معرفی تیم یوآیدی: دپارتمان هوش مصنوعی

دورهمی
فهرست مطالب

دپارتمان هوش مصنوعی (AI) یوآیدی متشکل از ۶ عضو و با سرپرستی دکتر محمد اکبری در زمینه های تشخیص زنده بودن چهره کاربر (Liveness Detection)، تشخیص حرکت (Action Detection)، تطابق چهره، تشخیص صدا (Voice Detection) و بهینه سازی الگوریتم های مورد استفاده در سرویس احراز هویت دیجیتال یوآیدی فعالیت می کند.

متخصصان دپارتمان هوش مصنوعی، با Train کردن داده ها، همواره در حال بهبود هرچه بیشتر الگوها و الگوریتم های هوش مصنوعی و تحقیق و پژوهش در زمینه هوش مصنوعی و احراز هویت دیجیتال با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی می باشند. از این جهت، دپارتمان هوش مصنوعی، از نظر علمی پیشرو در این زمینه و در لبه علم روز دنیا قرار دارد. در این پست به معرفی اعضای دپارتمان هوش مصنوعی خواهیم پرداخت.

محمد اکبری

دکتر محمد اکبری، دانش آموخته دانشگاه UCL لندن و دانشگاه NYU آمریکا و عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر می باشد. دکتر اکبری سابقه فعالیت در شرکت چند ملیتی SAP و همکاری با شرکت های Nvidia و گوگل را در کارنامه خود دارد. شرکت SAP یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه اتوماسیون اداری در دنیا است. از این جهت که یک شرکت چند ملیتی است.

دکتر اکبری تاکید خاصی بر همکاری تیمی بین اعضای تیم و پویایی تیم دارد. نظر وی در مورد همکاری تیمی در شرکت های فعال در خارج از ایران این است که “در خارج از کشور مهمترین مسئله همکاری تیمی است. یعنی در شرکتهای بزرگ اگر نتوانید در فرآیندهای تیمی مخلوط شوید، کار برای شما خیلی سخت می شود و این مسئله خصوصا در شرکت های چند ملیتی پررنگ‌تر است. دکتر محمد اکبری هم اکنون سرپرستی دپارتمان هوش مصنوعی یوآیدی را بر عهده دارد.

مرضیه عقبایی

کارشناسی ارشد نرم افزار و متخصص هوش مصنوعی است و در بخش تشخیص حرکت و تطابق چهره فعالیت می کند.

آرین صباغی

دانشجوی کارشناسی ارشد رشته برق در دانشگاه امیر کبیر و متخصص هوش مصنوعی می باشد. وی در بخش Liveness Detection و محصول API بخش هوش مصنوعی یوآیدی فعالیت می کند.

ایمان شهریاری

کارشناسی ارشد هوش مصنوعی و حوزه فعالیت وی در بخش Voice Recognition در یوآیدی فعالیت می کند.

سپیده آقا ابراهیمی

کارشناسی ارشد هوش مصنوعی است و در بخش بینایی ماشین فعالیت می نماید.

احمد شعبانی

کارشناسی ارشد الکترونیک دیجیتال می باشد و در بخش بینایی ماشین در دپارتمان هوش مصنوعی فعالیت می کند.

به منظور آشنایی بیشتر با اعضای تیم هوش مصنوعی یوآیدی، این گزارش ویدیویی را مشاهده نمایید:

سرویس احراز هویت دیجیتال یوآیدی با بهره گیری از تکنولوژی و علم روز، با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، فرایند احراز هویت سجام برای دریافت کد بورسی و احراز هویت سامانه ثنا به منظور استفاده کاربران از خدمات قوه قضاییه به صورت غیرحضوری را انجام می دهد.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۲ میانگین: ۴]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه