اعلام زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه

نمایشگاه
فهرست مطالب

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه از فردا، سه شنبه ۱۸ خرداد تا جمعه ۲۱ خرداد در نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه شرکت های فعال در زمینه های بورس، بانک و بیمه در داخل و خارج از کشور دستاوردهای خود را برای بازدید عموم ارائه می کنند.

نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه بزرگترین رویداد کشور در این حوزه می باشد. سرمایه گذاران داخلی و خارجی با شرکت ها و متخصصان حوزه بورس، بانک و بیمه آشنا می شوند و از آخرین دستاوردهای بین المللی و داخلی در این حوزه ها رونمایی به عمل می آید. هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد همکاری سرمایه گذاران داخلی و خارجی با شرکتها و ارائه دهندگان جدیدترین دستاوردهای حوزه بورس و بانک و بیمه و آشنایی بیشتر مدیران با تاثیر امنیت در فعالیت های این حوزه می باشد.

احراز هویت دیجیتال، تامین کننده امنیت کاربران و کسب و کارهای فعال در حوزه بورس، بانک و بیمه می باشد. با بررسی دقیق و تطبیق کاربران با چهره ثبت شده آنها در ثبت احوال یا پایگاه داده کسب و کار مورد نظر، و همچنین بررسی زنده بودن چهره کاربر، امنیت فرایند شناسایی کاربر را به میزان بالایی افزایش داده و از کلاهبرداری و نفوذ مجرمان جلوگیری به عمل می آورد.

راهکار احراز هویت یوآیدی، اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور می باشد که فرایند احراز هویت کاربران را با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی به صورت بلادرنگ و با دقت بسیار بالا انجام می دهد. یوآیدی فرایند احراز هویت کاربران سامانه سجام به منظور دریافت کد بورسی و فرایند احراز هویت سامانه ثنا جهت دریافت رمز شخصی را در کارنامه درخشان خود دارد.

یوآیدی، علاقمندان به این حوزه را به بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و غرفه یوآیدی دعوت می نماید. این نمایشگاه از سه شنبه ۱۸ تا جمعه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر دایر خواهد بود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه