الکامپ ۹۸: رونمایی یوآیدی از الگوریتم Liveness Detection

الکامپ یوآیدی از ویژگی جدید خود رونمایی کرد
فهرست مطالب

الکامپ به‌عنوان اصلی‌ترین گردهمایی فناوری ایران صبح روز ۲۷ تیر ماه آغاز به کار کرد و در تاریخ ۳۰ تیر ماه پایان پذیرفت. پلتفرم امن احراز هویت دیجیتال یوآیدی نیز با حضور در سالن های ۱۲ و ۷ مورد استقبال متخصصان حوزه IT، نهادهای مالی و کسب و کارهای آنلاین و همچنین بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفت.

یوآیدی در این نمایشگاه با هدف رونمایی از ویژگی محصولش حضور پیدا کرد. الگوریتم تشخیص تصویر زنده یا Liveness Detection یکی دیگر از ویژگی های پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی است که توانست نظر بسیاری از متخصصان حوزه هوش مصنوعی را به خود جلب کند. ویژگی Liveness Detection امنیت احراز هویت در یوآیدی را چند مرتبه بالاتر برده و صحت سنجی اطلاعات کاربران را دو چندان خواهد کرد.

لازم به ذکر است سازمان های بزرگی نظیر اپراتورها، کسب و کارهای فعال در حوزه ارز دیجیتال، بانک ها و کسب و کارهای آنلاین خواهان برگزاری جلسه، بعد از اتمام نمایشگاه الکامپ با یوآیدی شدند. یوآیدی اولین رگ تک فعال در ایران است که می تواند موانع بسیاری را از سر راه کسب و کار ها بردارد.

خوشبختانه یوآیدی با ارائه تکنولوژی های بومی پردازش متن OCR، الگوریتم تشخیص تصویر زنده Liveness Detection و پردازش چهره Image Processing با استفاده از متد یادگیری ژرف Deep Learning گامی رو به جلو برای تسهیل فرآیند احراز هویت و معرفی خدمات e-KYC در ایران برداشته است.

یوآیدی در رسانه ها

رونمایی یوآیدی از ویژگی Liveness Detection در الکامپ ۹۸ بازتاب بسیار خوبی در رسانه های مطرح ایران داشته است.

یوآیدی در رسانه ها بعد از الکامپ ۹۸
برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه