گزارش حضور یوآیدی در هشتمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹

غرفه یوآیدی در هشتمین نمایشگاه اینوتکس
فهرست مطالب

هشتمین نمایشگاه اینوتکس سال ۹۸ هم به پایان رسید و یوآیدی اولین حضور خود در این نمایشگاه را تجربه کرد. اینوتکس ۹۸ با شعار اکوسیستم نوآوری زیر یک سقف طی روزهای یکشنبه ۱۹ خرداد الی چهارشنبه ۲۲ خرداد برگزار شد و غرفه یوآیدی میزبان تعداد زیادی از علاقه مندان حوزه فین تک قرار گرفت.

ایده یوآیدی به اذعان بازدیدکنندگان نمایشگاه یکی از بهترین ایده های خلاقانه به شمار می رفت و توانست با نوآوری  خود تعداد زیادی از مخاطبان عام و متخصص را به خود جلب کند. برای بسیاری از بازدیدکنندگان اینوتکس نحوه به کارگیری یوآیدی از تکنولوژی های OCR و Image Processing‌ بسیار جذاب بود. چراکه یوآیدی همگام با کشورهای پیشرفته دنیا در حال پیاده سازی الگوریتم های پیچیده ای است که می تواند آینده فضای آنلاین را متحول سازد.

همچنین صاحبان کسب و کارهای نوآورانه از یوآیدی به عنوان پلتفرمی یاد کردند که می تواند ورود استارتاپ ها را به فضای کسب و کار تسهیل کند. تجربه یوآیدی از حضور در نمایشگاه اینوتکس این بود که نه تنها صاحبان سرمایه و کسب و کار ها اقبال خوبی از یوآیدی داشتند بلکه علاقه مندان به اکوسیستم نوآوری که در این نمایشگاه حاضر بودند نیز، هویت دیجیتال را زمینه ساز امن کردن فضای دیجیتال دانستند و از این ایده استقبال کردند.

حضور در رفاتک پیچ در نمایشگاه اینوتکس

شایان ذکر است در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ رفاتک مرکز نوآوری بانک رفاه با برگزاری رویداد رفاتک پیچ از ۱۰ استارتاپ برتر در حوزه‌های فین‌تک و سلامت دعوت به عمل آورد که استارتاپ یوآیدی جزو آن بود. سهمانی، مدیر عامل بانک رفاه، اظهار کرد:

 فین تک‌ها و استارتاپ‌هایی که امروز جزو برگزیدگان قرار گرفتند توسط جوانان بسیار خلاق و پرانرژی کشور راه اندازی شده‌اند و با حمایت از این جوانان می‌توانیم مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت را با هزینه بسیار کمتر از روش‌های سنتی برطرف کنیم و امیدواریم در بانک رفاه بتوانیم از ایده‌هایی که این جوانان مطرح کردند بهره‌برداری لازم را انجام دهیم.

در رفاتک پیچ استارتاپ ها در مدت زمان سه دقیقه و در حضور مدیر عامل بانک رفاه به معرفی محصول و خدمات خود پرداختند. یوآیدی نیز با تشریح خدمات خود در زمینه KYC برای بانک ها توجه فعالان بانکی را به خود جلب کرد.

یوآیدی با کسب تجربه لذت بخش در هشتمین نمایشگاه اینوتکس به دنبال شرکت در چنین رویدادهایی هست که به همکاری بین یوآیدی و کسب و کار های متفاوت منجر شود. یوآیدی امیدوار است تا بتواند با برنامه ریزی ملموس و حقیقی بستر مناسبی برای بانک ها و کسب و کار ها فراهم آورد تا تجربه کاربری و امنیت را در دنیای دیجیتال بالا ببرد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه