ارزش های یوآیدی: ۴. تاثیر بر جامعه با تفکر بزرگ و باز

تأثیر بر جامعه با تفکر بزرگ و باز
فهرست مطالب

ما خیلی بیشتر از آنچه در مورد خودمان درک می کنیم هستیم. افکاری که ما را احاطه کرده اند اندک هستند و این دقیقا همان چیزی است که تفاوت را ایجاد می کند. افراد موفق چند برابر دیگران تفکر بزرگ تری دارند. به گفته افرادی که به موفقیت های بزرگ رسیده اند، عامل اصلی برای رسیدن به این جایگاهها صرفا تصور جایگاه و تمایل به آن بوده است.

در کنار تلاش، باید آرزوی رسیدن به اوج را هم داشت. موفقیت عمدتا به موقعیت ها یا هوش، یا استعداد ذاتی بستگی ندارد. با این حال، این یک انتخاب است. می توان انتخاب کرد که تا چند سال آینده، موفقیتهای ما به چه اندازه بزرگ باشند. هر شخص یا سازمانی به اندازه هدفی که دارد پیشرفت می کند. نه بیشتر.

شکستن مرزهای ذهن، هنر گمشده تفکر بزرگ

دیدن تصویر بزرگتر نیازمند درک اتفاقاتی است که در سازمان می افتد. تشویق کارمندان برای تجربه سایر بخشهای تجارت شما به آنها کمک می کند تا درک کنند که چگونه نقش و تیم آنها از پایین به بالا در سازمان تاثیر دارد. آنها می توانند درکی از این داشته باشند که تجارت از چندین عنصر به هم وابسته تشکیل شده است و هر كدام از کارمندان نقشی حیاتی در دستیابی به اهداف سازمان دارند.

چگونه بینش استراتژیک پیدا کنیم

هدف تفکر استراتژیک، یافتن بینش استراتژیک در مورد این مسئله است که در کدام بازارها باید رقابت کرد و از کدام بازارها باید خودداری کرد. بینش استراتژیک مرزهای جدا کننده بازارهای جذاب از بازارهای غیر جذاب را توصیف می کند. به عنوان مثال، Amazon.com Inc این بینش استراتژیک را داشت که می توان با سرمایه گذاری خود در زیرساخت های محاسبات با قابلیت های بی نظیر تجارت الکترونیکی خود، برای ایجاد یک تجارت جدید جذاب با ارائه خدمات رایانش ابری خدمات وب آمازون مشتریان خود را جذب کند.

ارزش چهارم یوآیدی

بزرگ فکر کن، کوچک رفتار کن

برای تاثیرگذاری بر فرهنگ تفکر بزرگ، رهبران و کارمندان، به عنوان یک مجموعه، نیاز به همسویی، توانمند سازی و انطباق دارند. افکار بزرگ برای عملی شدن باید به اهداف کوچک و کوتاه مدت تقسیم شوند. این تقسیم بندی اهداف را ملموس تر می کند. ملموس شدن اهداف در تلاش بیشتر و ایجاد انگیزه برای نیل به هدف بسیار تاثیرگذار می باشد.

خلاقیت چیزی است که هرکسی می تواند آن را پرورش دهد. روانشناس، رابرت اپستین، تحقیقاتی را در دانشگاه کالیفرنیا انجام داد تا نشان دهد وقتی چهار مجموعه مهارت را تقویت کنید، خلاقیت می تواند به یک عادت تبدیل شود:

  • گرفتن ایده های جدید
  • کارهای چالش برانگیز
  • گسترش دانش خود
  • خودتان را با چیزها و افراد جالب احاطه کنید

“خلاقیت در مورد همکاری است. من عاشق بحث و گفتگو درباره ایده های اولیه خودم با هم تیمی ها و یک مکالمه آزاد هستم که در آن مفاهیم و امکانات مختلف را بررسی می کنیم. به ناچار کسی چیزی را به ذهنم خطور می کند که فکرش را نمی کردم و این می تواند راهی کاملاً جدید برای کشف ایجاد کند. “

– لورن مون، مدیر بازاریابی محصولات

افراد زیادی در جهان وجود دارند که به نظر می رسد دارای یک استعداد ذاتی و خلاق هستند. لحظات کوچک خلاقیت، تاثیر زیادی دارد. خلاقیت یک پروژه یکبار مصرف یا یک لحظه زودگذر در زمان نیست. یک سازگاری، اتصال و چالش است. خلاقیت، کار کردن، استراحت و تکرار یک عمل تا زمانی است که کار خود را کامل کنید. بنابراین برای شروع یک کار، پروژه یا ایده بزرگ، قدم های کوچکی را بردارید که منجر به شاهکار خود شما برای اشتراک با دنیا می شود.

جادوی تفکر بزرگ در یوآیدی

در یوآیدی، آشنایی کارکنان با هدف گذاری های صحیح، تفکر بزرگ و معقول سبب ایجاد تصویر ذهنی بزرگتر در آنها شده و در نتیجه آنها را به تفکر درباره اهداف بزرگ سوق می دهد. ایجاد تصویری از اهداف بزرگ سیستم در ذهن کارمندان، حس مسئولیت و تلاش دلسوزانه برای رسیدن به موفقیتها را به همراه دارد.

یوآیدی با هدف گذاری های صحیح، تفکر بزرگ و معقول سعی در برطرف کردن مشکل بزرگ هموطنان خود، یعنی مراجعه حضوری دارد. حذف مراجعه حضوری برای مردم ما اهمیت حیاتی دارد. با توجه به شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه این اهمیت چند برابر می نماید. ما قدم های موفقی را در این راه برداشته ایم. احراز هویت سجام برای دریافت کد بورسی و احراز هویت سامانه ثنا با ویژگی های بیومتریک چهره، دیجیتال و به صورت غیرحضوری نمونه این اقدامات می باشند.

KPIها و ارزش هایی که یوآیدی خود را بر اساس آنها مورد بررسی قرار می دهد، عبارتند از:

  1. خودپروری؛ یادگیری اصل کار است
  2. کار تیمی، لازمه ادامه حیات کسب و کارها
  3. فرهنگ کشف نوآورانه، خلاقیت و نوآوری در سازمان
  4. تمرکز بر تأثیر بر جامعه با تفکر بزرگ و باز
  5. اول مشتری؛ سفارشی سازی خدمات بر اساس نیاز مشتری
برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه