گزارش هشتمین رویداد فیناپ با حضور یوآیدی

حضور یوآیدی به عنوان حامی رویداد فیناپ
فهرست مطالب

در هشتمین رویداد فیناپ که در پژوهشکده انرژی دانشگاه شریف برگزار شد. در این رویداد در مورد موضوعاتی همچون Lend Tech و تجربه های سخت بعضی از مدیران صنعت پرداخت انجام شد. همچنین از مشکلات تعاملی بین بانک ها و پرداخت یارها و ارائه ای در زمینه برند سازی انجام شد.

تغییر روش ارائه تسهیلات با استفاده از Lend Tech تا پنل تخصصی گفتگو و فیناپ پلاس

اولین ارائه مربوط به ارائه آقای امیر حق رنجبر مدیر عامل ایران رنتر در مورد موضوع Lend Tech بود که به فرصت ها و چالش های آن در ایران پرداخت. لندتک همانند دیگر تکنولوژی ها در دنیای دیجیتالی امروز زمینه ای را فراهم می آورد تا افراد بتوانند آنلاین و بدون پروسه های طاقت فرسا خدمات دریافت کنند. در ادامه علیرضا هوشمند هم بنیان گذار رویداد فیناپ در مورد راهی که تا الان فیناپ طی کرده است پرداخت و از برنامه های روزهای آتی صحبت کرد.

در یکی از جذاب ترین ارائه های آخرین پنجشنبه خرداد ماه، صادق فرامرزی بنیان گذار PainTech به چالش هایی در روزهای مدیریتش در ایران کیش پرداخت. در این ارائه فرامرزی ازهمکاری و همدلی همه نیروهای انسانی در ایران کیش و همچنین کمک از سوی رقبا اشاره کرد و گفت: همیشه احترام به کرامت انسان ها اصلی ترین اولویت و ارزش سازمان ها باید باشد تا بتوانند از روزهای سخت گذر کنند.

در ادامه صابر خسروی از جنگ پشت خاکریزها گفت و اشاره کرد که مشکلات موجود بین استارتاپ های حوزه فین تک و بانک از عدم فهم ارزش های یکدیگر منتج می شود. در آخر صابر خسروی با دعوت از بانک ها و استارتاپ های حوزه فین تک خواستار برطرف کردن مشکلات موجود شد تا بتوانند به مشتری نهایی خدمات مورد انتظار را ارئه دهند. در یکی دیگر از ارائه ها بیژن وثوقی از مراحل و ویژگی های فرآیند شبکه سازی سخت گفت. وی به اهمیت شبکه سازی و حفظ آن اشاره کرد و اینکه ارتباط سازی یکی از موارد اهم برای برندسازی شخصی است.

یوآیدی در رویداد فیناپ پنل گفتگو

پنل تخصصی فیناپ نیز با حضور دبیر انجمن فین تک ایران مهدی عبادی، معاون توسعه و نظارت شاپرک مهدی طوبایی و علیرضا هوشمند برگزار شد. در این گفتگو عبادی در مورد طولانی شدن فرآیند پرداخت در کشور صحبت کرد و همچنین اشاره کرد که پرداخت یارها اگر جاه طلب بودند باید حداقل امروز مشتریانی در اندازه شهرداری داشتند. مهدی طوبایی نیز با توجه به ساختار حاکمیتی پرداخت بانکی باید از ابزارهای بروز مالی استفاده کرد. همچنین وی به بسته شدن شبکه های قمار اشاره کرد که این وظیفه بر عهده شاپرک گذاشته شده است.

در آخر نیز بخش جدید به اسم فیناپ پلاس با حضور جواد جاویدنیا سرپرست معاونت کل دادستان کشور و فضای مجازی و امیر مستکین، دبیر ارشد دیجیاتو با محوریت فیلترینگ و احراز هویت و اطلاعات کاربران برگزار شد. جاویدنیا گفت: قوانینی در حال حاضر در حال پیاده سازی است که استارتاپ ها و کسب و کارها را در رابطه با پدیده فیلترینگ مورد حمایت قرار می دهد.

یوآیدی حامی رویداد

یوآیدی نیز با حضور در رویداد فیناپ و با دریافت نظرات متخصصین در حوزه فین تک به دغدغه های استارتاپ های فعال در این حوزه پاسخ داد. یوآیدی در بحث و تبادل نظر با کارشناسان حوزه فین تک بر حذف فرآیندهای احراز هویت طاقت فرسا در استارتاپ تأکید کرد. فعالان حوزه فین تک نیز با اشاره به ضرورت حضور کسب و کارهایی که وظیفه احراز هویت را برعهده دارند، از ویژگی های همکاری با یوآیدی پرداختند. ویژگی هایی که به آن می شود اشاره کرد: تسهیل مقیاس پذیری استارتاپ ها، بالا بردن امنیت اطلاعات و همچنین احراز دقیق هویت کاربران برای جلوگیری از کلاهبرداری است.

یوآیدی نیز با برگزاری مسابقه با رویکرد بهبود هر چه بهتر پلتفرم یوآیدی از شرکت کنندگان حاضر در رویداد دعوت به عمل آورد تا با ارائه نظرات و انتقادات خود یوآیدی را بیش از پیش در مسیر خود یاری کنند. یوآیدی به عنوان اولین سرویس احراز هویت دیجیتال کشور، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مانند Liveness Detection و Face Verification فرایند احراز هویت کاربران سامانه سجام به منظور دریافت کد بورسی و همچنین احراز هویت سامانه ثنا را به صورت بلادرنگ انجام می دهد. همچنین اخیرا از محصول احراز هویت صرافی رمز ارز نیز رونمایی کرده است. دقت فرایند احراز هویت در سرویس یوآیدی بالای ۹۹ درصد می باشد.

 

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه