معرفی تیم یوآیدی: تیم فنی

دورهمی
فهرست مطالب

تیم فنی یوآیدی از ۱۰ عضو در زمینه های مرتبط تشکیل شده است. این تیم کار طراحی و پیاده سازی پلتفرم در نسخه های اندروید و وب و همچنین پیاده سازی API و SDK سرویس یوآیدی و هماهنگی پلتفرم با کسب و کارهای طرف قرارداد و در کل ایجاد زیرساخت های فنی جهت هماهنگی سرویس یوآیدی با کسب و کارها را انجام می دهد. همچنین هماهنگی، شبکه سازی و راه اندازی سیستم های مورد استفاده در مجموعه یوآیدی توسط تیم فنی انجام می پذیرد. در ادامه به معرفی اعضای این تیم می پردازیم.

مهدی وثوقی

مدیر تیم فنی یوآیدی و دانش آموخته دانشگاه لودز لهستان، برنامه نویس جاوا، اندروید و متخصص شبکه سیستم های تحت ویندوز می باشد. او در مورد پیشرفت یوآیدی بسیار خوشبین است. به گفته او: “بسیاری از مجموعه ها رویاهایی در بدو تولد مجموعه در سر دارند. اما فقط بعضی از این مجموعه ها رویاهای خود را به واقعیت تبدیل می کنند. یوآیدی هم جزو مجموعه هایی است که توانسته رویاهای خود را در عمل به واقعیت تبدیل کند”. به نظر وی یوآیدی آینده درخشانی در حوزه کاری خود یعنی احراز هویت دیجیتال دارد.

توسعه دهنده اندروید:

سالار طاهری

مینا نجفی

توسعه دهنده Front End و Back-End:

سرپرست تیم: سعیده احمدزاده

آرزو اژدری

حامد ترکاشوند

امین غلامی

کارشناس زیرساخت و DevOps:

نوید بامدادیان

آرین معافی زاد

منیره رحمانی

به منظور آشنایی بیشتر با تیم فنی یوآیدی، گزارش ویدیویی زیر را مشاهده نمایید:

 

راهکار احراز هویت یوآیدی، اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور می باشد که فرایند احراز هویت کاربران را با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی به صورت بلادرنگ و با دقت بسیار بالا انجام می دهد. یوآیدی فرایند احراز هویت سامانه سجام به منظور دریافت کد بورسی و فرایند احراز هویت سامانه ثنا جهت دریافت رمز شخصی را در کارنامه درخشان خود دارد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه