احراز هویت ارز دیجیتال با یوآیدی به ساده ترین روش

crypto-authentication-by-uid-safe-secure
فهرست مطالب

بر اساس گزارش CoinMarketCap ، بیت­کوین، لایت­کوین و اتریوم، فقط سه نمونه از تقریباً ۶۰۸۸ رمزارز با ارزش کل ۳۳۷.۲۸ میلیارد دلار هستند. با رشد ارزهای دیجیتال، نیاز به تنظیم مقررات و محافظت در برابر کلاه­برداری و همچنین احراز هویت کاربران ارز دیجیتال نیز افزایش یافته است. با افزایش رشد کاربران صرافی های ارز دیجیتال در کشور، احراز هویت کاربران صرافی های رمز ارز با مشکل مواجه شده بود که با محصول جدید یوآیدی این مشکل حل شده است.

راهنمای احراز هویت در صرافی رمز ارز با یوآیدی

 

ساعت را به سه سال قبل از رونق بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ برگردانید. موقعیت کریپتو بسیار متفاوت بود. ارز کریپتو (و به ویژه بیت کوین) بخاطر دارک وب و جرم و جنایت، به اعتبار خود صدمه ای زد که علی رغم ماهیت امن خود، تلاشی برای از بین بردن خود بود.

این رونق چراغی از اعتبار را به همراه آورد و بالاخره پول حرف اول را می­زند. افراد بزرگ باهوش و صاحب فن با جدیت بیشتری به این قالب پرداختند و میلیونرهای زیادی از بیت کوین ساخته شدند. برخی به معنای واقعی کلمه، یک شبه بودند.

علت جذابیت ارزهای دیجیتال (رمزارز) چیست؟

سیستم اقتصادی مدرن درحال نشان دادن شکاف­های خود است، این سیستم تحت فشار یک اقتصاد واکنش پذیر که اجازه آزادی مالی واقعی در مقیاس گسترده را نمی دهد، قرار می گیرد. کریپتو امیدوار است راهی را برای حل مسئله نیاز به توزیع پول برای دستیابی به ثروت کلی جهانی و نه حذف در مقیاس وسیع از سیستم ارائه کند. داشتن روشی مستقل برای مبادله پول، مهمترین طرح کریپتو برای بسیاری از افراد است.

پیشرفت واقعی و محبوبیت زمانی اتفاق افتاد که دنیا شروع به نشان دادن علاقه کرد. با پویایی بازار مشابه سهام، توانایی تجارت در تعدادی از صرافی ها و این واقعیت که توکن ها به طور مستقیم با عرضه و تقاضا در ارتباط هستند، کریپتو فرصت های زیادی را برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در اختیار شما قرار می دهد. اینجاست که شکاف گسترده ای بین کریپتو و سیستم مالی سنتی وجود دارد، و احتمال بازگشت سرمایه بزرگ برای بازرگانان باهوش وجود دارد.

نظارت در سطح متوسط ممکن است به کلاه­برداری ختم شود

انجام کارها به صورت نیمه کاره هرگز ایده خوبی نیست. در fintech نیز می‌تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. رویکرد پیشگیرانه تنظیم مقررات رمز ارز، مزایای زیادی نسبت به نوع رویکردی که در انگلستان دیده می شود دارد. جایی که چارچوب های قانونی موجود برای متناسب کردن بیت کوین، اتریروم و لایت کوین و غیره استفاده می شود.

تطبیق سیستمی که برای ارزهای آفلاین و بازارها طراحی شده است مطمئناً در مقایسه با روش­های ساخته شده از ابتدا، متناسب با ارز دیجیتال و دیجیتال سازی بومی، به معنای اصلی، کم ارزش خواهد بود. با این حال، سرویس هایی مانند یوآیدی می توانند برای احراز هویت ارز دیجیتال به صورت ایمن وارد عمل شوند که خلا را پر کرده و خطر کلاهبرداری با حجم بالا در ثبت نام کاربران را به حداقل برسانند.

آخرین بروزرسانی‌های مربوط به مقررات احراز هویت ارز دیجیتال

مقامات اروپایی در حال حاضر در حال بحث درباره نسخه دیجیتال رمزنگاری شده یورو هستند. ارزی که پروژه های مورد حمایت دولت را رهبری می کند و ظاهراً انگلیس خوشحال است که از رمزارزهای پایه تا زمانی که آنها به قوانین فعلی پایبند باشند، استقبال می کند.

رویکرد انگلیس عمدتاً متکی به قوانینی است که در حال حاضر وجود دارد، یک نگرش تقریباً منصفانه که زندگی را برای ارزها، اپراتورها و موسسات مالی آسان تر می کند، اما می تواند نهادها و مشتریان آنها را به طور خطرناکی در معرض کلاهبرداری و سرقت هویت قرار دهد.

در این بین، اروپا در حال پذیرش سکه های پایدار است، رمزارزهای پایه ای که به گونه ای طراحی شده اند که هرچه کمتر از هر مقدار مشخصی در نوسان باشند، سرمایه، حقوق و نظارت بر سرمایه گذاران، دقیق تر کنترل می شوند. این تغییرات فقط بر شرکت های معامله شده با ۱ میلیون یورو (۱.۱ میلیون دلار) به علاوه هر سال تأثیر می گذارد. در بسیاری از موارد که توسط ذخایر ارزهای فیات پشتیبانی می شود، آنها می توانند با بیت کوین و سایر آلتکوین ها به راحتی تجارت کنند و به یک مکان امن برای سرمایه های بی ثبات تبدیل شوند.

یک رویکرد جعبه شن و ماسه که توسط کمیسیون اروپا هدایت می شود، نهادهای نظارتی را راهنمایی می کندو به آنها اجازه می دهد تا با فناوری توزیع شده لجر(DLT) آشنا شوند، بدون اینکه اقتدار بیش از حد آنها را دو برابر کند، و به آنها فضای کاوش و نوآوری با استفاده از زنجیره بلوک را بدهد.

از حدود ماه مه ۲۰۱۸، که بیت کوین و سایر آلت­کوین­ها به عنوان ارز یا پول قانونی در نظر گرفته نمی شود بلکه کالایی مانند سهام قابل مالیات است، ایالات متحده موضعی گرفته است که بیان می کند از ارز دیجیتال بدست آمده مالیات دریافت می شود. پرداخت پیمانکاران مستقل برای کالاها و خدمات با کریپتو باید به خدمات درآمد داخلی (IRS) گزارش شود زیرا آنها می توانند مالیات پرداخت کنند. همانند سهام و اوراق قرضه، سود حاصل از موجودی ارز کریپتو در ایالات متحده مالیات به همراه دارد.

یوآیدی و احراز هویت چگونه می ­توانند به ارز دیجیتال کمک کنند؟

با توجه به تاریخچه احراز هویت در دنیا، رویکردهای متضاد با قانونگذاری در سراسر جهان شکاف هایی را ایجاد می کند که سیستم را آسیب پذیر می کند. این رویکردها برای ارائه خدمات تأیید صحت‌سنج و اسناد و مدارک و همچنین محافظت از ارائه دهندگان در برابر پولشویی و سرقت هویت و برای رفع این خلاها است. “شناخت مشتری خود (KYC)” می تواند اطمینان حاصل کند که سرقت شناسه و پولشویی به حداقل می رسد و کنترل بیشتری بر نحوه مدیریت حساب مشتری وجود دارد.

یوآیدی می تواند نقشی اساسی در تنظیم ایمن هر سرویس یا کالای مبتنی بر رمزنگاری داشته باشد. ابزار تأیید نهایی کاربر، هنگامی که با ناشناس بودن بالقوه کریپتو روبرو می شویم، اطمینان حاصل می کند که ارائه دهندگان در چند ثانیه تصویر واضحی از مشتری های خود را، از نظر سن، مکان و هویت دارند. مشتری ها تجربه ورود بدون دردسر را تجربه می کنند و از اینکه اقدامات مناسب انجام شده اطمینان می­یابند، این امر به نوبه خود به مقیاس چشم اندازهای ارائه‌دهندگان کمک می کند.

مزیت دو طرفه استفاده از روش تأیید هویت شخص ثالث، علاوه بر جلوگیری از ایجاد اشکال در قوانین جهانی، تضمین می کند که ارائه دهندگان به خوبی در جهت پیوستن به KYC فعلی (برای به دست آوردن و نگهداری مجوز شما) و قانون AML و همچنین آمادگی برای اجرای اقدامات بعدی که از هویت مشتری و کاربر محافظت می کند، هستند.

سرویس احراز هویت یوآیدی به عنوان اولین راهکار احراز هویت دیجیتال، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مانند یادگیری عمیق، تشخیص چهره و تشخیص زنده بودن چهره کاربر، فرایند احراز هویت سامانه اداره کار، احراز هویت ثنا، احراز هویت سجام برای دریافت کد بورسی و همچنین احراز هویت صرافی رمز ارز را با ضریب خطای کمتر از ۰.۰۱ درصد انجام می دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۲ میانگین: ۱.۵]

30 دیدگاه دربارهٔ «احراز هویت ارز دیجیتال با یوآیدی به ساده ترین روش»

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. در چه زمینه ای قصد سرمایه گذاری دارید؟
      به منظور درخواست همکاری به صفحه اصلی یوآیدی به آدرس https://u-id.net/ وارد شده و گزینه مشاوره رایگان را به منظور تکمیل فرم درخواست همکاری انتخاب کنید.

      1. سلام من مقداری safemoon در صرافی hot bit دارم که به تازگی این ارز رو از لیست خودش حذف کرده و تنها راه انتقال سیفمون هام از طریق intirnal uid هستش ولی نمیدونم چیه و چیکار کنم لطف میکنید راهنماییم کنید

        1. ابراهیم نصیرپور

          سلام. فعالیت یوآیدی در زمینه احراز هویت دیجیتال و ارائه سرویس احراز هویت کاربران برای کسب و کارهایی است که با اونها همکاری دارن.احتمالا این موضوعی که شما می فرمایید User Id هس که شباهتش به یوآیدی باعث سوء تفاهم شده.

        2. تونستی safemoon رو از طریق خود صرافی hotbit بفروشی ؟
          من هم یه مقدار chg خریدم الان سه ماه هست که بسته شده ولی امیدی نیست مثل safemoon😞

  1. سلام وقت شما ب خیر
    من پولم تو صرافی gate io گیر کرده و نمیتونم ب خاطر احراز هویت خارج کنم …چ کار باید بکنم تیمی هست ک متخصص انجام این کار باشه؟

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. سرویس احراز هویت دیجیتال یوآیدی با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی، خدمات احراز هویت دیجیتال و تطابق تصویر کاربر را به کسب و کارها ارائه می دهد. هدف از ارائه سرویس یوآیدی، جلوگیری از نفوذ و جعل هویت کاربر توسط کلاهبرداران و سرعت بیشتر در عملکرد احراز هویت و صرفه جویی می باشد. متاسفانه در مورد مشکل شما کمکی از ما بر نمی آید. امیدواریم مشکل شما به زودی حل شود.

  2. سلام من ارز brg رو از صرافی هات بیت به ولت انتقال دادم الان ۵ روز هست نیومده چه کنم لطفا راهنمایی بفرمایین ممنون

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. تخصص یوآیدی در مورد احراز هویت با استفاده از هوش مصنوعی هستش و برای کسب و کارها سرویس ارائه میده. یعنی صرافی ها یکی از مشتریهای ما هستن که بهشون خدمات احراز هویت دیجیتال ارائه میدیم. برای حل مشکلی که برای شما پیش اومده میتونین به یکی از صرافی های رمزارز و مشاوران مالی مراجعه کنید.

  3. سلام من جیمیلم رافراموش کردم
    الان برای انتقال ارز ازهات بیت به تراس مشکل دارم چون کد روی جیمیل ارسال میشه و من گوشیم فرمت شده و جیمیلم را ندارم

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. تخصص یوآیدی ارائه خدمات احراز هویت دیجیتال به کسب و کارها و سازمانها می باشد. امیدواریم هرچه زودتر مشکل شما حل شود.

  4. سلام.خسته نباشید. Uid خودم رو در هات بیت چطوری پیدا کنم. من ترون از نوبیتکس انتقال دادم به هات بیت.ولی الان نیست.تا دیروز بود ولی الان نیست.تیکت فرستادم برای هات بیت گفت uid خودت رو بفرست.لطفا راهنماییم کنید.

  5. سلام. من در هات بیت مقداری ارز feg خریدم. ولی الان هیچ اثری ازش نیست. حتی در تاریخچه معاملاتم هم هیچی نیست. چیکار باید بکنم؟

    1. دوست عزیز هات بیت هیچ ارتباطی با یوآیدی ندارد. ما خدمات احراز هویت برای صرافی های ایرانی ارائه می کنیم و خرید و فروش رمزارز و کریپتوکارنسی به ما ارتباطی ندارد.

  6. سلام من سیفمون تو صرافی هات بیت داشتم به ورژن ۲ تبدیل نشده حالا مقدار سیفمون من نشون داده میشه ولی ارزش دلاری رو زده صفر
    و هیچ کاری هم نمیتونم انجام بدم که به ورژن ۲ تبدیل شه لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. فعالیت یوآیدی در زمینه احراز هویت دیجیتال و ارائه سرویس احراز هویت کاربران برای کسب و کارهایی است که با اونها همکاری دارن.

    2. سلام من سیفمون تو صرافی هات بیت داشتم به ورژن ۲ تبدیل نشده حالا مقدار سیفمون من نشون داده میشه ولی ارزش دلاری رو زده صفر
      و هیچ کاری هم نمیتونم انجام بدم که به ورژن ۲ تبدیل شه لطفا راهنمایی بفرمایید

  7. سلام
    ایمیل وپسوردرادرصرافی هات بیت وارد میکنم باز نمیشه
    Uidراندارم
    احتمالآ به خاطر اینه که ازدوگوشی ازیه حساب استفاده میکردمچکارکنم بازبشه

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. فعالیت یوآیدی در زمینه احراز هویت دیجیتال و ارائه سرویس احراز هویت کاربران برای کسب و کارهایی است که با اونها همکاری دارن.احتمالا این موضوعی که شما می فرمایید User Id هس که شباهتش به یوآیدی باعث سوء تفاهم شده.

  8. حساب من در کوکوین از بین رفته. به خاطر عوض کردن گوشی جیمیل و گوگل ۲FA رو از دست دادم.هرچی هم به پشتیبانی پیام میدم و مدارک انتقال دلاراز صرافی ایرانی به کوکوین میفرستم مطالب بی ربط برام میفرستن. میخوام احراز هویت کنم ولی هیچ گزینه kyc وجود نداره که من اقدام کنم. ایا شما میتونید در این زمینه بهم کمک کنید. ۲۰۰ میلیونم اونجا گیره.

    1. ابراهیم نصیرپور

      سلام. فعالیت یوآیدی در زمینه احراز هویت دیجیتال و ارائه سرویس احراز هویت کاربران برای کسب و کارهایی است که با اونها همکاری دارن.

  9. سلام من طریق کروم ثبت نام کردم برا کوکوین کل کاراش هم انجام دادم ولی برنامه اش رو از گوگل پلی دان کردمو همه ارزهام فرستادم داخلش الان تریدینگ پسورد کروم رو که میزنم میگه اشتباهه درصورتی که تو اپلیکیشن کوکوین که دان کردم تریدینگ پسوورد وارد نکردم ولی الان که میخوام بزنم فقط گزینه تغيير و داره ورمز قدیمی رو میخواد
    میشه کمکم کنید
    ممنونم

  10. سلام وقتتون بخیر
    یه گروهی برای کار از من UID صرافی میخواد
    اگر براشون بفرستم مشکلی پيش میاد یا خیر
    چون گفتن با کد رفرال ما ثبت نام کنید در صرافی بینگ ایکس بعد UID خودتون رو که عدد هست بفرستید برای ما تا شمارو در گروه عضو کنیم
    مشکلی هست یا خیر
    قبلا هم اسم و فامیل و تلفن رو گرفته بودن…..

  11. سلام ممنون از آموزش خوبتون
    در صرافی یک شماره به نام UID در پروفایلم هست ، اگر شماره در اختیار کسی دیگری باشه برای حسابم خطر نداره ؟ با تشکر

  12. سلام
    من مقداري شيبا در هات بيت دارم كه تبديل به DF SHIB شده و عملا كاري نميشه كرد
    لطفا راهنمايي كنيد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه