هزینه احراز هویت سجام

هزینه احراز هویت سجام
هزینه احراز هویت سجام چقدر است؟ هزینه احراز هویت سجام در دفاتر پیشخوان چقدر است؟ هزینه احراز هویت سجام در خارج از کشور چقدر است؟ آیا هزینه احراز هویت سجام غیر حضوری با هزینه ثبت نام و احراز هویت سجام به صورت حضوری فرق دارد؟ این‌ها سوالاتی هستند که برای بسیاری از افراد پیش از ثبت نام و احراز هویت سجام برای دریافت کد بورسی پیش می‌آید. ما در این مطلب به طور کامل در مورد جزئیات هزینه ثبت نام در سجام پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.
فهرست مطالب

هزینه ثبت نام و احراز هویت سجام

ثبت نام در سامانه سجام بدون دریافت هزینه انجام می‌شود و رایگان است. در مورد احراز هویت سجام اما موضوع متفاوت است. در اواخر سال ۱۳۹۹، بررسی‌ها برای رایگان شدن احراز هویت سجام نتیجه نداد و قرار بر این شد که احراز هویت سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان همچنان با پرداخت هزینه انجام شود. این هزینه با توجه به نحوه انجام احراز هویت (حضوری یا اینترنتی) متفاوت است.

هزینه احراز هویت الکترونیکی سجام

هزینه احراز هویت سجام آنلاین سجام ۱۰ هزار تومان است. احراز هویت غیر حضوری سجام از طریق اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های معتبر احراز هویت از جمله یوآیدی انجام می‌شود. استفاده از خدمات آنلاین احراز هویت باعث می‌شود که هزینه رفت و آمد کاهش پیدا کند و به راحتی در منزل در هر ساعتی از شبانه‌روز کار را به‌راحتی انجام دهید. امکان احراز هویت غیر حضوری برای افراد خارج از ایران نیز وجود دارد که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

خدمات یوآیدی

یوآیدی اولین سرویس احراز هویت آنلاین در ایران است که با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته مانند تشخیص چهره و تشخیص زنده بودن، احراز هویت را در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن با بالاترین دقت انجام می‌دهد و روند کار را برای کاربران آسان می‌کند. جهت احراز هویت سجام از طریق یوآیدی کلیک کنید.

هزینه احراز هویت الکترونیکی سجام

هزینه احراز هویت در دفاتر پیشخوان

هزینه احراز هویت سجام در دفاتر پیشخوان دولت نیز مانند هزینه احراز هویت آنلاین ۱۰ هزار تومان است. اما در احراز هویت حضوری سجام، مبلغی به عنوان کارمزد پیشخوان دولت نیز دریافت می‌شود و به همین دلیل مبلغ احراز هویت سجام در دفتر پیشخوان دولت به ۱۵ هزار تومان می‌رسد. اگر ثبت نام سجام را هم به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان خدمات دولت انجام دهید، مبلغی بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان هزینه پرداخت خواهید کرد.

تعرفه احراز هویت سجام برای افراد زیر ۱۸ سال چقدر است؟

ثبت نام سجام برای افراد زیر ۱۸ سال هم هزینه دارد. هزینه احراز هویت سجام برای افرادی که به سن قانونی نرسیده‌اند، به صورت آنلاین ۱۰ هزار تومان و به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان دولت ۱۵ هزار تومان است.

هزینه احراز هویت سجام برای افراد خارج از کشور چقدر است؟

احراز هویت سجام افراد خارج از کشور به صورت رایگان انجام می‌شود. اگر فرد دارای حساب داخل ایران باشد، باید ۱۰ هزار تومان هزینه احراز هویت غیرحضوری را پرداخت کند، در غیر این صورت، ثبت نام و احراز هویت سجام برای ایرانیان خارج از کشور رایگان است.

هزینه ثبت نام سجام در کافی نت چقدر است؟

اگر ترجیح می‌دهید که ثبت نام احراز هویت سجام در منزل را انجام ندهید و برای این کار به کافی نت بروید، علاوه بر هزینه احراز هویت، هزینه کافی نت را هم باید پرداخت کنید. هزینه کافی نت‌ها متفاوت است.

سوالات متداول

احراز هویت آنلاین با مبلغ ۱۰ هزار تومان انجام می‌شود. احراز هویت سجام برای ایرانیان خارج از کشور رایگان است.

احراز هویت سجام برای ایرانیان خارج از کشور که دسترسی به پرداخت ریالی ندارند، به صورت رایگان انجام می‌شود. تعرفه احراز هویت سجام برای خارج از کشور توسط لینک‌های خاص می‌تواند رایگان محاسبه شود.

احراز هویت سجام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت همانند خدمات آنلاین است اما مبلغی به عنوان کارمز نیز دریافت می‌شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۳ میانگین: ۴.۳]

1 دیدگاه دربارهٔ «هزینه احراز هویت سجام»

  1. ۷
    سلام و خسته نباشید
    احترامأ به استحضار میرساند اینجانب محسن دانا فرزند عسکر به مدت ۸ماه در شرکت گنبدهای فیروزه ای پارس در اصفهان مجموع نمایشگاه اجلاس اصفهان در قسمت پروژه ساخت هتل و سیتی سنتر با شرکت مذکور به مدیر عاملی آقای قاسم رحیمی در سمت سرپرست کارگاه مشغول بکار بوده که متاسفانه بعد گذشت ۱۴ ماه هنوز حق و حقوق بنده پرداخت نگردیده در ضمن من حدودا دو هفته قبل از طریق سامانه شکایت کرده ولی هنوز نه پیامی برایم آمده و نه خبری که باید چکار کنم
    لذا خواهشمند است در این خصوص بنده را راهنمایی تا به حق و حقوق خود برسم .
    پیشاپیش کمال تشکر را دارد.
    باتشکر.دانا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه