یوآیدی در هشتمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس INOTEX 2019

حضور اپلیکیشن احراز هویت دیجیتال یوآیدی در اینوتکس
فهرست مطالب

یوآیدی اولین اپلیکیشن امن احراز هویت دیجیتال در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس (INOTEX 2019) حضور خواهد داشت. هدف از حضور یوآیدی UID در نمایشگاه اینوتکس در واقع ارائه اپلیکیشن احراز هویت دیجیتال است که توانسته گامی بزرگ در راستای برطرف کردن مشکل احراز هویت کاربران برای استارتاپ های فعال در حوزه های مالی و خدمات، بردارد.

اینوتکس یا همان نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری تاکنون هفت دوره در ایران برگزار شده است. هدف اصلی اینوتکس در واقع مهیا کردن بستری برای کسب و کارهاست تا بتوانند به تبادل دانش فنی و تکنولوژی پرداخته و همچنین فضایی برای مشارکت میان شرکت ها و سرمایه گذاران روی استارتاپ ها و طرح هاست. شایان ذکر است که در هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری، طبق گفته اکبر قنبرپور، بیش از ۲۰۰ استارت‌آپ و ۲۰ شتاب‌دهنده و مرکز نوآوری حضور خواهند داشت. همچنین، علاوه‌بر حضور ۱۴ مجموعه سرمایه‌گذار، بیش از ۵۰ سرمایه‌گذار نیز در کافه سرمایه اینوتکس شرکت دارند و طی چهار روز با شرکت‌های فناور و استارت‌آپ‌ها جلساتی برگزار می‌کنند.

اپلیکیشن یوآیدی و کارکرد آن

پیش از این نیز یوآیدی UID از قابلیت های جدید پردازش تصویر (Digital Image Processing) و پردازش متن (OCR) خود در فاینکس ۹۸، برای اولین بار در نظام مالی کشور امکان ارائه ی خدمات احرازهویت دیجیتال (e-KYC) به صورت آنی (Real Time) را برای سازمان ها رونمایی کرد. رونمایی از یوآیدی با استقبال خبرگزاری های معتبر کشور مواجه شد که بازتاب چشمگیری در رسانه ها داشت.

یوآیدی UID در عین حفظ حریم شخصی کاربران زیرساخت لازم برای افزایش سطح خدمات غیر حضوری را برای بانک ها، کارگزاران بیمه، بورس و سایر مجموعه هایی که برای افزایش امنیت مبادلات خود نیاز به احراز هویت کاربران دارند فراهم می آورد. در ادامه می توانید با دانلود فیلم زیر نحوه پروسه احراز هویت توسط یوآیدی را تماشا کنید.

با توجه به کارکرد یوآیدی، یوآیدی را می توان یکی از اپلیکیشن هایی در آینده دانست که در حوزه اینترنت اشیا و اقتصاد دیجیتالی نقش آفرینی خواهد کرد. پیشنهاد می شود کاربرد یوآیدی UID را در اقتصاد پلتفرمی و اقتصاد مشارکتی مطالعه کنید.

چرا باید در یوآیدی سرمایه گذاری کنید؟

یکی از مناسب ترین فرصت ها برای کسب و کار ها حضور در نمایشگاه اینوتکس هست که می توانند از فواید استفاده از پلتفرم یوآیدی اطلاعات کسب کنند. تیم یوآیدی نیز با حضور در نمایشگاه مشتاقانه آماده پاسخگویی به سوالات مراجعان محترم است. اما در ادامه به صورت فهرست از دلایل اینکه چرا سرمایه گذاران باید از پلتفرم یوآیدی UID‌ استفاده نمایند، آورده شده است.

  1. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که اولین و تنها راهکار حراز هویت دیجیتال و e-KYC در کشور بوده و یک سیستم پیشرفته بومی و امن برای سرویس یک بار لاگین یا Single Sign On (SSO) دارد.
  2. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که دارای الگوریتم های بومی و پیشرفته OCR و Digital Image Processing است. 
  3. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که به شدت مقیاس پذیر (Scalable) است
  4. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که در حال حاضر هیچ جایگزین و رقیبی برای آن وجود ندارد
  5. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که یک مزیت رقابتی جدی برای خدمات غیر حضوری نهاد های مالی و پولی کشور اعم از بانک ها و کارگزاری ها بورس محسوب می شود
  6. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که تمام پلتفرم ها برای احراز هویت کاربرانشان و مقیاس شدن به آن نیاز دارند.
  7. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که امنیت مبادله در پلتفرم های اقتصاد مشارکتی (مثل دیوار، اسنپ، تپسی و …) را افزایش و ریسک مبادله را کاهش می دهد.
  8. چون در پلتفرمی سرمایه گذاری می کنید که دانش بنیان بوده و متشکل از یک تیم ۱۸ نفره با تحصیلات حرفه ای است.

یوآیدی به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال کشور فرایند احراز هویت کاربران سامانه سجام و احراز هویت سامانه ثنا را به صورت بلادرنگ و با دقتی بسیار بالا با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی نظیر Liveness Detection و Face Verification انجام می دهد. همچنین اخیرا از محصول احراز هویت صرافی رمز ارز نیز رونمایی کرده است.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه