ارزش های یوآیدی: ۵. اولویت مشتری

اولویت مشتری
فهرست مطالب

صاحبان مشاغل می خواهند شرکتشان شناخته شود. آنها همه تلاش خود را می کنند تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنند و آنها را به عنوان مشتریان وفادار خود جلب کنند. سوال این است که چگونه مردم باید کاری را که شرکت شما انجام می دهد دوست داشته باشند. پاسخ فقط مربوط به محصول یا خدماتی نیست که ارائه می دهید، بلکه نحوه رفتار شما با مشتریان است. ما رویکرد ابتدا مشتری یا اولویت مشتری را به شما ارائه می دهیم.

شرکت های موفق تعادل بین اولویت بندی نیازهای مشتری و رسیدن به اهداف تجاری را پیدا می کنند. آنها استراتژی های موثر ابتدا مشتری را ایجاد می کنند که هم به نفع کارمندان و هم به نفع مشتریانشان است.

استراتژی اولویت مشتری چیست؟

ابتدا مشتری به این معنی است که یک شرکت نیازهای مشتری را اول از هر چیز دیگری قرار دهد.

یک شرکت مشتری محور تلاش می کند تا افرادی را که از محصول یا خدمات آنها استفاده می کنند درک کند و سپس متناسب با نیازهای آنها سازگار می شود. تعریف اصلی ابتدا مشتری این است که تجارت با در نظر گرفتن مشتری، محصولات، خدمات، مراقبت از مشتری و استراتژی کلی آن را تعیین می نماید.

استراتژی اولویت مشتری (ابتدا مشتری) یک طرح تجاری متمرکز بر پاسخگویی به نیازهای مشتری و ایجاد تجارب جذاب برند است. در این استراتژی، برنامه ها از خدمات یا ویژگی های خاصی استفاده می کنند که ارزش شرکت را از نظر مشتری افزایش می دهند. این کار یک رابطه سودمند متقابل بین مشتری و شرکت ایجاد می کند و همه ذینفعان را از روند کار راضی می کند.

بهترین استراتژی های اولویت مشتری، بر نیازهای مشتری و کارمند متمرکز است.

اولویت مشتری فقط یک استراتژی نیست. بلکه کل ذهنیت یک کسب و کار است که تجربه مثبت مشتری را در هر مرحله از سفر مشتری ایجاد می کند.

بسیاری از مردم فکر می کنند که اولویت قرار دادن مشتری و پیروی از استراتژی ” همیشه حق با مشتری است” یکسان است. مطمئناً، هر دو استراتژی یک هدف دارند – رضایت بالای مشتری. اما این بدان معنا نیست که آنها مفهوم مشابه دارند.

برند و بازاریابی به سرعت در حال تغییر است تا متناسب با یک بازار همیشه در حال تحول باشد. در میان آخرین روندها علاقه روزافزون به سفارشی سازی، پاسخی به مشتریانی است که به طور فزاینده ای خواهان راه های جدیدی برای احساس خاص بودن و “دیده شدن” توسط شرکت های بزرگ هستند.

کوکاکولا با سفارشی سازی در سال ۲۰۱۴ با راه اندازی کمپین Share a Coke، که بطری هایی با نام های معروف و سخنان محاوره ای را القا می کرد، مشتریان زیادی را به جستجوی بطری هایی با نام خود یا عزیزان ترغیب کرد. از آن زمان هجوم واقعی محصولات سفارشی اتفاق افتاد. شامپو، ویتامین ها، بسته های غذایی، لباس و سایر موارد.

سفارشی سازی یک روند جدید است که در بین مشتریان محبوب است و می تواند به کسب و کار شما کمک کند.

اگر مشتری را اولویت خود قرار دهید، هر کاری را به نفع مشتری انجام می دهید. به این ترتیب وفاداری و رضایت مشتری در حال رشد خواهد بود. این امر منجر به مراجعه بیشتر مشتریان می شود. شرکت های مشتری مدار، برای سفارشی سازی محصول با مشتریان خود گفتگو می کنند تا به آنها در بیان نیازهایشان کمک کنند. پیشنهاد دقیقی را که این نیازها را برآورده می کند شناسایی کنند و محصولات سفارشی برای آنها بسازند.

اولویت مشتری

سرویس احراز هویت دیجیتال یوآیدی، با احراز هویت سجام و احراز هویت سامانه ثنا، با رویکرد اولویت رضایت مشتری، محصولات و خدمات خود را طبق سفارش مشتری ارائه می کند. به این معنا که هنگام جلسه قرارداد با مشتری و خریدار خدمات سرویس یوآیدی، هسته سرویس خود را با انتظارات مشتری هماهنگ کرده و محصول نهایی را مطابق با سلیقه و خواست مشتری طرف قرارداد ارائه می دهد.

سفارشی سازی خدمت برای مشتری و رویکرد ابتدا مشتری، یکی از ارزش های یوآیدی محسوب می شود. یوآیدی با تکیه و افتخار به رضایت مشتری، این دستاورد ارزشمند خود را ارج می نهد و درصدد جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری خود کوشا است.

KPIها و ارزش هایی که یوآیدی خود را بر اساس آنها مورد بررسی قرار می دهد، عبارتند از:

  1. خودپروری؛ یادگیری اصل کار است
  2. کار تیمی، لازمه ادامه حیات کسب و کارها
  3. فرهنگ کشف نوآورانه، خلاقیت و نوآوری در سازمان
  4. تمرکز بر تأثیر بر جامعه با تفکر بزرگ و باز
  5. اول مشتری؛ سفارشی سازی خدمات بر اساس نیاز مشتری
برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۱ میانگین: ۵]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه