راهنمای احراز هویت یوآیدی در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

احراز هویت در اکسیر
فهرست مطالب

با رشد روز افزون حجم بازار رمز ارزها، کاربران بیشتری به منظور سرمایه گذاری و معامله، به صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کرده اند. در پی حجم بالای مراجعه کاربران، فرایند احراز هویت در صرافی های ارز دیجیتال با تاخیر انجام شد. به گونه ای که در برخی موارد، در روزهای اوج بازار ارز دیجیتال، فرایند احراز هویت در برخی از صرافی های رمز ارز  تا ۷ روز به طول انجامید. این امر باعث کاهش رضایت کاربران از صرافی ها و در نتیجه کاهش سهم بازار صرافی گردید. شرکت یوآیدی، پس از همکاری در احراز هویت سامانه ثنا، احراز هویت سامانه سجام و احراز هویت سامانه روابط کار، در اقدامی جدید، محصول احراز هویت صرافی رمز ارز را در صرافی اکسیر پیاده سازی نموده است. در این محصول، هویت کاربران با سرویس یوآیدی، بدون معطلی و در کمتر از یک ساعت احراز و تایید می گردد.

ویدیوی راهنمای احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

 

مراحل احراز هویت کاربر در صرافی ارز دیجیتال اکسیر

فرایند احراز هویت صرافی رمز ارز در صرافی اکسیر به صورت گام به گام به این صورت می باشد:

در اولین مرحله، کاربر باید مانند تصویر زیر، کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و مرحله بعدی را انتخاب نماید. در این حین، اصالت و تعلق شماره تماس وارد شده به کد ملی مورد نظر بررسی و تایید می گردد.

مرحله اول

سپس، کد تایید یک بار مصرف به شماره موبایل ارسال می شود و کاربر باید جهت ادامه فرایند احراز هویت، کد ارسال شده را مانند تصویر زیر در کادر مربوطه وارد نماید.

کد اعتبارسنجی موبایل

در مرحله دوم، کاربر باید نام و نام خانوادگی و تاریخ تولد و شماره تماس خود را وارد نماید. سپس، مانند مرحله قبل، کد اعتبارسنجی از طریق تماس تلفنی برای کاربر ارسال می گردد. 

مرحله دوم

در مرحله بعدی، آدرس و کد پستی کاربر وارد می شود. در این مرحله، اصالت کد پستی توسط سیستم بررسی و تایید می گردد. 

مرحله سوم

پس از ورود اطلاعات هویتی و آدرس محل سکونت، در آخرین مرحله ورود اطلاعات، کاربر اطلاعات بانکی خود را مانند تصویر زیر وارد کرده و سپس مرحله احراز هویت وی آغاز می شود.

مرحله چهارم

در مرحله آخر، پس از تایید تعهدنامه صرافی اکسیر، پیامی مبنی بر درخواست اجازه از کاربر برای دسترسی به دوربین گوشی هوشمند وی ظاهر می شود. پس از تایید دسترسی توسط کاربر، فرایند تشخیص زنده بودن و تایید چهره وی به صورت زنده آغاز می شود. 

مرحله آخر

در این مرحله، طبق نکات  گفته شده در مورد اخذ ویدیوی سلفی، کاربر باید چهره خود را درون کادر مربوطه قرار داده و دکمه شروع را انتخاب نماید. پس از دریافت تصویر چهره کاربر، سرویس یوآیدی، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی نظیر تشخیص چهره (Face Verification)و تشخیص زنده بودن (Liveness Detection)، هویت کاربر را بررسی و احراز خواهد کرد. در صورت دریافت موفقیت آمیز ویدیوی کاربر، پیام زیر نمایش داده خواهد شد.

پایان احراز هویت

نتیجه فرایند احراز هویت کاربر، طی کمتر از یک ساعت، توسط یوآیدی برای کاربر ارسال می شود. 

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه