یوآیدی: کمک احراز هویت دیجیتال به نظام مالی

یوآیدی در نمایشگاه
فهرست مطالب

اپلیکیشن احراز هویت دیجیتال یوآیدی (UID) در دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با هدف رونمایی از  چند ویژگی  جدید نرم افزار خود و رسم چشم انداز و تحولاتی که این ویژگی ها در نظام مالی کشور ایجاد می کند شرکت کرد. به نقل از بازدیدکنندگان غرفۀ یوآیدی، این پلتفرم برای اولین بار در ایران می تواند مشکل احراز هویت کاربران را به عنوان اصلی ترین مانع رشد استارتاپ های حوزه ی مالی کشور مرتفع کند.

اپلیکیشن احراز هویت دیجیتال یوآیدی UID که اسفندماه ۹۷ با ارائهٔ هویت دیجیتال برای دانشجویان پردیس منابع طبیعی دانشگاه تهران رونمایی شده بود، با رونمایی از قابلیت های جدید پردازش تصویر (Digital Image Processing) و پردازش متن (OCR) خود در فاینکس ۹۸، برای اولین بار در نظام مالی کشور امکان ارائه ی خدمات احرازهویت دیجیتال (e-KYC) به صورت آنی (Real Time) را برای سازمان ها فراهم آورده است.

نقش احراز هویت دیجیتال یوآیدی UID در نظام مالی کشور

یوآیدی اولین استارت آپ خدمات ضد پولشویی

اپلیکیشن یوآیدی می‌تواند اتفاقات مهمی را در نظام مالی کشور ایجاد کند که از جملهٔ آن می‌توان به ارائهٔ زیرساخت لازم برای شروع بانکداری بدون شعبه در کشور و ارائهٔ بستر لازم برای سرمایه‌گذاری آنلاین مطابق با استانداردهای بین‌المللی اشاره کرد. این اپلیکیشن ضمن حفظ حریم شخصی کاربران و ارتقاء تجربهٔ کاربری آنها، می‌تواند سطح خدمات غیرحضوری را برای بانک‌ها، کارگزاران بیمه، بورس و سایر مجموعه‌هایی که برای افزایش امنیت مبادلات خود به احراز هویت کاربران نیاز دارند را افزایش دهد.

خوشحالیم که در تیم یوآیدی توانسته ایم فارغ از مشکلات و دغدغه هایی که معمولا شرکت های پیشرو در ایران با آن مواجه هستند، با معرفی اپلیکیشن احراز هویت دیجیتال (e-KYC) و تکنولوژی های پردازش تصویر و پردازش متن خود گامی رو به جلو برای همگام کردن نظام مالی کشور با نظام مالی جهانی برداریم و سازمان های مختلف کمک کنیم که با حذف هزینه های غیر ضروری خود، تجربه ی مشتری را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

یوآیدی در رسانه ها

برطرف کردن مشکل احراز هویت کاربران به عنوان بزرگترین دغدغه ی استارتاپ های حوزه ی کارگزاری بورس، فروش آنلاین بیمه و بانکداری بدون شعبه سبب شد که خدمات این پلتفرم به بحث داغ این دوره از نمایشگاه فاینکس تبدیل شود که در خبرگزاری‌هایی نظیر ایران اکونومیست، اقتصاد گران، راه پرداخت، عصر بانک، بانکینا و دیگر خبرگزاری ها بازتاب داشته است.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه