهای فنی و نظارتی سازگار شود. این امر باید اولویت هر استراتژی تجاری باشد.

تعریف مفهوم: خدمات شبانه روزی به مشتری برای جذب مشتری

خدمات شبانه روزی به مشتری اصطلاحی است که برای اشاره به روند ترکیب مصرف کنندگان جدید استفاده می شود. یعنی زمانی که کاربر از مشتری موقت به مشتری رسمی تبدیل می شود.

این اصطلاح برای تعریف اولین مراحل رابطه بین کاربر و شرکت، سازمان یا سیستم به کار می رود تا کاربران به عنوان مشتری ثبت شده و تأیید شده بخشی از آن شوند. سفارش دادن توسط مشتری می تواند به صورت دیجیتالی و فوری هم در محل کسب و کار شرکت یا سازمان و هم از راه دور از طریق کانال های در دسترس کاربران در اینترنت انجام شود.

دیجیتال سازی پردازش مشتری به صورت آفلاین و آنلاین به لطف راه حل های همه کاره و جامع برای تأیید هویت انجام شده است. این راهکارها نیازهای فنی و نظارتی را با محیطی که فرآیند خرید انجام می شود، تنظیم می کند.

جنبه های فنی، امنیت و انطباق مشارکت مشتری

سفارش مشتری باید مطابق با یک سری استانداردها و هنجارهای مناسب و خاص انجام شود تا در یک چارچوب ایمن انجام شود و کلیه تضمین های لازم را داشته باشد.

بنابراین، لازم است که در هر دو سطح فنی و نظارتی، بدون فراموش کردن تجربه کاربر و چابکی در فرآیند پردازش مشتری، مقاوم باشید. به همین ترتیب، مهم است که بدانید شما باید با بخش مورد نظر سازگار شوید. از این رو نیاز به داشتن یک متخصص دیجیتال وجود دارد.

مشتری فعال در بخش مالی

نیازهای مالی، بانکی، بیمه ای، سرمایه گذاری و بخشهای مرتبط خدمات مشتری را ظریف تر می کند و باید با توجه به جزئیات، مطابق با مقررات و استانداردهای خاص این بخش‌ها انجام شود.

در این مناطق، همه نیازها باید از استانداردهای AML  (ضد پولشویی) و همچنین مطابق با الزامات مناسب eKYC برای جلوگیری از تقلب در هویت و کاهش هر نوع خطر احتمالی برخوردار باشند.

چارچوب نظارتی برای خدمات مشتری به منظور جذب بهتر مشتری

چارچوب نظارتی که نیازهای انطباق مشتری را تعریف می کند، حول سه استاندارد اصلی است:

  • AML : دستورالعمل پنجم در مورد پولشویی، کنترل های AML را تنظیم می کند که باید در طی فرآیند پردازش مشتری ایجاد شود. این استاندارد پایه ای است که کشورها برای تنظیم این روند به سراسر جهان مراجعه می کنند.
  • eIDAS : “خدمات شناسایی الکترونیکی، احراز هویت و اعتماد“، سیستمی است که توسط آن دستورالعمل های شناسایی هویت الکترونیکی ایجاد می شود. به لطف eIDAS، شرکت ها می توانند با خیال راحت و ایمن در اینترنت کار کنند و پردازش مشتری را بصورت کاملاً از راه دور انجام دهند.
  • SCA : احراز هویت قوی مشتری استانداردهایی را برای معاملات و عملیات آنلاین تعیین می کند که باید تحت چارچوب تضمین ها، امنیت و مشروعیت انجام شود.

فرایند خدمات شبانه روزی به منظور جذب مشتری چگونه است

برای اینکه این فرآیند پردازش و جذب مشتری به درستی انجام شود و یک شرکت بتواند کاربر را به عنوان مشتری با ضمانت و مطابق با تعهدات فنی و نظارتی مربوطه ثبت کند،باید هویت وی را احراز نماید.

فرایند تأیید هویت با ویدیوی سلفی به این صورت است:

  1. مشتری یک امضا از خود به یادگار می گذارد
  2. مشتری چند ثانیه به دوربین لبخند می زند.

سرویس احراز هویت دیجیتال یوآیدی با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، احراز هویت سجام برای دریافت کد بورسی و احراز هویت ثنا را در سوابق موفق خود دارد. احراز هویت کاربران اپلیکیشن های آپ و ۷۲۴ با دقت بالای ۹۸ درصد به عنوان اولین راهکار احراز هویت دیجیتال در کشور، یوآیدی را به یک سرویس احراز هویت متمایز تبدیل کرده است.

جهت تبدیل کاربران موقت خود به کاربران دائمی و ایجاد رابطه کاربری سریع و دقیق و جذب مشتری با احراز هویت دیجیتال یوآیدی، با ما تماس بگیرید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه