ارزش های یوآیدی: ۱. خودپروری؛ یادگیری اصل کار است

خودپروری
فهرست مطالب

تعریف خودپروری کاملاً قابل توضیح است: خودپروری عبارت است از بهبود دانش ، وضعیت یا شخصیت فرد با تلاش خود. این تلاش برای بهتر کردن خود در هر جنبه از زندگی است.

اهمیت خودپروری

خودپروری و خودسازی به شما امکان می دهد مهارت ها و نظم و انضباط خود را ایجاد کنید و بهبود ببخشید تا همه اینها را ممکن کنید. بعضی اوقات ایجاد تغییرات موفقیت آمیز در عمل شما نیاز به ایجاد تغییراتی در خودتان نیز دارد.

شرکت چه اقداماتی را در جهت خودپروری کارکنان می تواند انجام دهد؟

اولین و مهمترین نقش سازمان این است که به کارکنان کمک کند تا اهمیت بهبود خود را درک کنند. هیچ فشاری به کارکنان کمک نمی کند. مگر این که خود آنها به این درک برسند. شرکت باید به کارمندان خود کمک کند تا درک کنند که چگونه بهبود مستمر خود، به آنها کمک می کند تا چالش های بزرگتری را در زندگی بپذیرند و رو به جلو هدایت شوند. صرف ارسال ایمیل و انتظار داشتن از همه کارمندان برای شرکت در برنامه های آموزشی یا سمینارها کار ضعیفی است.

شرکتها باید به کارمندان خود انگیزه دهند تا از طریق سایت های مختلف مرتبط ، خود را در معرض فناوری ها و نرم افزارهای جدید قرار دهند. در سناریوی امروز ، اینترنت در واقع بهترین دوست است. نباید در موقعیتی که اطلاعات فقط با یک کلیک فاصله دارند در جایی دیگر به دنبال آنها برویم.

سازمان در ایجاد انگیزه در کارکنان خود برای بهبود مستمر خود نقش اساسی دارد

سازمان ها و شرکتها باید یک محیط سالم در محل کار ایجاد کنند که کارکنان برای ارتقای مداوم دانش خود به یکدیگر انگیزه دهند. شرکت ها کارمندان خود را تشویق کنند تا تجربیات و دانش خود را با یکدیگر در میان بگذارند. کارمندان خود را به این درک برسانند که دانش چیزی است که هرگز نمی توان آن را دزدید. دانش آنها همیشه با آنها خواهد بود. اما اگر به اشتراک گذاشته شود قطعاً با گذشت زمان رشد می کند. شرکت ها می توانند به کارمندان خود انگیزه دهند تا از تخصص و دانش یکدیگر بهره مند شوند. اگر کسی چیزی را نمی داند ، از او بخواهند با همکارانش در تماس باشد که به نوبه خود می توانند او را بیشتر راهنمایی کنند. هیچ چیز بهتر از این نیست که کارمندان بین خود بحث کنند و دائماً خود را بهبود بخشند.

مدیران شرکتها باید کارمندانی را که دائماً دانش خود را ارتقا می دهند تشویق کنند. یک فرد باید برخی از مزایای خودپروری را در سازمان مربوطه خود ببیند. اگر فردی وقت خود را برای یادگیری چیزهای جدید سرمایه گذاری می کند ، باید از مزایای آن بهره‌مند شود. مدیران باید به کارمندان خود احساس خاص بودن دهند و آنها را تشویق کنند تا به طور مداوم دانش خود را ارتقا دهند که در نهایت به آنها کمک می کند تا خوب کار کنند و جایگاه خاص خودشان را بدست آورند.

یوآیدی و ارتباط شرکت با خودپروری کارمندان

خودپروری کارمندان اولین اولویت شرکت یوآیدی می باشد. یوآیدی به منظور پرورش استعداد و یادگیری بیشتر کارکنان و ارتقای دانش، تسهیلاتی را در نظر گرفته است. علاوه بر تسهیلاتی که باعث تشویق کارمندان به یادگیری بیشتر آنها می شود، این شرکت با کارکنان خود ارتباط برقرار کرده و وضعیت روحی آنها را بررسی کرده و در صورت لزوم به آنها کمک می کند. روحیه کارکنان بر تمرکز آنها و در نتیجه کار و یادگیری آنها بسیار تاثیرگذار است.

خودپروری

شرکت یوآیدی به عنوان یک استارتاپ بر لزوم یادگیری هرچه بیشتر کارکنان خود تاکید دارد. این شرکت علاوه بر تسهیلات، مزایایی را برای کارکنان فعال در جهت گذارندن دوره های مربوط به حیطه کاری خود در نظر گرفته که این امر نیز در افزایش روحیه یادگیری در کارمندان بسیار موثر می باشد. به اعتقاد یوآیدی، یادگیری لازمه کار بهتر و موثرتر می باشد.

یوآیدی با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی، سرویس احراز هویت غیرحضوری خود را در اپلیکیشن هایی نظیر آپ و ۷۲۴ به منظور احراز هویت کاربران جهت دریافت کد بورسی و همچنین احراز هویت سامانه ثنا در کوتاهترین زمان و به صورت بلادرنگ انجام می دهد. کارکنان سخت کوش یوآیدی پیوسته در پرورش استعداد خود و افزایش دانش خود برای انجام این امر مهم هستند.

سعی ما در استارتاپ یوآیدی، بهینه شدن هرچه بیشتر کیفیت ارتباط و ایده پردازی کارکنان بر اساس این ارزشها است.

KPIها و ارزش هایی که یوآیدی خود را بر اساس آنها مورد بررسی قرار می دهد، عبارتند از:

  1. خودپروری؛ یادگیری اصل کار است
  2. کار تیمی، لازمه ادامه حیات کسب و کارها
  3. فرهنگ کشف نوآورانه، خلاقیت و نوآوری در سازمان
  4. تمرکز بر تأثیر بر جامعه با تفکر بزرگ و باز
  5. اول مشتری؛ سفارشی سازی خدمات بر اساس نیاز مشتری
برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه