eKYC و تجارت رمز ارز ها در کمتر از ۱ دقیقه!

تجارت رمز ارزها با یوآیدی
فهرست مطالب

در ۶۰ ثانیه چه کاری می توان انجام داد؟ در این زمان شما می توانید یک فنجان چایی درست کنید یا مسواک بزنید (البته بنا به توصیه های بهداشتی زمان مناسب برای مسواک زدن ۱۲۰ ثانیه یا ۲ دقیقه است). اما به نظر شما می توان در ۶۰ ثانیه تمامی فرآیندهای مرتبط با احراز هویت (eKYC) ‌را انجام داده و سپس ارز دیجیتال خرید؟ اصلا در دنیای پر مشغله ی امروز و ترافیک سنگین شهرهای شلوغ چگونه ممکن است که مشتری به شما مراجعه کرده و فرآیند احراز هویت را در کمتر از ۶۰ ثانیه انجام دهد؟

خبر خوب اینکه پیشرفت در دنیای تکنولوژی این امکان را برای شما فراهم آورده است. پس چنانچه در زمینه تجارت رمز ارز ها فعالیت می کنید با عضو شدن در شبکه پذیرندگان پلتفرم امن احراز هویت دیجیتال یوآیدی می توانید کلیه فرایند های احراز هویت مشتریان خود در کمتر از ۶۰ ثانیه انجام داده و تجربه کاربری آنها را به طرز قابل ملاحظه ای بهبود ببخشید.

اما (eKYC) چگونه انجام میشود؟

بر اساس قانون در طول فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال، کاربران برای تکمیل تراکنش خود باید احراز هویت شوند. به عنوان مثال در پلتفرم بیدارز کاربران برای خرید ارز دیجیتال بعد از انتخاب فروشنده علاوه بر واریز وجه نقد ریالی نیاز به احراز هویت دارند. بنابراین پلتفرم هایی مثل بیدارز با اضافه شدن به جمع پذیرندگان یوآیدی امکان احراز هویت غیر حضوری را برای کاربران خود مهیا کنند. فعالین حوزه تجارت ارزهای دیجیتال با استفاده از API یوآیدی اجازه دسترسی به استفاده از پلتفرم یوآیدی را خواهند داشت.

یوآیدی نیز از طریق تکنولوژی پردازش تصویر یا Digital Image Processing، عکس سلفی شما را با عکسی که روی کارت ملی شماست مقایسه می کند. سپس چنانچه هوش مصنوعی به کار رفته در پلتفرم یوآیدی تشخیص دهد که دو تصویر متعلق به یک نفر است، الگوریتم پردازش متن یا OCR توسعه یافته در پلتفرم ما به صورت هوشمند مشخصات کارت ملی شما را از روی تصویر استخراج می کند. دقیقا مشابه همان اتفاقی که در احراز هویت به صورت فیزیکی اتفاق می‌افتد با این تفاوت که در احراز هویت فیزیکی قضاوت اینکه آیا مشتری شما همان کسی هست که ادعا می کند توسط انسان صورت می گیرد که به شدت امکان خطا در آن وجود دارد.


eKYC با یوآیدی

اما در پلتفرم یوآیدی با حذف قضاوت انسانی از فرآیند احراز هویت، تمامی پردازش ها توسط هوش مصنوعی انجام شده و بیش از ۱ میلیون پروفایل از صورت شما تشکیل و با عکس روی کارت ملی مقایسه می شود! به همین علت امکان خطا در پروسه های یوآیدی به صفر نزدیک شده است. بنابراین به همین سادگی ارائه دهندگان ارز دیجیتال با پیوستن به جمع پذیرندگان یوآیدی قادر خواهند بود تا در عین افزایش امنیت پروسه ی احراز هویت (eKYC) سطح خدمات غیرحضوری خود را گسترش دهند.

فواید استفاده از یوآیدی

با توجه به احراز هویت دیجیتال ( eKYC) و اینکه کاربران با تلفن های هوشمند همراه خود می توانند هویت خود را احراز کنند، فرآیند احراز هویت علاوه بر کم هزینه بودن برای کسب و کار ها باعث کاهش چشمگیر زمان خرید کاربران می شود. مهم ترین دستاورد استفاده از یوآیدی برای ارائه دهندگان ارز دیجیتال تجربه کاربری لذت بخش برای کاربران آنها خواهد بود. به بیان دیگر، کاهش نرخ از دست دادن مشتری در طول زمان با تجربه کاربری ممکن خواهد بود. در ضمن، از آنجایی که کاربران در پلتفرم امن یوآیدی اختیار دارند که چه اطلاعاتی را با بقیه به اشتراک گذارند، فروشندگان ارز دیجیتال می توانند تجربه کردن خرید با درجه امنیتی بالا را برای کاربران خود به ارمغان بیاورند.

فواید یوآیدی برای ارائه دهندگان ارز دیجیتال
فوآید استفاده از یوآیدی

لازم به ذکر است، فروشندگان ارز دیجیتال در دنیا مانند Safello برای بالا بردن ضریب امنیت و تجربه کاربری با پلتفرم های احراز هویت دیجیتال ( eKYC) در حال همکاری است. خوشبختانه پلتفرم بومی یوآیدی نیز با ارائه سرویس خود برای احراز هویت دیجیتال به کسب و کار ها توانسته تا زمینه ای را فراهم آورد تا شرکت ها در ایران نیز همگام با کشورهای پیشرو بتوانند تجربه کاربری متقاوت را برای کاربران خود رقم بزنند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه