ثبت نام احراز هویت سجام در منزل

ثبت نام احراز هویت سجام در منزل
احراز هویت سجام در منزل این روزها یکی از چالش‌های پیش روی بیشتر افراد است. به ویژه از وقتی که سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه بورس و فرابورس رواج بیش‌تری یافته است. فعالیت در این بازار مالی قبل از هر چیز مستلزم ثبت‌نام در یکی از کارگزاری‌های فعال و مورد تایید و همچنین سامانه سجام است. به این ترتیب امکان دریافت کد بورسی نیز از طریق سامانه سجام میسر خواهد شد. بعد از دریافت کد بورسی از طریق سایت سجام لازم است در این سایت ثبت نام کنید تا مراحل احراز هویت شما به جریان بیفتد. برای احراز هویت سجام نیز دو روش وجود دارد که در ادامه این مطلب از یو‌آیدی توضیحات کاملی درباره روش‌های احراز هویت ارائه می‌کنیم.
فهرست مطالب

روش‌های احراز هویت در سامانه سجام

برای احراز هویت سجام دو روش مراجعه به دفاتر کارگزاری و انجام احراز هویت حضوری و یا احراز هویت سجام در منزل وجود دارد.

۱. احراز هویت در دفاتر کارگزاری

یکی از روش‌های ثبت‌نام ، مراجعه حضوری به دفاتر کارگزاری است. برای این کار شما باید اول در سایت سجام رفته و ثبت‌نام کنید. سپس گزینه احراز هویت را انتخاب کنید.

احراز هویت سجام در منزل

در این مرحله می‌توانید نوع احراز هویت (حضوری و یا غیر حضوری) و نوع دفتر (کارگزاری و یا دفاتر پیشخوان) و شهر محل اقامت را انتخاب نمایید. سپس جستجو را کلیک نمایید تا آدرس مورد نظر را در اختیارتان قرار دهد.

سایت احراز هویت سجام در منزل

به خاطر داشته باشید برای تأیید هویت حتماً اصل مدارک شناسایی و کارت ملی را به همراه داشته باشید.

خدمات یوآیدی

از آنجا که هر روزه مراجعان زیادی برای انجام احراز هویت سامانه سجام به دفاتر خدمات پیشخوان دولت و یا کارگزاری‌ها مراجعه می‌کنند. با هدف کاهش مراجعات و جلوگیری از هدر رفتن وقت مراجعه‌کنندگان در صف‌های انتظار احراز هویت به صورت الکترونیکی نیز انجام می‌پذیرد.
یو‌آیدی یکی از شرکت‌های بزرگ در ارائه‌ی خدمات احراز هویت بوده و یکپارچگی، امنیت و دسترسی آسان به داده‌ها را برای احراز هویت به وجود می‌آورد. جهت احراز هویت سجام از طریق یوآیدی کلیک کنید.

۲. ثبت‌ نام و احراز هویت سجام در منزل

احراز هویت آنلاین یکی از راه‌های موجود سامانه سجام برای تأیید هویت است. این روش کار سرمایه‌گذاران را آسان کرده است، چرا که هر لحظه از شبانه‌روز که بخواهند به وسیله یک گوشی هوشمند می‌توانند ثبت نام و احراز هویت سجام در منزل را انجام دهند.
قبل از اینکه شروع به احراز هویت در اپلیکیشن‌ها کنید باید شرایط زیر را به دقت بررسی کنید و در صورت نداشتن هرکدام از آن‌ها امکان احراز هویت سجام در منزل میسر نخواهد بود.

  • فرد باید قبلا ثبت‌نام اولیه در سامانه سجام را انجام داده و کد پیگیری ۱۰ رقمی را دریافت کرده باشد.
  • متقاضی حتماً باید بالای ۱۸ سال باشد.
  • دارای کارت ملی هوشمند یا رسید آن باشد.
  • انجام احراز هویت تنها برای افراد حقیقی ایرانی امکان‌پذیر است.
  • تمامی اطلاعات ثبت شده توسط افراد حقیقی (عکس، فیلم، مدارک) باید مربوط به خود شخص باشد.
  • احراز هویت سجام در منزل نیز باید توسط خود فرد صورت بگیرد. زیرا در صورت وجود مغایرت در اطلاعات، احراز هویت با مشکل روبرو خواهد شد. البته امکان انجام احراز هویت با گوشی هوشمند شخص دیگر وجود دارد، اما مراحل باید توسط متقاضی طی شوند.
  • برای انجام ثبت‌نام احراز هویت در منزل اپلکیشن‌های مختلفی در دسترس هستند که روند مشخص و یکسانی برای احراز هویت انجام می‌دهند.

در ادامه به آموزش مراحل گام به گام احراز هویت سجام در منزل را خواهیم پرداخت:

بیشتر بخوانید:

ثبت نام سجام برای افراد زیر 18 سال

پرداخت هزینه ثبت نام چگونه انجام می‌شود؟

 پرداخت هزینه احراز هویت در منزل از طریق اپلیکیشنی که در آن قصد احراز هویت دارید انجام می‌پذیرد. البته با توجه به برنامه‌ای که استفاده می‌کنید ممکن است پرداخت هزینه مابین هر کدام از مراحل گفته شده باشد.

از چه راه‌هایی می‌توان برای احراز هویت سجام در منزل اقدام کرد؟

احراز هویت سجام به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که در ادامه به برخی از راهکارهایی که کارایی بالایی دارند، می‌پردازیم.

احراز هویت سجام از طریق یوآیدی

یوآیدی زیرساخت های لازم برای دسترسی آسان و سریع کاربران را به احراز هویت فراهم می‌آورد. api احراز هویت یوآیدی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای احراز هویت کاربر استفاده می‌کند که در بسیاری از کسب‌وکارها کاربرد دارد.

احراز هویت سجام در خانه

اپلیکیشن آپ

این اپلیکیشن دسترسی آسان برای احراز هویت سجام در منزل را به شما ارائه می‌دهد، همچنین می‌توانید از سایر مزیت‌های این اپلیکیشن با سرعت بالا استفاده و لذت ببرید.

سایت کارگزاری کارآمد

 یکی از بهترین سایت‌های احراز هویت سجام، کارگزاری کارآمد است. این سایت بسیار راحت و واضح تمام مراحل احراز هویت را به شما توضیح می‌دهد و می‌توانید به سادگی از این برنامه استفاده کنید.
البته این کارگزاری هزینه کامل، یعنی ۱۰ هزار تومانی احراز هویت را دریافت می‌کند، ولی اگر احراز هویت شما تأیید نشد می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای، دوباره احراز هویت خود را انجام دهید. البته سقف سه بار برای احراز هویت غیر حضوری وجود دارد. اگر فردی به هر دلیلی نتواند بعد از سه بار احراز هویت آنلاین خود را انجام دهد، باید به مراکز احراز هویت حضوری مراجعه کند.

هزینه احراز هویت سجام در منزل

بیشتر بخوانید: هزینه احراز هویت سجام

کارگزاری اقتصاد بیدار

یکی دیگر از سایت‌های خوب برای احراز هویت، کارگزاری اقتصاد بیدار است. این سایت برای احراز هویت کارگزاری و ثبت نام در سجام هیچ مبلغی از شما دریافت نمی‌کند.
یکی از جالب‌ترین مزیت‌های این کارگزاری این است که در انتهای احراز هویت کارگزاری به شما ۲ سهم از صندوق ارزش به شما هدیه می‌دهد. برنامه کارگزاری اقتصاد بیدار در نسخه وب موجود است.

ثبت نام احراز هویت سجام در منزل

کارگزاری بانک کشاورزی

این کارگزاری مناسب کسانی است که علاقه‌ای به نصب برنامه ندارند. این کارگزاری اپلیکیشن خاصی را برای احراز هویت سجام در منزل ارائه نمی‌دهد. کافی است با مراجعه به سایت این کارگزاری و با کلیک کردن روی گزینه شروع احراز هویت، احراز هویت خود را انجام دهید.

روش‌های احراز هویت در سامانه سجام

سوالات متداول

اپلیکیشن‌ آپ به شما این امکان را می‌دهند که ۳ بار تلاش کنید و مشکلات گفته شده در ویدیو را حل کنید.

بله، به دلایل امنیتی و جلوگیری از جعل هویت، احراز هویت تنها با فیلم سلفی امکان‌پذیر بوده و عکس قابل قبول نمی‌باشد.

خیر، ویدئو شما، پس از تایید و احراز هویت، به منظور پیگیری‌های بعدی، در سرور‌های امن شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ذخیره شده و امکان دسترسی غیرمجاز به آن‌ها وجود ندارد. در واقع، این ویدئوی سلفی کدگذاری شده و بوسیله هوش مصنوعی با تصویر مدارک شناسایی مطابقت داده می‌شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱ میانگین: ۱]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه