معرفی ۹ صرافی رمز ارز مجاز و معتبر در ایران

صرافی رمز ارز ایرانی
فهرست مطالب

بحث رمز ارز یک مفهوم نوین در دنیای دیجیتال امروزی را ایجاد کرده است. از این رو بسیاری از مردم در تلاش برای یادگیری نحوه بهره‌گیری از رمز ارز هستند. از سوی دیگر نیز رقابت بر سر یافتن صرافی رمز ارز ایرانی مجازی که معتبر بوده و فعالیت آن قانونی باشد، به بحث چالش برانگیزی تبدیل شده است. از این رو در این مطلب از یوآیدی تصمیم داریم شما را با چند صرافی رمز ارز ایرانی که معتبر هستند و فعالیت آن‌ها در بازار رمز ارز مجاز و قانونی است، بپردازیم.

معرفی ۹ صرافی رمز ارز ایرانی مجاز، معتبر و فعال

در مهر ماه سال ۹۶ بود که اکسچنج بیترکس (Bittrex) طی انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حساب کاربران ایرانی خود را مسدود خواهد کرد. در پی این مسدود سازی میلیون‌ها دلار از دارایی‌های ایرانیانی که در  ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌ بودند، بلوکه شد. در همین زمان بود که نبود یک پلتفرم بومی و قابل رقابت با پلتفرم های معتبر جهانی، احساس شد. اگر شما نیز علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بخش رمز ارز هستید، در ادامه می‌توانید اطلاعاتی در مورد چند صرافی رمز ارز ایرانی معتبر به دست آورید:

۱) اکسیر

پلتفرم دانش بنیان تبادل دارایی دیجیتال اکسیر یک صرافی رمز ارز ایرانی معتبر است که با طراحی اپلیکیشن فرآیند معامله ارزهای دیجیتالی و به ویژه رمزارز را تسهیل کرده است. این صرافی با ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته همواره آماده راهنمایی کاربران است. از طرفی نیز ارائه آموزش‌های تصویری و فراهم کردن امکان استفاده از تریدهای حرفه‌ای در کنار کارمزد رقابتی به وجه تمایز این صرافی در بین سایر صرافی‌های رمز ارز تبدیل شده است.

تیم مجموعه اکسیر از سه بخش اصلی تشکیل شده است که فعالیت هر بخش در راستای فعالیت سایر بخش‌های آن است:

  • تیم تحقیق و مدیریت دانش
  • تیم پیاده‌سازی و توسعه
  • تیم عملیات و مدیریت کسب‌وکار

امکان مشاهده معادل ریالی هر یک از ارزهای دیجیتال موجود در بازار به صورت آنلاین در صفحه نخست سایت این صرافی و استفاده از آن بدون نیاز به ثبت‌نام یکی دیگر از مزایای رقابتی این صرافی آنلاین است.

لازم به ذکر است که پلتفرم هوشمند اکسیر در مرداد ماه سال ۱۳۹۸ با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حوزه فناوری بلاکچین و پلتفرم‌های تریدینگ دارایی‌های دیجیتال، به عنوان محصول دانش بنیان انتخاب گردید.

۲) نوبیتکس

نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیت‌کوین” و”اکسچنج” به معنای مبادله ساخته شده است. هدف مجموعه نیز فراهم نمودن بستری امن، سریع و آسان جهت خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال بین خریدار و فروشنده است. بستر ارائه شده توسط نوبیتکس در حقیقت واسطه‌ای را در میان خریداران و فروشندگان ایجاد می‌کند که تضمین کننده امنیت معاملات و وصول دارایی‌های مبادله شده است.

تیم نوبیتکس به سه اصل و ارزش مهم پایبند است و این اصول را همواره در راس کار خود قرار می‌دهد که عبارتند از:

  • تعهد و تخصص
  • محافظت و امانتداری از دارایی مشتریان
  • پاسخگویی همه جانبه به سوالات و نیازهای مشتریان

فراهم کردن امکان مدیریت کیف پول برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امکان پرداخت با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، کارمزد رقابتی و امنیت بالای کیف پول تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط این صرافی رمز ارز ایرانی معتبر است.

ناگفته نماند که امکان مشاهده ارزش به روز هر ارز دیجیتال به محض مراجعه به سایت نوبیتکس و بدون نیاز به ورود به سایت برای کاربران فراهم است.

۳) والکس

تیم والکس را جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و دانشگاه تهران تشکیل داده‌اند. از این رو هر یک از اعضای این تیم در زمینه‌های گوناگونی اعم از برنامه نویسی، مدیریت و تحلیل داده‌های مالی تخصص دارند. افراد این تیم در چند سال اخیر، در خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال فعالیت داشته‌اند. از این رو با آگاهی کامل از مشکلات موجود به ایجاد پلتفرمی کاملا ایمن، حرفه‌ای و با استفاده آسان برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اقدام کرده‌اند.

تامین امنیت کاربران در سطح بالا و حفاظت از دارایی دیجیتالی کاربران اصلی‌ترین هدفی است که تیم والکس به آن پایبند است. اما در کنار این اهداف امکاناتی مانند ذخیره امن دارایی‌ها، استفاده از ابزار تحلیل و چارت قیمتی، پشتیبانی آنی و تنوع کوین را نیز برای کاربران خود فراهم ساخته است.

به زودی امکان استفاده از اپلیکیشن این مجموعه نیز فراهم خواهد شد. بنابراین به سادگی و با استفاده از گوشی هوشمند خود می‌توانید معاملات ارزهای دیجیتال را به اتمام برسانید.

۴) اوکی اکسچنج

حدود ۶ سال پیش این مجموعه فعالیت خود را با نام شرکت آماتیس آغاز کرد. در ابتدای کار تمرکز اصلی شرکت بر ارائه خدماتی بود که به دلیل تحریم‌های موجود استفاده از آن برای کاربران دشوار بود. از این رو شرکت اوکی اکسچنج ارائه آیتم‌های بازی‌های آنلاین، گیفت کارت و حواله ارز دانشجویی را نیز در کارنامه کاری خود دارد. اما در سال‌های اخیر و با داغ شدن بازار خرید و فروش ارز دیجیتال وارد این حوزه شده است.

هم اکنون اوکی اکسچنج به عنوان یک صرافی رمز ارز ایرانی معتبر به ایجاد بستر امنی اقدام نموده است که انجام معاملات در آن سریع و با کمترین کارمزد و هزینه اضافی انجام می‌گیرد. بنابراین خرید و فروش ارزهای دیجیتالی با استفاده از این پلتفرم به صورت مستقیم، ساده، سریع، حرفه‌ای و امن انجام می‌گیرد.

۵) اکسکوینو

اکسکوینو در حقیقت یک پلتفرم جامع برای معاملات رمز ارزها است که به عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان ارائه‌دهنده کیف پول رمز ارز در ایران با مجوز معاونت علمی ریاست جمهوری از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

اکسکوینو حافظ و مسئول امنیت و دارایی کاربران است. همچنین با بیشترین تعداد کیف پول از حیث تنوع شبکه بلاک چین، در تلاش است تا با ایجاد بستری امن و رایگان جهت انجام معاملات رمز ارزها، صنعت ارز‌های دیجیتال را در کشور تقویت کند.

اکسکوینو در نظر دارد تا با ایجاد بستر امن معاملاتی‌ و پلتفرمی با رابط کاربری آسان، زمینه انجام تراکنش‌های نا‌محدود رمز ارزی را مهیا کند. تیم اکسکوینو در تلاش است تا با شفافیت در انتقال اطلاعات، حریم خصوصی کاربران خود را به طور جدی حفظ کرده و به عنوان امن‌ترین سامانه تبادل ارز‌های دیجیتال در ایران، رضایت کاربران خود را جلب کند.

مزایایی از قبیل حفظ امنیت دارایی‌های کاربران، امکان تبادل برترین رمز ارزهای دنیا، دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن و وب سایت، امکان تبدیل دارایی‌ها به یکدیگر در بستری یکپارچه، محافظت از دارایی کاربران ایرانی در برابر تحریم‌های بین‌المللی و پشتیبانی ۲۴ ساعته این صرافی رمز ارز ایرانی را از سایر صرافی‌های فعال متمایز می‌کند.
صرافی رمز ارز ایرانی

۶) رمزینکس

رمزینکس یک سامانه مبادلاتی آنلاین در حوزه کریپتوکارنسی است که توانسته است با ایجاد سرعت، بالا بردن امنیت معامله و حذف واسطه ها، موانع و تهدیدهای پیش روی ایرانیان از جمله خطر بلوکه شدن سرمایه در اکسچینج‌های خارجی و خطر معامله با افراد ناشناس را از میان بردارد. این مجموعه با ایجاد بستری بی‌واسطه و معاملات peer to peer قیمتی شفاف بر اساس پول ملی کشور را برای کاربران مهیا کرده است.

امنیت بالای معاملات، داشتن کیف پول اختصاصی و امن، بازار معاملاتی ۲۴ ساعته و تنوع بالای ارزهای دیجیتال معامله شده در این پلتفرم از مزایای استفاده از رمزینکس به عنوان صرافی رمز ارز ایرانی معتبر است.

۷) آبان تتر

صرافی آبان تتر یکی از صرافی‌های فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است. این صرافی با رابطه کاربری بسیار ساده و حجم بالای کاربرانی که دارد، بستر مناسبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و آلت کوین‌ها است. آبان تتر فعالیت خود را از ارائه تتر شروع کرد و بعد از آن ارزهای دیگر را به پلتفرم خود اضافه کردند. در این سایت تنوعی بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتالی مختلف قابل معامله است.

۸) تبدیل

تیم تبدیل در بتدا برای تحقق یک رویا تشکیل شده است. رویای ساختن دنیایی که که در آن هر فردی بتواند فارغ از دغدغه‌های مالی، مشغول کاری باشد که واقعا به آن علاقه دارد و نگران حفظ و افزایش ارزش پس انداز خود نباشد.

تیم تبدیل مجموعه‌ای از متخصصین با تجربه در حوزه‌ی مالی، سرمایه گذاری و تکنولوژی است که در تلاشند تا با ترکیب تکنولوژی و علم مالی،‌ ابرازهایی ساده، کارآمد و تخصصی در اختیار کاربران خود قرار دهند تا افراد، با هر سطح دانش و تجربه ای بتوانند دغدغه‌هایشان را در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری و حفظ و افزایش ارزش پس انداز خود رفع کنند.

دسترسی آسان به این صرافی و امکان معامله سریع و آسان در بستری امن اصلی‌ترین شاخصه‌ای است که منجر به جلب اعتماد کاربران این مجموعه شده است.

۹) بیتستان

صرافی آنلاین بیتستان بستری امن برای خرید و فروش رمز ارزهای معتبر بازار ارز است. هدف بیتستان، ایجاد بستری امن، سریع و کاربرپسند برای خرید و فروش رمزارزهاست.
خانواده بیتستان با ارائه خدمات ۲۴ ساعته خرید و فروش و پشتیبانی، در تلاش است تا تجربه‌ای لذت‌بخش و مطمئن از سرمایه‌گذاری بر روی رمزارزها، برای کاربران ایرانی فراهم آورد.

امکان مشاهده نمودار رشد و نزول قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از طریق این پلتفرم فراهم است. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از این پلتفرم استفاده کنند.

نتیجه‌گیری

جهان در حال حرکت به سمت دیجیتالیزه شدن است. از این رو روش‌های سرمایه‌گذاری نیز دچار تحولات بسیاری شده است. در این میان سرمایه‌گذاری در رمزارز بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است. آشنایی با صرافی رمز ارز ایرانی نیز بیش‌تر مد نظر قرار گرفته است. بنابراین طبیعی است که تمایل افراد برای استفاده از روش‌های احراز هویت دیجیتال نیز به مراتب بیش‌تر شود. در همین راستا نیز شرکت‌های بزرگ فناوری جهان در حال ابداع بهترین و امن‌ترین راه‌های احراز هویت مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا هستند تا بیش‌ترین سهم را از این دیجیتالیزه شدن از آن خود کنند.

در راستای استقبال از روش‌های جدید مانند انواع روش‌های احراز هویت دیجیتال توسط کاربران اینترنت، احراز هویت یوآیدی نیز که به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور شناخته می‌شود، آماده ارائه خدمت به مشتریان است. علاوه بر ارائه این خدمات در سامانه سجام و سامانه ثنا، محصول احراز هویت صرافی های رمزارز را مخصوصا برای این کسب و کارها توسعه و طراحی کرده است.

یوآیدی این فرآیند را با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی مانند یادگیری عمیق و تشخیص زنده بودن چهره کاربر انجام می دهد. با یوآیدی نیازی به تعیین رمزهای عبور و یا حفظ آنها نیست. چرا که خود چهره کاربر و حضور وی مجوز ورود و استفاده کاربر از خدمات مورد نظر می باشد. بنابراین استفاده از سیستم احراز هویت یوآیدی اطمینان بیش‌تری را به کاربران خواهد داد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه