تحولاتی که احراز هویت غیر حضوری یوآیدی ایجاد می کند

احراز هویت غیر حضوری یوآیدی
فهرست مطالب

احراز هویت غیر حضوری یوآیدی رویکردی جدید برای کاربران

یوآیدی، اپلیکیشن رایگانی است که امکان احراز هویت غیر حضوری را برای کاربران فراهم آورده است. بدین صورت که کاربران با یک بار معرفی مشخصات خود در اپلیکیشن یوآیدی می توانند آنلاین هویت خود را احراز کنند. این کار به بالا بردن کنترل در مدیریت حریم شخصی، کاهش چشم گیر جرایم اینترنتی، تسهیل در استفاده از خدمات بورس، بانک و بیمه و… منجر می شود. همچنین شرکت ها، کسب و کار ها و ارگان های دولتی نظیر سازمان بورس برای ارائه کد بورسیبا استفاده از یوآیدی موجب بهبود توسعه خدمات خود مثل، بالا بردن امنیت اطلاعات کاربران، بالا بردن تجربه کاربری و بسیاری دیگر از این دست موارد می شود.

در ادامه مزایایی را که در پلتفرم احراز هویت دیجیتال یوآیدی مورد استفاده کاربران و کسب و کار ها قرار می گیرد، توضیح داده خواهد شد.

مزایای استفاده از اپلیکیشن یوآیدی

هویت دیجیتال

 

دریافت کد بورسی بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان

یوآیدی بستر مناسبی برای کسب و کار هایی را فراهم کرده که نیاز به احراز هویت مقیاس بزرگی از مشتریان خود دارد. به عنوان مثال سازمان بورس و یا کارگزاری ها برای احراز هویت مشتریان خود می توانند با استفاده از یوآیدی احراز هویت غیر حضوری را پیاده سازی کنند. در عین حال حریم شخصی افراد نیز حفظ می شود و نیازهای امنیتی تامین می گردد. و در شرایط بحران کرونا کاربران می توانند بدون حضور در دفاتر پیشخوان و با یک تلفن همراه هوشمند اطلاعات هویتی خود را در سجام احراز کنند. کارگزاری ها نیز می توانند با پیاده سازی راهکار یوآیدی برای جمعیت بیشتری از مردم کد بورسی صادر کنند. نه تنها سلامت جامعه به خطر نخواهد افتاد، بلکه کارگزاری ها با تسهیل فرآیند احراز هویت متقاضیان می توانند شاخصه “نرخ تبدیل مشتری” خود را افزایش دهند.

شاید این مطلب برایتان جالب باشد: دریافت کد بورسی با ویدئو سلفی / راهکار احراز هویت دیجیتال یوآیدی در سجام

کاهش حجم کاری به واسطه احراز هویت غیر حضوری برای کسب و کارها

امور مربوط به جمع آوری مشخصات متقاضیان، نیاز به زمان و تلاش زیادی دارند و برگزاری یک ملاقات رو در رو برای تایید هویت نیز ممکن است هزینه بر باشد؛ بویژه زمانی که افراد از شهر یا کشورهای دیگری باشند. از طرف دیگر، فرآیندهای حفاظت از اطلاعات نیز سرعت کسب و کارها را کاهش می دهند. باید راه ساده تر و با امنیت بیش تری برای بررسی هویت افراد وجود داشته باشد که بتوان احراز هویت غیر حضوری را راه اندازی کرد.

  • یوآیدی از تحلیل بایومتریک (biometric) و مدارک شناسایی دولتی استفاده می کند.
  • بدون نیاز به نام کاربری و رمزعبور ورود کاربران به وبسایت خودتان را ساده کنید.

احراز هویت طرفین قبل از خرید و فروش در فضای آنلاین

کسب و کار شما راجع به هر موضوعی که باشد، مانند خدمات، خودرو، دو چرخه،‌ فروش بلیط، الکترونیک، مسکن، حیوانات خانگی، شغل و…، نیاز دارید که جمعیت کاربران، ‌سهامداران و همکارانتان به پلتفرم شما اعتماد کنند. ملاقات حضوری علاوه بر زمانبر و هزینه بر بودن، در هر زمان و شرایطی ممکن نیست. به همین دلیل است که احراز هویت غیر حضوری اهمیت پیدا می کند. همچنین ارسال کالا یا پول به صورت آنلاین هم می تواند دارای ریسک باشد. اما با استفاده از یوآیدی کاربران می توانند با اطلاع از هویت یکدیگر، بیش از پیش با اطمینان خاطر در فضای آنلاین خرید و فروش کنند.

شاید این مطلب برایتان جالب باشد: یوآیدی پلتفرمی مطمئن برای خرید و فروش مطمئن در فضای آنلاین

حس امنیت در استفاده از خدمات و محصولات کسب و کارهای مرتبط با اقتصاد مشارکتی

اقتصاد مشارکتی (یا بعبارت دیگر استفاده از چیزی که در حال حاضر دارید برای کسب درآمد)‌ رواج زیادی پیدا کرده است و روش های گوناگون و عجیب و غریبی، تحت عنوان مصرف اشتراکی و به اشتراک گذاری،‌ ایجاد شده اند. بعنوان مثال خانه خود را به اشتراک بگذارید.

شاید این مطلب برایتان جالب باشد: احراز هویت مسئله اصلی کسب و کار های اقتصاد مشارکتی

این امر در تضاد با حس امنیت و حریم خصوصی است که از قدیم نسبت به خانه های خود داشته ایم. اجازه اقامت یک غریبه در منزلتان وقتی خودتان هم در خانه حضور دارید یک نگرانی دارد و اجازه اقامت یک غریبه در منزلتان وقتی خودتان آنجا حضور ندارید، نگرانی دیگر. با توجه به مواردی که اشاره شد، می توان نتیجه گرفت که احراز هویت دیجیتال در آینده ای نزدیک جز جدایی ناپذیر از پلتفرم های مرتبط با اقتصاد مشارکتی خواهد شد.

چرا یوآیدی؟

بنابراین با توجه به ویژگی هایی که در بالا اشاره شد با استفاده از راهکار یوآیدي:

  • تمامی فرآیندها به صورت احراز هویت غیر حضوری انجام خواهد شد که در شرایط فعلی، بحران کرونا، کاربردی ترین راهکار خواهد بود
  • ساخت حساب کاربری برای کاربران شما رایگان است، بدون هیچ هزینه ای برای بررسی هویت دیگران
  • ریسک و اضطراب انجام تراکنش را کاهش می دهد. به کاربران اجازه می دهد که پیش از ملاقات، از هویت شخصی قبل از قرار ملاقات مطمئن شوند.
  • کلاهبرداری و تبلیغات جعلی را کاهش می دهد و با استفاده از تطابق پروفایل با هویت های واقعی، از سوء استفاده های اینترنتی پیشگیری می کند.
  • شناسایی سریع تر و کم شدن حجم کار کارمندان. یوآیدی هویت ها را تایید کرده و این فرآیند تایید هویت کاربران را سریع تر و راحت تر می کند.
  • کاربران قادر به تایید نام، سن،‌ عکس و جنسیت خود هستند- که همگی توسط سیستم احراز هویت بایومتریک یوآیدی ممکن شده است.
  • امکان سریع و یکپارچه نصب و راه اندازی یوآیدی برای کسب و کار ها در صورت نیاز- در کمتر از یک روز

چه چیزی یوآیدی را متفاوت می سازد؟

یوآیدی اولین راهکار احراز هویت کاربر در ایران است، که مبتنی بر بهترین تکنولوژي امنیتی پیشرو در این صنعت می باشد. در این اپ، با ایجاد امکان دسترسی به اطلاعات هویتی برای کاربران، به جمعیتی قابل اعتماد از کاربران دست خواهید داشت و ریسک کلاهبرداری به میزان زیادی کاهش می یابد. اعتماد، وفاداری می آفریند و در نهایت، مشتریان وفادار،‌ در حفظ مزیت رقابتی به شما کمک خواهند کرد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه