بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا

احراز هویت
فهرست مطالب

امروزه احراز هویت یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سیستم و سازمانی را تشکیل می‌دهد. از این رو آشنایی با بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا نیز خالی از لطف نخواهد بود. از این رو در این مطلب قصد داریم شما را با بزرگترین شرکت‌های احراز هویت کل جهان آشنا کنیم. برای شناسایی این شرکت‌ها همراه ما باشید.

اما قبل از این‌که بخواهیم بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا را بشناسیم، شاید بهتر باشد که نگاه کوتاهی بر تعریف احراز هویت و تفاوت آن با سایر اصطلاحات مشابه مانند تایید هویت داشته باشیم.

احراز هویت چیست؟

احراز هویت به نرم افزاری اشاره دارد که کسب‌وکارها استفاده می‌کنند تا اطمینان یابند اطلاعاتی که از کاربر/ مشتری دریافت کردند، توسط همان کاربر/ مشتری اصلی ارائه شده است. این فرایند پیچیده ای است که در آن، تایید هویت فرد فقط با تحلیل داده‌های زیست‌سنجی امکان‌پذیر است.

در کسب‌وکارها و خدمات مالی، به ویژه خدماتی که با مشتریان بین‌المللی سروکار دارد، از جمله پردازشگرهای کارت اعتباری، ارائه دهندگان حساب بازرگانی یا موسسات بانکداری، ابزارهای تایید هویت به ارائه محیط دیجیتالی امن و ایمن کمک می‌کند.

تفاوت بین تایید هویت و تایید آی‌دی چیست؟

ممکن است درک تفاوت بین این دو عبارت سخت باشد اما تمایز بین آنها برای بهینه‌سازی مدیریت دسترسی، الزامی است.

تایید هویت شامل جمع‌آوری اطلاعات شخصی افراد و مقایسه اطلاعات زیست‌سنجی آنها با پایگاه داده‌هایی است که شامل تطبیق‌های احتمالی با هویت آنهاست تا بتوان به این وسیله، هویت فرد را تایید کرد.

“تایید آی‌دی” به سادگی به این معنی است که از مصرف‌کننده بخواهید یک فرم هویت ارائه کند تا ثابت کند که چه کسی است؟

بزرگترین شرکت های احراز هویت در سال ۲۰۲۱

در ادامه این مطلب، بعضی از ارائه‌دهندگان برجسته خدمات احراز هویت که امروزه در دنیا فعال هستند را معرفی کرده‌ایم. با بیش از ۶۰ محصول با کیفیتی که در اینجا فهرست شده است، می توانیم میزان فعال بودن این خدمت در دنیا را ببینیم.

۱) جومیو (Jumio)

جومیو خدمات “هویت مورد اعتماد نتوریفای” را فراهم می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند به وسیله آن کلاهبرداری را کاهش داده و مبادلات مورد نظر مشتری را افزایش دهند، در حالی که تجربه‌ای یکپارچه برای مشتری فراهم می‌کنند. با استفاده از خدمات “هویت مورد اعتماد نتوریفای” مشتریان می‌توانند به طور کامل تایید هویت شوند به گونه‌ای که مناسب با الزامات خاص تجاری مورد نظر آنها باشد.

۲) سیستم‌های میتک (Mitek systems)

تایید آی‌دی سبب می‌شود برندها با ایمنی به مشتریان جدید و معاملاتی با ارزش بالای کامل در کانال تایید سند هویت دیجیتالی دست یابند. “تایید موبایل” جامع‌ترین بررسی‌ها در تایید هویت را انجام می‌دهد و سند هویت را ارزیابی می‌کند تا صحت آن را تعیین کند و نشان دهد آیا تغییری در سند هویت ایجاد شده است یا خیر.

۳) ترولیو (Trulioo)

ترولیو دقیق‌ترین و جامع‌ترین پیشنهاد تایید هویت جهانی در بازار را فراهم می‌کند. ترولیو با استفاده از یک API، پورتال تکی می‌تواند همه الزامات تایید هویت شما در رابطه با مقررات AML/ KYC را انجام دهد و دسترسی امنی به بیش از ۵ میلیون هویت در سراسر جهان برایتان فراهم کند.

هدف ترولیو ساخت محصولاتی است که چالش‌های تایید هویت آنلاین را به گونه‌ای حل و فصل کند که برای شرکت‌های کوچک و متوسط (SME) و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، در دسترس باشد.

۴) شرکت خدمات کامپیوتر (CSI)

صرف‌نظر از اینکه شما یک شرکت بیمه، یک کسب‌وکار خدمات پولی یا در هر صنعت دیگری باشید، ابزارهای تایید هویت “شرکت خدمات کامپیوتر” به کسب‌وکار شما کمک می‌کند چالش‌های خود در رابطه با پهنای باند داخلی را حل کنید. مقیاس و حجم را نیز با استفاده از قابلیت واسطه‌ای برنامه اپلیکیشن زمان واقعی، می‌توانید بهتر مدیریت کنید.

۵) اکسپرین (Experian)

با  استفاده از ابزارهای داده‌ محور می‌توانید کلاهبردار را سریع‌تر دستگیر کنید و مطمئن شوید وظایف خود در رابطه با تبعیت از قوانین را انجام می‌دهید. بهره‌وری را همزمان با تبعیت از مقررات به دست آورید. زمان و منابع ارزشمند خود را صرف مرور اپلیکیشن‌های قانونی و تایید مشتریان جدید کنید. هویت‌های ساختگی و بداندیش را شناسایی کنید، خالی شدن کارت‌های اعتباری و زیان ناشی از کلاهبرداری را کاهش دهید.

۶) ترنس یونین (TransUnion)

در جهان سرعتی و مشتری محور امروزی، داشتن توانایی تصمیم‌گیری در کسری از ثانیه، الزامی است. مصرف‌کنندگان و شهروندان نمی‌خواهند منتظر بمانند یا با سختی زیادی برای دسترسی به محصولات و خدمات مواجه شوند.

تصمیمات هویت “ترنس یونین” شما را قادر می‌سازد به شکل موثری و در زمان واقعی، کاربران خوب را از کلاهبرداران متمایز کنید و هویت‌ها را بررسی و تایید کنید تا بتوانید با اطمینان، کسب‌وکار خود را رو به جلو حرکت دهید. این خدمت توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

احراز هویت
احراز هویت

۷) گروه جی بی (GB Group)

جی‌بی‌جی گلوبال آی‌دی تری می‌تواند تقریبا هویت هر کسی را در هر جایی از جهان در هر زمانی بررسی کند. جی‌بی‌جی گلوبال آی‌دی تری پروفایل گسترده‌ای از بررسی‌های آی‌دی را پیشنهاد می‌دهد که می‌تواند ترکیب شود یا به شکل فردی استفاده شود تا متناسب با نیازهای فردی کسب‌وکارتان باشد.

۸) لکسیس نکسیس (Lexis Nexis)

پیشنهادات لکسیس نکسیس درباره ریسک 

ما ابزارهایی برای ایجاد رویکردی لایه‌لایه و جامع ارائه می‌کنیم یا می‌توانیم به سادگی چارچوب قبلی که برای مدیریت هویت استفاده می‌کردید را به کار بگیریم تا تایید سند هویت را برایتان انجام دهیم، به گونه‌ای که تغییرات ایجاد شده در ظاهر آی‌دی را نیز نشان دهد.

۹) دیجیتال آی‌دی (Digital ID)

از دیجیتال‌ آی‌دی برای تایید مشتریان خود استفاده کنید و اسناد هویت آنها را مطابق با سوابق صدور آن در استرالیا چک کنید. دیجیتال آی‌دی سبب می‌شود پذیرش سازمانی مشتریان شما سریع‌تر انجام شود و نرخ ترک شرکت توسط مشتریان و هزینه تایید هویت کاهش یابد.

۱۰) آیدولوژی (IDology)

شرکت آیدولوژی پیشنهاداتی در فناوری زمان واقعی ارائه می‌کند که هویت و سن مصرف‌کنندگانی که حضور ندارند را بررسی می‌کند تا درآمد ایجاد کند، هزینه‌ها را کاهش دهد، تبعیت از مقررات را انجام دهد و از کلاهبرداری پیشگیری کند.

آیدولوژی تنها ارائه‌دهنده خدمات در این زمینه است که یک مدل خود خدماتی پیشنهاد می‌کند که کسب‌وکارها با استفاده از آن می‌توانند فرایند تایید هویت مشتریان خود را مطابق با تقاضای آنها کنترل کنند، بدون اینکه نیازی به کمک خارجی یا منابع آی‌تی داخلی باشد. این فناوری توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

۱۱) ملیسا (Melissa)

داده بد به معنی کسب‌وکار بد است. ملیسا به سازمان‌ها کمک می‌کند پروفایل سازی، پاکسازی و تایید هویت را انجام دهند. همچنین فریبکاری را آشکار سازند و همه داده‌های افراد خود را توسعه دهند (نام، آدرس، ایمیل، و شماره تلفن) و خدمات دیگری را نیز در بر می‌گیرند.

سازمان‌ها با استفاده از این اطلاعات تمیز، صحیح و به روز که درباره مشتریان در دست دارند می‌توانند “بیگ دیتا” را تبدیل به پول کنند، فروش و بازاریابی خود را بهبود دهند، هزینه‌ها را کاهش دهند و افق دید کسب‌وکار خود را توسعه دهند.

۱۲) آنفیدو (Onfido)

آنفیدو از یادگیری ماشین استفاده می‌کند تا به بیش از ۱۵۰۰ شرکت کمک کند هویت کاربران خود را به شکل آنلاین بررسی کنند. فناوری ما صحت سند هویت کاربر را بررسی کرده و آن را با داده‌های زیست‌سنجی چهره آنها مقایسه می‌کند. هدف ما این است که از تحقیقات پیشرفته امروزی برای ساخت محصولات ساده و قدرتمندی استفاده کنیم که اعتماد، شمول، و امنیت را به صورت آنلاین تامین می‌کند.

۱۳) اکوئیفاکس (Equifax)

تایید هویت در مرکز خدمات آی‌دی ماتریکس جای دارد و می‌تواند الزامات تبعیت از قوانین و الزامات کسب‌وکار شما را پیکربندی کند. با استفاده از رویکردی مبتنی بر ریسک می‌توانید مشخص کنید کدام منابع داده‌ برای بررسی هویت جستجو می‌شود، چه قوانینی نتیجه موفقیت‌آمیز را تعیین می‌کند و جریان کاری کاربر به چه ترتیب است. به کمک آن همچنین می‌توانید مشخص کنید که کسب‌وکار شما فرایندهای بررسی هویت را به طور کامل کنترل می‌کند یا خیر؟

۱۴) میکروبیلت (MicroBilt)

بررسی هویت، ترکیب منحصر به فردی از منابع مهم صنعت را پیشنهاد می‌دهد و تحلیل‌ پیچیده‌ای برای بررسی اطلاعات قابل‌شناسایی فردی مشتری (PII) انجام می‌دهد. همچنین امتیاز کلاهبرداری را نیز تعیین می‌کند که ریسک کلاهبرداری هویت توسط متقاضی را بررسی کند. این راهکار می‌تواند به عنوان یک محصول خودکفا به کار رود یا به شکل بخشی یکپارچه از پلتفرم پذیره نویسی وام‌دهی کوتاه مدت میکروبیلت ارائه شود.

۱۵) کراس مچ (Crossmatch)

راهکارهای کراس مچ چالش‌های امنیتی و مدیریت هویت را برای صدها میلیون کاربر در سراسر جهان حل و فصل می‌کند. راهکار ترکیبی ما برای تایید هویت که با عنوان “دیجیتال پرسونا” ارائه می‌شود قصد دارد مجموعه بهینه‌ای از عوامل تایید هویت را به کار گیرد تا الزامات منحصر به فرد ریسک را در بر گیرد و پوشش کاملی از تایید هویت شرکت را ارائه کند.

۱۶) آی‌دی‌مریت (IDMERIT)

آی‌دی مریت داده‌های سنتی را به کار می‌برد که شامل فایل‌های اعتباری، سوابق عمومی و داده‌های دولتی برای بررسی هویت افراد و نهادهای تجاری است. این پلتفرم از اطلاعات دقیقی که ارائه‌کنندگان لاگین اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایل، شبکه‌های تبلیغاتی، شبکه‌های اجتماعی و و‌ب‌سایت‌های تجارت الکترونیک برای اطلاعات داده‌های ترفیع‌یافته استفاده می‌کند و توانایی خود را برای شناسایی و مشخص کردن عوامل ریسک و بهبود حداکثر آشکارسازی کلاهبرداری بهبود می‌بخشد.

بزرگترین شرکت های احراز هویت
بزرگترین شرکت های احراز هویت

۱۷) یوتی (Yoti)

یوتی یک سیستم هویت دیجیتال است که شیوه‌ای سریع و ایمن برای احراز هویت به شکل آنلاین و رو در رو فراهم می‌کند. روش‌های کنونی تایید هویت روش‌هایی سخت و پرهزینه و ناکارآمد هستند. یوتی تعهد دارد بررسی هویت را ساده‌تر و ایمن‌تر کند تا راهکاری بسیار ایمن و موثر از نظر هزینه فراهم کند که بتواند کلاهبرداری را از بین ببرد، ریسک‌ها را کاهش دهد و تجربه مشتری را بهبود دهد.

۱۸) پکسا (PEXA (Property Exchange Australia ))

پکسا (تبادل دارایی در استرالیا) یک شبکه تبال دارایی آنلاین در استرالیا است. این شبکه به اعضای خود  از جمله وکلا، سندنویس‌ها و موسسات مالی کمک می‌کند تا اسناد را در “لند رجیستریز” قرار دهند و قراردادهای مالی را به شکل الکترونیکی تکمیل کنند. این فناوری توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

۱۹) اینویس (Innovis)

اینویس راهکارهای داده ابتکاری و مصرف‌کننده اثبات‌شده را به موسسات مالی بزرگ و کوچک پیشنهاد می‌دهد. به کارگیری ابزارهای طراحی شده برای کسب‌وکارهای وابسته به داده به مشتریان کمک می‌کند روابط مثبتی با مشتری حفظ کنند و روابط خود را توسعه دهند.

۲۰) سوکیور (Socure)

سوکیور یک پلتفرم تحلیل پیش‌بینی‌کننده در زمان واقعی تهیه می‌کند که جدیدترین شکل‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را با داده‌های دیجیتالی، آنلاین و اجتماعی هویت ترکیب می‌کند تا صحیح‌ترین و دقیق‌ترین الزامات مربوط به KYC، تایید هویت، و پیش‌بینی ریسک کلاهبرداری در بازار را پیشنهاد دهد.

۲۱) سیستم‌های تایید الکترونیک (Electronic Verifiction Systems)

کلاهبرداری هویت یکی از جرائمی است که سریع‌ترین رشد را در بر دارد زیرا هر سال هویت میلیون‌ها نفر به سرقت می‌رود. لازم است کسب‌وکارها و داده‌های مشتری‌ها حفاظت شود.

هر چند ممکن است هزینه‌ و پیچیدگی امور موجب بازدارندگی کسب‌وکارها شود، اما سیستم‌های تایید الکترونیک (EVS) رویکردی منحصربه‌فرد برای راهکارهای تایید هویت پیشنهاد می‌دهد که با فرایندهای کنونی یکی می‌شود، بنابراین می‌توانید به تمرکز بر کسب‌وکارتان ادامه دهید.

۲۲) کامپلای ادونتیج (ComplyAdvantage)

کامپلای ادونتیج به شرکت‌ها کمک می‌کند هنگام تبعیت از مقررات مربوط به تحریم‌ها، پولشویی و تامین مالی تروریست‌ها، انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته‌ باشند. راهکارهای ما شرکت‌ها را قادر می‌سازد با کاهش مثبت‌های کاذب و تسریع فرایندها، چگونگی پذیرش سازمانی و نظارت بر مشتریان خود را بهبود دهند، پرداخت‌ها را غربال‌ کنند و نظارت بهتری بر معاملات داشته باشند.

۲۳) آکوانت (Acuant)

پلتفرم بعدی آکوانت پلتفرم تایید هویت با ژن است که به کمک هوش مصنوعی و ماشین یادگیری با همکاری انسان کار می‌کند و کلاهبرداری را کاهش می‌دهد. در عین حال، تجربیات بی‌نقصی برای مشتری فراهم می کند و تبدیل‌های ارزی را افزایش می‌دهد.

محصولات آن که برنده جایزه نیز بوده است شامل تصرف آی‌دی، اطمینان از تایید آی‌دی، شناسایی چهره، تایید گذرنامه الکتریکی به وسیله اوزون و تراشه می‌باشد. راهکارهای آن همه کانال‌ها را در بر می‌گیرد و به کسب‌وکارها امکان می‌ دهد هویت‌های فرضی یا از راه دور را از طریق سیستم کلود و ابزارهای موبایل بسازند.

۲۴) آی‌دی آنالیتیکز (ID Analytics)

آی‌دی آنالیتیکز یک شرکت سیمنتک است که از جمله شرکت‌های مهم در مدیریت ریسک مصرف‌کننده با علم تحلیلی دارای مجوز، تخصص اثبات‌شده و تازه‌ترین اطلاعات درباره رفتار مصرف‌کننده است. این پلتفرم با ترکیب داده‌های اختصاصی از آی‌دی نتورک، یکی از بزرگترین شبکه‌های داده‌های رفتاری مصرف‌کننده در صنایع مختلف-و علوم پیشرفته، امکان دیده شدن دقیق را در امور مربوط به ریسک هویت و خوش‌حسابی فراهم می‌کند. این فناوری توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

۲۵) آی‌دی‌. می (ID. me)

آی‌دی می نسل بعدی پلتفرم هویت دیجیتال است که امکان تعاملات راحت و مورد اعتماد بین افراد و سازمان‌ها را فراهم می‌کند. پلتفرم هویت آی‌دی. می بالاترین استانداردهای تایید و احراز هویت آنلاین را در بر دارد، بدون اینکه دسترسی گروه‌هایی که شناسایی هویت آنها دشوار است به خطر بیاندازد.

ما از ترکیب تایید از راه دور در آی‌دی های فیزیکی، داده MNO، الگوریتم‌های آشکارسازی کلاهبرداری و قابلیت‌های FIDO U2F برای بررسی ایمن هویت کاربر استفاده می‌کنیم.

۲۶) نوروتکنولوژی (Neurotechnology)

نوروتکنولوژی با ایده کلیدی استفاده از شبکه‌های عصبی برای اپلیکیشن‌هایی مانند شناسایی شخص به وسیله زیست‌سنجی، بینایی رایانه‌ای، روباتیک و هوش مصنوعی تاسیس شد. فناوری با آشکارسازی زنده چهره، شناسایی همزمان چندگانه چهره و جورکردن سریع چهره در حالت‌های یک به یک و یک به تعداد زیادی حالت، از عملکرد سیستم و قابلیت‌اطمینان آن اطمینان حاصل می‌کند.

۲۷) آی‌دی نو (IDnow)

آی‌دی نو پیشرفته‌ترین فناوری یادگیری ماشینی جهان را برای پلتفرم “هویت به عنوان خدمات” آن فراهم می‌کند که می‌تواند در زمان واقعی هویت‌های بیش از هفت میلیارد نفر از ۱۹۳ کشور مختلف را بررسی کند. راه‌حل‌های امضای الکترونیک و هویت ویدئویی با حفاظت مجوزدار به مشتریان ما کمک می‌کند مخارج خود را کاهش دهند، نرخ‌های تبدیل برای مشتری را بهبود دهند و فرایند توصیف مشتری را ساده‌سازی کنند.

۲۸) اینتلیچک (Intellicheck )

خدمات تخصصی اینتلیچک به ما امکان می‌دهد دسترسی خود را با کار با متخصصان پایگاه داده و تایید هویت، گسترش دهیم. می‌توانیم به شما کمک کنیم راهکار اینتلیچک خود را مستقر کنید، بهترین اقدامات را برای اطمینان از نتایج بهینه به کار گیرید و استقرار راهکار خود را حفظ کنید. همچنین می‌توانیم از نزدیک با تیم شما کار کنیم تا تراکم داده بسیار ایمن را تحویل دهند و تحلیل سفارشی ارائه دهند که مطابق با نیازهای خاص شما باشد.

بزرگترین شرکت های احراز هویت
بزرگترین شرکت های احراز هویت

۲۹) آی‌دی اسکن (IDscan )

جی‌بی‌جی آیدی اسکن می‌تواند درباره آشکارسازی آی‌دی تقلبی و تایید سند آی‌دی کمک کند. به مبارزه با کلاهبرداری، بهبود تجربه مشتری، و تسریع پذیرش سازمانی کمک می‌کند. جی‌بی‌جی آی دی اسکن اسکنر گذرنامه، تایید سند هویت، آشکارسازی آی‌دی تقلبی، بررسی آی‌دی، گذرنامه و OCR گواهینامه رانندگی را ارائه می‌کنند.

۳۰) آیو تن تیکس (AU10TIX)

آیو تن تیکس یکی از پیشگامان تایید هویت چند کانالی (نرم افزار نهایی، آنلاین، موبایل) و تولید سوابق است.  شرکت راهکارهایی طراحی و اجرا می‌کند که ضبط، تایید، معتبرسازی و تولید سوابق دیجیتالی برای شناسایی اسنادی مانند گذرنامه، کارت‌های هویت، گواهینامه رانندگی و غیره را به شکل خودکار درمی‌آورد.

۳۱) آیدنتیتی مایند گلوبال (IdentityMind Global)

آیدنتیتی مایند به شما کمک می‌کند در مبارزه با کلاهبرداری، پولشویی، قاچاق انسان، و تامین مالی تروریست‌ها، پیروز شوید. ما خدمات KYC و AML را برای مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT)، نظارت خودکار بر معاملات و پیشگیری از کلاهبرداری پیشنهاد می‌کنیم.

۳۲) فناوری‌های سیویک ( Civic)

سیویک از هویت‌ها حفاظت می‌کند و آن را ایمن می‌سازد. ما معتقدیم باید به اشخاص و کسب‌وکارها ابزارهایی برای کنترل و حفاظت از هویت بدهیم. پلتفرم ما با استفاده از معماری تمرکززدایی که با بلاک‌چین و ابزارهای زیست‌سنجی در موبایل‌ها ارائه می‌کند کاربران را قادر می‌سازد داده‌های کاملا خود از هویت تایید شده را به اشتراک گذاشته و مدیریت کنند.

۳۳) ویکس وریفای (VIX Verify)

ویکس وریفای مورد اعتمادترین، راحت‌ترین و سازگارترین ترکیب پذیرش سازمانی مصرف‌کننده و راهکارهای تایید هویت را برای مشتریان در سراسر جهان فراهم می‌کند و توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است. راهکار SaaS (سرویس ابری) یک سرویس هویت سرهم پیوسته است که پوشش جامع داده‌های جهانی، تحریم‌ها، و فهرست‌های “پیشگیری پس از مواجهه” (PeP) و تایید هویت سند و زیست‌سنجی که از طریق پلتفرم چند کانالی انعطاف‌پذیر را یکی می‌کند.

۳۴) بیهیوسک (BheavioSec)

راهکار رتبه‌ای شرکت بیهوسیک در استقرارهای جهانی توسط بسیاری از بزرگترین شرکت‌های جهان استفاده می‌شود و مرور دستورالعمل‌ها را کاهش می‌دهد. درعین حال نیز از میلیون‌ها کاربر در میلیاردها قرارداد حفاظت می‌کند.

۳۵) آی‌دی کو ( ID Co)

آی‌دی کو که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد، به کسب‌وکارهایی مانند وام‌دهندگان آنلاین کمک می‌کند به سادگی پذیرش سازمانی مشتریان خود را با حال مشکلاتی از جمله قابلیت پرداخت و ریسک اعتبار، انجام دهند. محصولات تجاری دایرکت آی‌دی ما کمک می‌کند با از میان برداشتن چالش‌های ناشی از پردازش اپلیکیشن توسط مشکلات کنونی ریسک، تبعیت از قوانین، کلاهبرداری و مقررات، به این هدف دست یابیم.

۳۶) آی‌دی چک ( IDCheck.io)

کسب‌وکار اصلی آریادنکست ارائه راهکارهای ابتکاری برای “مدیریت ثبت‌نام مشتری” و “چک کردن اسناد هویت مشتری” است. ما راهکارهای خاص خودمان را برای تایید آی‌دی از طریق خدمات جدید آی‌دی چک ارائه می‌کنیم. ما با پیشنهاد بهترین فرایند ممکن برای ثبت‌نام مشتری، کاهش کلاهبرداری و بهینه‌سازی رفتار جدید داده‌های مشتری به شما کمک می‌کنیم.

۳۷) فناوری‌های وراتاد، LLC

فناوری‌های وراتاد، LLC یکی از ارائه‌دهندگان تایید هویت زمان واقعی/ آنلاین در کلاس جهانی و راه‌حل‌های هویت دانش محور برای کسانی است که کسب‌وکارهای خود را در اینترنت انجام می‌دهند یا هر کسب‌وکاری که به تایید سن یا هویت فرد نیاز دارد. این فناوری توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

۳۸) وریف (Veriff)

احراز هویت در یک سیاره دیجیتال. تحلیل آی‌دی، عکس و ویدئو در زمان واقعی که تلاش‌های کلاهبرداران را از بین می‌برد. روی هر ابزاری کار می‌کند و مناسب با جریان پذیرش سازمانی مورد نظر شماست، بدون اینکه آسیبی به نرخ تبادلات شما وارد کند. توسط افرادی با رویکرد دوستانه و نیروی میانگین تحقیق و توسعه ساخته شد.

۳۹) آی‌دی اینسایت (IDInsight)

نسل بعدی راهکار تایید هویت ما که داده‌های آدرس ترفیع یافته و نمره دادن به جدولی را به همراه دارد که منجر به تاییدهای بیشتر هزینه کمتر می‌شود. محصولات سنتی تایید هویت تلاش دارند با «جور کردن» یا تطبیق ویژگی‌های هویتی یک نفر از جمله شماره تامین اجتماعی، تاریخ تولد، نام یا آدرس، تایید هویت را انجام دهند.

اما اگر این تطبیق ویژگی‌ها هیچ‌گاه انجام نشود چطور؟ اگر تعریف ما از “تطبیق” با تعریف فروشنده شما فرق داشته باشد چطور؟ آی‌دی اینسایت فراتر از روش‌های سنتی است که به سادگی عمل تطبیق ویژگی‌ها را انجام می‌دهد. این پلتفرم مشکلات را با پوشش داده‌های ترفیع‌یافته، نمره دادن پیش بینی کننده، و تطبیق قابل پیکربندی و معیارهای اخطار دادن حل و فصل می‌کند.

۴۰) رپید آی‌دی (RapidID.io)

رپید آی‌دی می‌تواند میلیاردها مورد از سوابق را به شکل جهانی استخراج و تحلیل کند و تصویر کاملی از مشتری شما در زمان واقعی تهیه کند تا کسب‌وکار شما مطابق با همه وظایف تعیین شده در KYC/ AML باشد.

کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از جدیدترین اقدامات در هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشینی، زیست‌سنجی و تهیه دسترسی از طریق یک رابط برنامه کاربردی ساده، هر کسی را در هر جایی در زمان واقعی تایید کنند که همگی بر اساس پروتکل‌های دانش صفر است.

۴۱) شوکارت (ShoCard)

شوکارت یک پلتفرم دیجیتالی تایید هویت است که در لایه عمومی داده‌های بلاک‌چین با استفاده از رمزگذاری کلید خصوصی/ عمومی و درهم‌سازی داده‌ها ساخته شده است تا داده‌های هویت را با ایمنی ذخیره و مبادله کند. این پلتفرم شامل داده‌های زیست‌سنجی از جمله اثر انگشت، چهره، عنبیه و صدا است.

۴۲) نورث راو (NorthRow)

نورث راو ترکیب منحصر به فردی از بررسی‌های تایید هویت خودکار و مدیریت شده (IDV) و “مشتری‌ خود را بشناس” (KYC) را از طریق رابط برنامه کاربردی تکی (API) تحویل می‌دهد و کمک می‌کند پذیرش سازمانی تا حد ممکن بدون چالش انجام شود.

همچنین کمک می‌کند که الزامات ضد پولشویی (AML) و سایر الزامات با تبعیت از قوانین انجام شود از جمله شایستگی و تناسب ارباب‌رجوع تحت MiFID II. نورث راو هنگامی که ارزیابی بایسته مورد نیاز است نیز خدمات مدیریت شده کاملی پیشنهاد می‌دهد.

تایید هویت
تایید هویت

۴۳) آی‌پی روو (iProov)

پلتفرم آی‌پی روو، مختص ارائه تایید حضور موثق و مورد اعتماد برای کاربر از راه دور است. راهکارهای زیست‌سنجی ما در کلاس جهانی نه تنها تایید چهره‌ای سطح بالایی فراهم می‌کنند بلکه تجربه‌ای عالی برای کاربر نیز هستند. تایید هویت کاربران آنلاین توسط آی‌پی روو، رویکردی منحصربه‌فرد برای پیشگیری از کلاهبرداری و فناوری‌های بسیار پیشرفته یادگیری عمیق را منطبق می‌سازد. این فناوری توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

۴۴) سرویس تایید سند هویت (Document Verification Service)

سرویس تایید سند هویت (DVS) یک سیستم آنلاین ملی است که به سازمان‌ها امکان می‌دهد شناسایی اطلاعات مشتری را با سوابق دولتی مقایسه کند. DVS یک سیستم امن است که به صورت شبانه‌روزی کار می‌کند و جزییات کلیدی شامل در اعتبارنامه‌های شناسایی که توسط استرالیا صادر شده را تطبیق می‌دهد و پاسخ “بله” یا “خیر” را ظرف چند ثانیه درباره تایید یا عدم تایید هویت تهیه می‌کند.

۴۵) مشتری خودت را بشناس (Know Your Customer)

“مشتری خودت را بشناس” نسل بعدی راه‌حل‌های دیجیتالی پذیرش سازمانی را برای موسسات مالی سراسر جهان تهیه می‌کند. راهکارهای “مشتری خودت را بشناس” دفاتری در هنگ کنگ، سنگاپور، شانگهای و دوبلین دارد که به سازمان‌های سنتی و نیز سازمان‌های تازه تاسیس امکان می‌دهد تجربه‌ای کاملا دیجیتالی و درعین‌حال کاملا ایمن را برای پذیرش سازمانی برای شرکت و مشتریان تهیه کند.

این فناوری همچنین کمک می‌کند تا سازمان فرایند KYC/ AML را از طریق یک پلتفرم منحصربه فرد و با کاربرد آسان، متمرکز سازد.

۴۶) شافتی پرو (Shufti Pro)

شافتی پرو یک اپلیکیشن تایید هویت دیجیتال است که سازوکاری هوشمند برای تایید کارت هویت، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت اعتباری/ بدهی فراهم می‌کند. ماموریت ما این است که کسب‌وکارها را قادر سازیم کلاهبرداری هویت از سوی مشتریان را حذف کنند و سودآوری آنها را افزایش دهند. این فناوری توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

۴۷) هویو (Hooyu)

هویو آیدنتیفای یک سرویس تایید هویت جهانی است که فناوری‌های هویت چندگانه شامل شبکه‌های اجتماعی و تحلیل دیجیتالی اثر انگشت، تایید سند هویتی، زیست‌سنجی چهره، بررسی‌های پایگاه داده و سیستم‌های PEPS و بررسی‌های فهرست حفاظتی تحریم‌ها را برای تایید هویت ترکیب می‌کند.

۴۸) کومولوس پرو (CumulusPro)

آیدنتیفای پلاس، آرامش ذهنی برای موسسات مالی فراهم می‌کند که مشتری‌های واقعی دارند و هویت آنها را با پایگاه داده بین‌المللی تحریم و PEP (شخص در معرض تحریم سیاسی) تطبیق می‌دهد.

تلفن هوشمند یا کامپیوتر مشتری خود را تبدیل به یک سند هویت و ابزار اسکن کنید که سبب می‌شود بررسی هویت افراد، تبعیت از الزامات KYC و AML و پیشگیری از کلاهبرداری با سرعت و به سادگی در کمتر از یک دقیقه انجام شود.

۴۹) کاگنیتو (Cognito)

کاگنیتو بر ساده‌سازی تایید هویت از طریق یکپارچه‌سازی‌ها و مشارکت‌های فناوری پیشرفته تمرکز دارد. ما پیشرفته‌ترین فناوری که تاکنون برای سفارشی‌سازی تجربه امضا توسط مشتری ساخته شده است، اولین زیرساخت طراح و اولین صنعتی که طیف کاملی از راه‌حل‌های تایید هویت را در بر دارد، به مشتریان ارائه می‌کنیم.

۵۰) وریفای (Verifai)

وریفای قدرتمندترین کیت توسعه نرم‌افزار تایید آی‌دی (SDK) برای بررسی هویت است. صرف نظر از اینکه بخواهید گذرنامه، جواز سکونت یا گواهینامه رانندگی را بررسی کنید، راهکارهای قدرتمند وریفای در سیستم عامل اپل، اندروید، ویندوز و SDK سرور، کمک قابل توجهی به بهبود فرایند تایید آی‌دی می‌کند.

۵۱) آوتنتک ( Authenteq )

آوتنتک یک پلتفرم تایید هویت دیجیتال است که به هر کسی امکان می‌دهد هویت خود را بلافاصله تایید کند. سپس از گذرنامه دیجیتالی زیست‌سنجی خود در هر وبسایتی استفاده کند تا ثابت کند کسی که ادعا می‌کند هست. آوتنتک آی‌دی تحت مالکیت کاربر است و با همه اطلاعات شخصی که در بلاک‌چین نگهداری می‌شود کنترل می‌شود.

۵۲) آیدنفای (iDENFY)

آیدنفای یک شرکت بررسی هویت آنلاین است که به کاهش کلاهبرداری‌ها کمک می‌کند و سبب می‌شود کسب‌وکار به شکل هموارتر و با سود بیشتر انجام شود. ما محصول خودمان را ساختیم تا به کسب‌وکارها کمک کنیم از قوانین «مشتری خودت را بشناس» (KYC) تبعیت کنند و الزامات تایید هویت الکترونیک (eLDV) را حمایت کنند.

۵۳) سیفلی (Safely)

سیفلی با ترکیب برنامه دقیق تایید مهمان با جامع‌ترین بیمه‌ای که در دسترس است، آرامشی ذهنی به مدیران دارایی و مالکان خانه می‌دهد که خانه‌هایشان امن و حفاظت شده است. این شرکت که در محفظه کسب‌وکار فناوری تک جورجیا (ATDC) در آتلانتا واقع است، در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد.

۵۴) هویت اینویت (Innovate Identity)

“هویت اینویت” یک شرکت مشاوره مستقل است که خدمات مشاوره‌ای با تمرکز بر ودیعه دیجیتال، داده و پرداخت‌های دیجیتال، موبایل و ابتکار در جامعه آنلاین جهانی ارائه می‌کند. حوزه‌های تخصص ما شامل بیمه هویت، مدیریت متحد هویت، تایید هویت، تایید سن، مشتری خودت را بشناس، کسب و کار خودت را بشناس و مبارزه با پولشویی است.

۵۵) وان ویزیج (OneVisage)

وان ویزیج یک شرکت امنیت سایبری مهم سوئیسی است که پلتفرم هویت دیجیتال درهم‌گسیخته به نام ۳dAuth را برای خدمات مالی، ارائه دهندگان مدیریت دسترسی و هویت، یکپارچه‌سازها و اپراتورهای موبایل طراحی می‌کند.

۵۶) بلوچک (BlueCheck)

بلوچک خدمات تایید هویت و سن را از طریق “رابط برنامه کاربردی” (API) و پلاگین‌ها ارائه می‌کند. صلاحیت‌های اصلی ما شامل جهت‌یابی پایگاه داده سوابق شخصی، تایید هویت عکس از راه دور و تایید مشتری برای صنایع مختلف دارای محدودیت سنی می‌باشد.

۵۷) خدمت هویت وریفای

شرکت خدمات مشروط هویت وریفای (Verifi) یکی از تامین‌کنندگان مهم راهکارهای تایید هویت الکترونیک آنلاین (EV) برای شرکت‌های استرالیایی و نیوزلندی است که نیازمند PEP، نام، تاریخ تولد و تایید آدرس مشتریان خود هستند.

۵۸) زامنا (Zamna)

زامنا هر انسان را به یک هویت دیجیتالی منحصر به فرد شبیه به دی‌ان‌آ متصل می‌کند. زامنا اولین پلتفرم کاملا غیرشخصی با تضمین بلاک‌چین و غیرقابل هک کردن است که جواز مشروط دارد و فناوری را قادر می‌سازد ۷ میلیارد هویت در سراسر جهان را قدرتمند سازد.

۵۹) EYN

EYN از هویت شما حفاظت می‌کند. این پلتفرم با ترکیب شناسایی پیشرفته چهره و الگوریتم‌های ابتکاری ضد کلاهبرداری، تلفن شما را به یک ابزار تایید هویت زمان واقعی تبدیل می‌کند. این فناوری توسط یکی از بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا ارائه شده است.

۶۰) بربیکس (Berbix)

بربیکس در حال ساخت خدمات تایید هویت و بازدارندگی از کلاهبرداری است. این پلتفرم که توسط مدیران سابق محصول و مدیر مهندسی برای “تراست و سیفتی” در ایربی‌ان‌بی تاسیس شد، شرکت‌ها را قدرتمند می‌سازد تا با اطمینان به این پرسش پاسخ دهند: آیا شما همان کسی که ادعا می‌کنید هستید؟

۶۱) نیاسا (nyasa)

ما اپلیکیشن‌هایی معرفی می‌کنیم که به مشتریان شما امکان می‌دهد اثبات کنند چه کسی هستند، بدون اینکه اطلاعات شخصی خود را در معرض خطر قرار دهند. مدیریت خودکار داده‌های مشتری، پیشگیری از تخلف از داده و کاهش ریسک از جمله خدمات آن است. این پلتفرم به سادگی هویت، درآمد و دارایی‌ها را بررسی می‌کند تا مدیریت دارایی و وام‌دهی انجام شود.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[تعداد نظر: ۰ میانگین: ۰]

1 دیدگاه دربارهٔ «بزرگترین شرکت های احراز هویت دنیا»

  1. بهترین شرکت تشخیص و تایید هویت و انطباق با AMLو KYc برای بانک دیجیتال در حوزه اروپا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

آخرین مقالات

عضویت در خبرنامه