رونمایی از یوآیدی در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران

یوآیدی: رونمایی از پلتفرم احراز هویت دیجیتال در پردیس کشاورزی دانشگاه تهران
فهرست مطالب

در روز ۲۰ اسفند سال گذشته در پردیس کشاورزی دانشگاه از اولین پلتفرم رگ تک و احراز هویت دیجیتال در کشور رونمایی شد. در این نشست در مورد کارکرد اپلیکیشن و خدماتی که این اپلیکیشن به مشتریان خود ارائه می­ دهد بحث شد.

حامد اکبری، مدیر عامل یوآیدی، با تفصیل کارکرد اپلیکیشن یوآیدی اذعان داشت که با ورود این تکنولوژی کاربران با تعریف هویت دیجیتال قادر خواهند بود که مراحل تکراری و طاقت فرسای وارد کردن اطلاعات خود را حذف کنند. همچنین کسب و کار ها از این به بعد با استفاده از پلتفرم رگ تک بر چالش­های مرتبط با احراز هویت فائق خواهند آمد، چراکه با احراز هویت دیجیتال علاوه بر حذف حضور فیزیکی افراد به بالا بردن سطح امنیت اطلاعات منجر می­شود که دلیل اصلی این دستاورد استفاده از احراز هویت بایومتریک است.

یوآیدی و معاونت دانشجویی پردیس منابع طبیعی
یوآیدی

به گفته اویسی، معاونت دانشجویی پردیس منابع طبیعی دانشگاه تهران، هویت دیجیتال UID در معاونت دانشجویی پردیس منابع طبیعی دانشگاه تهران استفاده شده است تا دانشجویان بتوانند با اتصال به کسب و کارهای آنلاین و دیگر خدمات در سطح دانشگاه با استفاده از QR کد منحصر به فرد دسترسی سریعتری داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است یوآیدی با وبسایت ایران تلنت در ارتباط با هموار کردن مسیر دانشجویان برای دسترسی به موقعیت شغلی همکاری می­کنند.

شاید این مطلب برایتان جالب باشد: هویت دیجیتال اولین حلقه ی مفقوده برای ایجاد زنجیره ی خدمات بیشتر به دانشجویان

احراز هویت دیجیتال به وسیله تلفن های هوشمند

در پاسخ به سوال خبرنگار دیجیاتو که آیا در آینده نحوه احراز هویت همچنان به QR Code محدود خواهد بود یا باید انتظار روش‌های دیگری را هم داشته باشیم؟ سیعد باستانی، یکی از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن یوآیدی، گفت:

در حال حاضر، رویکرد فعلی یوآیدی مشابه اپلیکیشن احراز هویت گوگل است که ورود و دسترسی به وبسایت‌ها را تسهیل می‌کند. اما ما در آینده برنامه داریم که فناوری پردازش تصویر و OCR را هم به اپلیکیشن اضافه کنیم که به شناسایی کاربر و احراز هویت افراد در اپلیکیشن کمک خواهند کرد.

یوآیدی با فراهم آوردن احراز هویت دیجیتال سعی کرده است تا خواسته افرادی که در تعامل در فضای آنلاین هستند، برطرف کند. در واقع یوآیدی پلی است بین مشتریان و متقاضیان خدمات و سازمان­ها. پلی که با فراهم آوردن بستری مناسب برای تعیین دقیق هویت یک فرد در فضای دیجیتال تلاش می­کند.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه